Ik lees nu pas dat Steffie ook zwanger is. Van harte gefeliciteerd Steffie En alle andere nieuwe zwangere ook gefeliciteerd! Ik mis veel zeg, jullie kletsen af en toe ook veel te veel haha
Wat leuk Rox, ik vind Woezel en Pip ook zo schattig. Moe zeker nu? IkDus, ja en ook samen met Steenbokje en iedereen die nog niet zwanger is natuurlijk Minnie, nou ben benieuwd hoe het allemaal afloopt hoor... Probeer het beste er van te maken, kan het niet aan jou liggen
Hahaha ja, ik hoop dat we in feb allemaal posi testen. En sommige dan in Maart, omdat ze een lange cyclus hebben.. Ik ga heel hard voor ons allen duimen
neeuh dat niet. werd getrakteerd op een bezoekje aan mike zijn vader. ik heb het hem niet in dank afgenomen dus ik heb daar uitgepuft!
Moet kunnen toch Rox. Heb je trouwens al je laatste buikfoto hier gezet? Want dan moet ik ff terug zoeken.
nog heel ff.... hij is even een peukie aan t roken. hij heeft heel de dag al geen rust met mij hahahahaha
Mannen en die weer even een peukie moeten roken.... zucht! Rox, idd niet vergeten hoor die buikfoto, is je laatste. Van wanneer is de laatste die je al hebt gemaakt hiervoor? Wij gaan zo lekker uiteten. Fijne avond.
hoi allemaal, ik heb echt een lui fagje gehad al hoewel ik alles heb schoongemaakt. morgen mijn vrije dagje maar ga morgen met mijn moeder naar utrecht orienteren voor de bruiloft dus...maar ja, net de vloer gedaan komt er een natte hond binnen! grrr. comentaar er dan bij van mannen he: kan je het dan nu even met chloor doen! zeikerds! o en: ik dacht wel dat je het even snel zal doen en dan achter het forum zal kruipen. was een gein tje maar onder tuszsen! en dan wel vragen of ik mijn temp al heb ingevoerd hahaha. moet zggen ik zit de hele dag al in me ochtendjas maar goed hahaha. alle zwangeren gefeliciteerd ik vang! Rox:...nog niets? Mieke: mijn vriendin zei ookd at toen ik het haar vertelde de paragnost februari had gezegd dus dat geeft weer hoop, zie onder banner
Bleh ben moe en heb geen zin om weg te gaan........................... Voel me ook zo'n vet biggetje dit weekend. Zal wel door de ongi komen, get get get. Zit me ook met van alles vol te proppen :-& Ben leuke dingen aan het zoeken voor onze vakantieplannen. Oja, steenbokje, je kunt (als je wilt natuurlijk) bij FF bij sharing (links) zo'n banner uitzoeken die gewoon mee telt en straks na je kruis ook je DPO dagen mee telt. Kijk maar hoor.
Hey meiden Hopelijk is alles goed hier? Hier nog geen ong. te bekennen pff hoop wel dat ie snel komt hoor, eerst wachten tot je kon testen...nega dus...en nu weer wachten tot je ongi. word zodat je weer kan proberen pff word je ook simpel van haha @Mieke: Nou ik heb gewoon 6 H-T-K katten hoor haha 2 zw/witte, 2 rode, 1 witte (doof) een een schildpadje....erg lief allemaal alleen onze kleinste heb ik vanaf 4 dagen met de fles groot gebracht en dat is nu natuurlijk ook een enorm verwend nest hahah Nou meiden heb vandaag niet veel te melden dus kom morgen nog wel ff langs Knuff
mieke: thanks i know maar ik vind deze toch ietrs duidelijker. en misschien kan ik mij dan ook meer inhouden om te wachten met testen hihihi. verder geen nieuws, shoppen met me moeder. ben me nu aan het vergrijpen aan een chocolade taartje trouwens. dag goede voornemens