ik ook benieuwd hoe het met rox is ben alleen misselijk als een hond, en heb nu een test gedaan van een ander merk en ja het is echt zeker nu stop ik echt met testen hihi zou niet goed zijn lijkt wel een tik
Dus Ariel kan zekers haar kleintje in haar armen houden vandaag. Hoop dat het bij Rox wel heeft doorgezet. Ik kijk uit naar het eerste nieuwtje. Daisy, fijn dat het weer wat beter gaat. Pff rennen, moet er niet aan denken. Steffie succes met de misselijkheid. Mieke voel jij je alweer wat beter? Beterschap in ieder geval. Blondsteenbokje, jammer dat jullie in Utrecht niet geslaagd zijn. Ik moet zo een interne cursus van mijn werk afronden. Moet een kleine presentatie geven. En zie er tegen op. Duimen jullie even voor me. Ik ben hier rond een uurtje of 2 wel weer om te kijken naar updates! Liefs Maranka
maranka ik duim voor je misselijkheid zakt weer wat, heb het steeds als ik net opsta, nog niet overgeven maar zo een naar en hol gevoel in mijn maag, de geur van brood (wat je helaas wel nodig hebt ) vind ik walgelijk hihi
haha Steffie..ben je straks verslaafd aan testen hahaha Gefeliciteerd hoor....misschien had ik dat al gedaan maar goed je kan nooit genoeg felicitaties krijgen hahah
morgen meiden, ben benieuwd hoe het met rox is. we denken aan je meid! Mieke: al een beetje beter? Maranka: succes! verder geen nieuws. weer aan het werk en vanavond een gesprek met een gevorderde kandidate directie secretaresse. ze komt dus bij mij te zitten en word eigenlijk mijn baas. best moeilijk hoor. Ze is ook britse dus misschien is dat de klik....
ik ook anders ga ik namelijk mijn conclusies trekken wat betreft deze baan. ook met het oog op een kindje tempkaartje in me album trouwens
Ja je moet zo en zo proberen altijd werk te vinden waar je je op alle fronten lekker bij voelt, op een normale baaldag na dan haha Ja sorry ik snap die hele temperatuurkaartjes nooit zo goed dus zal er ook maar geen reactie op geven haha
hi meiden! Gelukkig voel ik me vandaag een stuk fitter dan gister. Kan weer gewoon zitten en lopen, dat ging gister echt niet hoor. Dan was ik na 10 meter bekaf en het zweet brak me uit. Maar nu zit ik zelfs achter mijn putertje. Ga zo eens lekker douchen knap je ook van op. Wat een spannende dag vandaag, ben benieuwd naar nieuws van Rox alhoewel ik me kan voorstellen dat ze niet meteen hier zal komen om het te melden na zo'n bevalling. Maar aangezien we haar nog niet gezien hebben is er zeker het eea gaande daar. Daisy, gelukkig gaat het bij jou ook weer wat beter, wat naar zeg. Volgende keer niet meer rennen hoor! Maranka, duim voor je. Steffie, dus als ik het goed begrijp ga je je baan weer opzeggen meid en volop genieten van deze zwangerschap? Groot gelijk. Steenbokje, jammer dat jullie niet zijn geslaagd, nog even een paar maandjes wachten, dan hangen de winkels weer vol met leuke voorjaars en zomer jurkjes. Riddle, wachten wachten wachten geduld geduld geduld. Zora, vind trouwens dat jullie best snel de uitslag krijgen, ik moest er best lang op wachten toen. Dat is wel fijn.
Hee meiden, na een gezellig weekendje weg met mijn moeder ben ik weer terug! Ik heb niet alles teruggelezen hoor, maar ik las wel dat het bij rox begonnen is! Spannend! Pffff, stond vanmorgen vreselijk duizelig op, met als gevolg dat ik mijn hoofd stootte tegen het handdoekenrek in de badkamer... Ik ben dus nu een stuk duizeliger... Mijn ontbijt smaakte me trouwens ook niet... Ik heb steeds een rooksmaak in mijn mond ( en ik rook niet eens)... Nou ja eerst maar eens een mailtje naar het hotel schrijven... De service en alles viel me vies van ze tegen... Ben er al vaker geweest en toen was alles perfect!
haha ja Mieke geduld is een schone zaak zeggen ze ...alleen geen fijne maar ja wat ik al zei verwacht er niks van hoor.. Denk idd dat Rox aan et bevallen is, anders had ze allang wat gemeld hier
Ja Mieke, vind ik ook wel hoor. Maar goed vind volgende vrijdag nog wel ver weg klinken maar mag niet klagen... Fijn dat je je al wat beter voelt. Ben zo benieuwd naar Rox...zit ook elke keer al bij de jan. mama's te spieken of er al nieuws is.
mieden, ik heb weer een vlaag van geen geduld hebben en moedergevoelens....help hahaha ga trouwens 16 februari met mijn beste vriendin naar de negen maanden beurs hoor. kaartjes heb ik besteld.
Hallo Dames. Ik kom hier even binnenvallen met een vraagje. Op 22 Nov. heb ik mijn laatste pil ingenomen. 5 dagen later ongi. Daarna een cyclus van 29 dagen gehad. Maar nu ben ik al 7 dagen overtijd. Kan dit toch ook nog zijn van het ontpillen? Ik heb al 2 testen gedaan en die waren allebei negatief. Nu word ik er een beetje onzeker van.
Ja kan nog ontpillen zijn hoor, je lichaam moet nu zelf een ritme opbouwen zonder pil, ik zit nu ook op dag 30 ....