oke, ja ik hoorde van de week op tv dat het qua gevoel niet anders was dan op de "natuurlijke" manier maar ja dat zeggen artsen ook heel makkelijk denk ik hahaha
nou, bij de januari mama's hebben de mama's die ingeleid zijn het een stuk zwaarder gehad dan de mama's waarbij het uit zichzelf begon
Hee meiden, hier een berichtje van een vergiftigd vrouwtje ale: ale: ale: ale: ale: Gister tijdens het etentje voedselvergiftiging opgelopen en dat is er vannacht zowel van boven als beneden als een racewagen uitgekomen. Voel me nu hondsberoerd en lig op de bank. Heb het gevoel weer te moeten kotsen en durf dus niets te eten. Rebbel, mooie echo foto's en vandaag een DVD toe maar Rox, klopt, door de opwekkers zit je meteen vol in de weeën die je anders opbouwd zeg maar. Dus dat is wel even schrikken. Hoop niet dat dat nodig is voor je hoor. En dan Mike die nog even paniek komt saaien hihi. Steffie, lekker genieten hoor! wonderlijk toch weer, jullie 4e. Nu is het echt hoor, nu kun je niet meer twijfelen Pfff mijn puf is nu al weer op, dus ga afronden, later weer even spieken hier.
nou, jij gaat daar ook niet meer uit eten denk ik he? Heb je boullion of cup a soup in huis? want je moet je vocht en zout wel omhoog houden meid. Geen melk of melkproducten eten en drinken en vooral witbrood eten of beschuitjes. Hoop dat je snel opknapt! hoop idd niet dat het inleiden word, maar houd alles wel in mijn achterhoofd. mike lag gister met zijn hoofd op mijn buik en die kleine was hem aan het wegtrappen joh! Hij dacht eerst dat ik dat deed met ademhalen!' Hij heeft de kleine niet veel kunnen voelen namelijk, elkek eer als hij een hand op mijn buik legde stopte hij met schoppen.
Goedemorgen allemaal. Rebbel super leuk je echo ffoto's. Heb ze net even bekeken. Mieke: Jeetje das niet niks meid beterschap. Wat een heftig nachtje zeg. Rox: Nog niks dus...schiet ook niet op he. Leuk dat Mike de kleine gisteren zo goed voelde. Steffie: Nog even een Gefeliciteeerd van deze kant, geniet ervan meid. Riddle: Nog even geduld hoe vervelend dat ook is maar hoop voor je dat je snel ongi word. Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis gereden en onderweg gebeld. Kon mijn formulier gewoon ophalen en heb meteen ook bloed voor het andere formulier laten afnemen (hormoonwaardes) dat moest eigenlijk morgen maar aangezien ik er toch was.... Weet eigenlijk niet of dat wel de bedoeling was maar dat ene dagje zal wel niet uitmaken hoop ik. Nu moet mannetje donderdag zwemmers wegbrengen en dan afwachten tot volgende vrijdag.
haha dat zal bij mij nog wat worden als ik zwanger word, heb alleen maar van die getallieerde (schrijf je dat zo?) jassen haha daar kan ik met 4 maanden al nie meer in....maar koop met alle liefde voor dat doel een andere jas hoor.....No problem
ik heb gewoon zo'n simpel ding van de zeeman gehaald voor een tientje. ik ga geen vermogen aan een positiejas uitgeven hoor. zonde!
meiden willen jullie voor me duimen we gaan zo naar een financieel man de hypotheek overzetten van mijn ex naar mijn nwe vriend als het lukt heb ik zoveel meer rust
Ik heb gelukkig nog een oude jas liggen die nog dichtgaat, en warm genoeg is. Mijn Lief vind de jas niet "classy" en "stylish" genoeg .... Maar ik inderdaad echt geen jas van honderden euro's kopen voor een paar maanden, als ik er al een heb liggen die ik zelf wel leuk vind, en die nog dicht gaat.