Iggy succes! he Mieke wat vervelend! Hoe gaat het nu met je? Vandaag alweer maandag wat gaan de dagen snel voorbij. Nog 3 dagen werken en dan lekker vakantie! rox, nog geen vorderingen?
Ongi. krampen ook genoeg hiero maar geen ongi. te bekennen, is ook heel raar want voel de krampen alleen aande rechterkant...vaag vaag vaag
even met moeite eEN berichtjevanaf phone laptop lukt echt niet. kan alleen maar liggen. Denk dat buikgriep is. dank rox zal vanavond bouillon nemen, nu thee en water. word goed verzorgt maar leuk is anders. x
@ riddle is het voor jou ook de eerste keer dat je ongi moet worden na t stoppen met de pil? mijn cyclus duurt nu al 38 dagen en geen ongi te bekennen. ik hou t maar op ontpillen, durf niet te testen hoor! als ik komend weekend nog niet ongi ben, gooi ik er een test tegenaan. hoe doe jij dat? groetjes ellen
@Ellen Ik ben op 25/12 gestopt met de pil na 14 jaar, ben op 28/12 ongesteld geworden en 4/1 was ik daarmee klaar, nu ben ik idd aan het wachten op mijn volgende ongi. zit nu op 31 dagen en er zit nog niks aan te komen, heb afgelopen zaterdag getest dat was dag 29 van mijn cyclus maar negatief helaas, als ik het zaterdag nog niet ben test ik voor de zekerheid nog een keer...vond het ook doodeng hoor om te testen maar vind het te weten toch beter hoor! Ik zou gewoon een testje doen dan weet je tenminste waar je aan toe bent en dat vind ik toch fijner .... Succes en hou me maar op de hoogte
hahaha dat is een goed teken hoor! Daantje 25, tja wat is rommelen. Beetje een ongi gevoel, t trekt wel door naar mijn rug. maar het is niet dat het komt en weer gaat. beetje een continue pijn. ik zie t wel hoor, ga mike nog niet bellen. Die jongen valt dadelijk van de ladder af als ik bel!
haha ja wees daar maar voorzichtig mee maar hoop echt voor je dat het een heel voorzichtig beginnetje is
Daantje, hij zit in en rond utrecht. binnen het half uur is ie thuis dus daar maak ik mij niet druk om. afgelopen zaterdag was ie verder weg met voetballen. Aah was zo lief; zijn trainer had alles en iedereen op de hoogte gesteld! de scheids en de technische staf van de tegenpartij enzo. en de jongens uit zijn team zijn echt oprecht geintresseerd. normaal allemaal stoere kerels, maar nu hebben ze allemaal een klein hartje!