hai daisy jammer zeg voor je nu snel weer aan de klus he ik voel me eigen weer goed heb alleen al 2 dagen achter elkaar savonds erge hoofdpijn en ga dan ff op de bank liggen lijk net een oud wijf maar kan ook komen door et warme weer dan wodrt je bloed dunner en pompt het harder vandaar de hoofdpijn zei me schoonmoeder had gisteren wel witte vloei maar voor de rest voel ik me prima jammer genoeg hahaha ik zat net te lezen over die foluimtabs. ik slik ze nu ook sinds 1 week bijna weer en vroeg me af of dat voldoende is alleen die pillen? of moet ik er ook iets andeers aantoe voegen ?
oja ik denk dat ik niet zwanger ben omdat ik dan nu wel een soort van innesteling had moeten hebben dat lijkt me wel te voelen of te zien! in je onderbroek nartuurlijk haha lekker vies maar wou dat ik het had
Je zou zwangerschapsvitaminen kunnen nemen. Daar zit foliumzuur in, en vitaminen die je nodig hebt tijdens je zwangerschap.
maar als die die zwangerschaps vitamines neem waar foluim in zit kan ik met die andere DE FOLUIM tas stoppen andrs is het en en :
Ik vroeg laatst toch of wat ik voelde nou een teken van zwangerschap kon zijn... Ik ben mega verrast maar IN poging 1 ben ik dus zwanger geworden! Dat had ik dus niet verwacht..... Ben nog aan het natrillen op mijn stoel... Kan niet wachten het mijn man zo te gaan vertellen en dan onze ouders en broers! Ben zo BLIJ!
Mijn ouders, mijn man zijn ouders en mijn broer en zijn vriendin waren door het dolle heen... Nu moet ik nog mijn mond houden!
Laat even weten of ik iemand ben vergeten. Een hartelijk WELKOM aan de nieuwe damers. En GEFELICITEERD aan de zwangeren. En dat deze lijst maar gauw rose mag worden 160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 1e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 1e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 3e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde
Hoi iedereen, Ben pas vanaf begin deze week member en ik wilde even iedereen succes wensen. Hopelijk is het voor iedereen snel raak! En voor degene bij wie het gelukt is. Gefeliciteerd! Geniet ervan. Ik ben zelf in maart gestopt met de pil en we gaan er vanaf juni voor. Nu dus nog even wachten, maar gelukkig niet voor lang. Dan kunnen wij ook voor het eggie.
Zou je altijd een innesteling moeten voelen of zien dan? Heb ik namelijk ook niet gehad, voel me wel zwanger?
hai allemaal, ik lees al even mee bij jullie en vind het onwijs spannend allemaal. ik had me al voor gesteld op het forum, maar geloof niet dat ik genoemd heb dat ik van af begin maart gestopt ben met de pil. helaas lijkt mijn cycles erg onregelmatig. vind het wel elke maand weer spannend of ik ongie ga worden of niet, maar heel intensief ben ik er (nog) niet mee bezig. al weet ik dat het snel raak kan zijn. mijn eerste zwangerschap was na 13 maanden klussen en had 3 maanden geen menstruatie. toch zwanger geraakt. dus ondanks dat mijn menstruatie uit bleef had ik wel een eisprong. bij mijn 2e zwangerschap was ik heel regelmatig ongie en na 3 maanden al zwanger. en nu dus weer 3 maanden verder, maar ik denk niet dat ik nu weer zo veel geluk heb. ik wil de pas zwangeren onder ons heel erg feliciteren en wij die niet zwanger zijn nog of t nog niet weten, hoop ik dat t spoedig raak mag zijn. liefs janneke
morgen nog een dag minder als je vakantie heb dan duurt het echt veel ste lang! welstruste allemaal meiden spreek jullie morgen vast wel gr
Innesteling hoef je zeker niet te voelen hoor. geloof zelfs vaker niet dan wel. Nieuwe dames of dames die alleen meelezen. Veel leesplezier en welkom.
Helemaal geweldig joh, eindelijk weer goed nieuws, .. Gefeliciteerd...vind het zo leuk weer een zwangere te horen hier. Er zijn er nog niet zoveel van die hele lijst , of zijn we nu echt TE ongeduldig.
hoi juudje! gefeliciteerd! het gaat zo slecht nog niet hier, al een paar meiden in 1 keer zwanger! dat wij maar gauw mogen volgen! ik ben vandaag jarig, dus ga lekker mijn verjaardag vieren! groetjes rebbel