jannegie: weet ik en daar twijfel ik niet aan. soms gewoon die valgen he. is nu al weer over hoor. heb een moedergevoel over me.
Ik had juist het idee dat de zwemmers van manlief niet goed waren omdat hij zo rookt en drinkt. Maar het bleek helemaal toppie te zijn. Nu begin ik dan aan mezelf te twijfelen dat mijn slijm misschien de zwemmers tegen houdt, dat kan namelijk ook en dan zou je een samenlevingstest moeten doen.
otto.nl onder het tabje avondkleding of bruidsmode het is niet echt zomers maar wel heel sjiek en feestelijk.
Erg he meiden al die twijfels... Ik en mannetje hebben tijdje terug die thuistest gedaan voor zwemmers en de uitslag was niet geweldig. Nu heb ik wel weer gelezen dat die erg onbetrouwbaar is maar goed. Mannetje is net als ik een maandje gestopt met roken en drinkt alleen op feestjes en verjaardagen. Wel is hij geopereerd aan zijn bal toen hij klein was, die was niet ingedaald.
Hoi Meiden, kwam even gluren of er al nieuws was van Rox. En mijn presentatie vanmorgen is goed gegaan. heb mijn certificaat binnen! Dus jullie duimen heeft geholpen dames, bedankt!
Gefeliciteerd Maranka, ik ben ook echt elke keer aan het gluren naar nieuws van Rox. Ben zo benieuwd.
dank je! ik ga nog even niet bij testen stil staan. deze maand is het hopelijk raak. eind february gaan we hoogstwaarschijnlijk naar noorwegen een weekje (samen weg met zijn drieen terug?) dus...
gefeliciteerd maranka! mannetje is ook veel minder gaan drinken en rookt echt net als het drinken vrijwel niets meer. echg oed en uit zichzelf voor de kinderwens zo lief!
Trouwens Ikdus om even op jouw vraag terug te komen. Ze denken dat ik een eisprong heb gehad. Dus neem aan dat het zo is. Had zelf paar weekjes terug wel klachten en dacht het ook. Hoe is het met jou meid?
En hebben jullie goed geklust toen? Ja met mij gaat het goed, mijn temp blijft hoog? En ben anderhalve dag echt ongi geweest. De rest was roze en bruin bloed.
Ik ben er op huwelijksreis heen geweest. Het is er geweldig! Pfff ik weet niet wat ik heb vandaag... Vreselijk last van mijn rug, ik hou niks binnen....