Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Coolllll Rox! Spannend! Ieehhhhhhhh ikhebvervangendeopwindingvoorjougeloofikhahahahaha

:D

Heel veel succes meid, als dit het is! Ieehhhh!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hahahahahaha het is wel heel raar hoor! maar wie weet stopt het over een uurtje wel. ik ga nergens van uit

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ga offline meisjes!

slaap lekker!

4. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    whaaaaa! rox! als je dit nog leest en het gaat echt beginnen!
    heel veel succes! :D

liefs rebbel

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ze is echt begonnen dan :) jaaaaaaa :):)

6. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ohh Rox, spannend meid, ik kwam speciaal voor jou nog even kijken :) Als het doorzet, alvast veel succes met de bevalling!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    Rox

Je zal het misschien niet lezen maar heeeel veel succes!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    rox spannend zeg!
    veel sterkte hoor.
    knuffel x

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Succes Rox!

Ik zal nu en dan ff kijken. Ik verga van de pijn in mijn schaambeen. Dus lig al tijdje op bed. Hoe heb ik 't dan ook in mijn stomme kop kunnen halen :rolleyes:.

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Daisy : ja muts, dat was dus de laatste keer voorlopig ;) Sterkte!

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    AAAh Rox je maakt het hier wel spannend hoor, het lijkt wel een soap haha iig als de bevalling nu echt begint heel veel suc6 meid! We w88 hier vol spanning op de volgende aflevering :) hihi

Mieke wat een ellende meid die voedselvergifteging :x Waar hebben jullie gisteren gegeten? En had je mannetje nergens last van? iig beterschap!

Daisy doe maar lekker rustig aan nu meis, dus even geen sprintjes meer ;)

Even over winterjassen gesprokken ik kan de mijne nu sinds een week niet meer helemaal dichtkrijgen :( Het is een jas met van die drukknopen en als ik hem dichtdoe springen de knopen spontaan weer open :confused: Ben aan het twijfelen of ik nu voor die 2 maandjes dat het nog winter is nog een jas aan te schaffen want volgende winter is die ( hopelijk) weer te groot. Ach ja ik zie het wel.....

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi hoi,

hier ben ik dan.

Rox: veel succes!

Mieke: beterschsap meid!

Rebbel: mooie dvd geworden?

Steffie: besef je het al meid?

Zora: afwachten meid, ik denk aan je!

Iggy: is het gelukt wijffie?

Hier alles goed. inderdaad\vandaag met mijn moeder naar utrecht geweest voor de bruiloft. nou echt niet leuk meer hoor! we hebben heel utrecht door gelopen maar nergens iets leuks te krijgen. en dan heb ik nog niets een gedacht aan het fveit dat ik straks allicht een dikke buik in me jurk hebQ kan je na gaan. alles in donkere kleuren en nergens een jurk! we hebben nu afgesproken maar niog even te wachten. dus we gaan gewoon nog een dagje :)

wel in een bruidswinkel geweest en natuurlijk werd ik helemaal verliefd. o wat wil ik graag trouwen met mijn mannetje! dat gevoel heb ik gewoon nog nooit gehad! wel dat ik wilde trouwen maar dit voelt zo goed. moet zeggen dat dit ook heel erg komt door alles van mijn broertje hoor. zucht...

en ik heb weer baby kriebel.s de meeste hier kennen dat verhaal van mijn peetoom wel die overleden is. vandaag zei mijn moeder, die zien we niet meer op die man ier maar zien we snel bij jouw terug. ik hoop zo dat ze gelijkt heeft...

ik ga slapen, ben echt moe! trusten

13. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    rox pfff ik denk aan je wil het weten hihi volgens mij ben je nu druk bezig of al aan het genieten

mieke balen zeg ik weet wat het is, hopelijk ben je snel weer de oude

blondsteenbokje nee eigenlijk niet nog steeds zo een ongi gevoel en veel afscheiding vind het doodeng en heb mijn mannetje gevraagd morgen vroeg een test te halen, zodat ik geruster ben, is vandaag mijn nod dag eigenlijk he

verder vandaag wezen werken, wacht steeds op een telefoontje van mijn schoonzusje...ze is over 1 week uitgeteld maar is zo spannend word voor het eerst tante hihi maar weet hoe vervelend het is als ze steeds bellen dus heb me nog kunnen inhouden. (hoop alleen dat ze wel voor der uitgetelde datum bevalt anders sta ik niet voor mezelf in hahaha)

morgen weer werken en het gaat me zo slecht af zit steeds met mijn gedachte ergens anders
    mijn man zegt al zodra we zijn verhuisd (volgende week) ga ik terug werken en ga jij maar genieten van je laatste zw schap enne.....ik denk dat ik dat eens aanneem en meteen een cursus erbij ga doen. Eens ff een jaartje lekker genieten. Nu zorg ik voor het inkomen al 7 jaar, dus ik denk dat die verandering en time out wel eens zalig kan zijn

14. mamastarlight

o sorry steffie, dat had ik niet zo begrepen. komt best goed heb er szo'n goed gevoel over.

even wat anders...ik begin zelf ook wat positiever te worden weer. zie tempkaartje. zit er weer goed uit he.

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Aaaah Rox...je meent het. Succes meid...

Thanks Steenbokje...

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    blondsteenbokje
    ziet er inderdaad veelbelovend uit, gezellige avonden van maken, komt het helemaal goed!

17. mamastarlight

thanks meiden, ik ben weg ;)

18. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Rox, meis heel veel succes met puffen! Ik denk aan je! En dat je dat jochie van jou maar snel in je armen mag hebben! Kop op meid!

( geen idee of je dit nog leest, maar dat geeft niets)

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen dames,

Ariel van de feb. mama's is nu naar het ziekenhuis. Na het breken van haar vliezen heeft ze geen weeen gekregen, en dus wordt ze ingeleid. Ben benieuwd of het bij Rox wel doorgezet heeft.

Zelf voel ik me al een stukkie beter. Nog wel erg moe, terwijl ik om 18:30 al ben gaan liggen. De pijn in mijn schaambeen zit weer op zijn normale pijnlijke niveau... gelukkig.

20. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    Mogguh dames...nou ben benieuwd hoe het met Rox gaat maar dat zal iedereen wel zijn.. :D

Hier alles wel ok alleen nog steeds geen ongi. pffff vervelend hoor maar ja niks aan te doen

suc6 meiden en ik kom af en toe wel ff spieken!

Share This Page