Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

zal er dan een virus heersen want ik voel me ook niet 100%]

noorwegen zal om te skieen zijn hoor half half zeg maar.

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zou best kunnen dat virus. Mijn moeder heeft er ook last van...

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    zwaar virus want de halve zaak hier is ziek thuis....hoop dat ik eens een x gespaard blijf

4. mamastarlight

laat mij het dan maar een keertje krijgen! lekker rustig aan doen en de doel in elkaar laten zakken hier hahaha.

Beterschap!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ikdus: Nee niet geklust toen, wel dag ervoor maar ben al ongi dus het had niet veel zin...haha

6. Niet meer actief

Oww niet eens gezien sorry !
    Gelukkig dat deze cyclus een stuk korter was.
    Ben benieuwd wat deze ronde met zich mee brengt voor jou.

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ben ook benieuwd. Denk nog niet veel. Zit met smart te wachten op vrijdag 8 febr. om te kijken wat de arts er van zegt en hoe onze kansen liggen.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) :)

Maranka, gefeliciteerd, die is ook weer binnen!

9. Niet meer actief

Zal ook wel niet veel zijn met pco, maar ik hoop dat ze je heel goed kunnen helpen, zodat jij en je mannetje gewoon een kindje mogen krijgen!

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    gefeliciteerd Maranka!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoop het ook Ikdus. Maar er zijn gelukkig veel meiden met PCO die succesvol zwanger zijn of een kindje hebben dus dat scheelt. :D

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja ben blij dat ik die cursus voor mijn verlof heb kunnen afronden. Anders had ik dat pas komend najaar kunnen doen en dan was ik helemaal uit de stof geweest.

Ik ben uitgenodigd om 15 febr. naar de 9-maandenbeurs te gaan. Heb er wel heel veel zin in, maar het is 6 week voor de uitgerekende datum. Maar aan de andere kant ben ik dan nog niet eens met verlof (pas de 18e ferb.) Wat denken jullie, gewoon doen? We gaan met een busreis erheen, dus hoef alleen daar te lopen.

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Doen!..Leuk joh :D

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Doen toch, anders krijg je misschien spijt!
    En zo georganiseerd is lekker meegenomen.
    Tegen die tijd kun je altijd nog kijken hoe je je voelt toch?

15. maranka, ik zou ook gewoon gaan, lekker genieten.
    zora, ik ga elk jaar een paar keer naar Noorwegen en het is er super! Niet alleen om te skieen maar het is er heel mooi en rustgevend. Veel natuur, schone lucht. Je komt er echt tot rust. Wat gaan jullie er doen? Wij gaan dinsdag voor een weekje naar Noorwegen lekker skieen. Ga even bijlezen

16. Dit heeft mijn neef ook gehad. Helaas heeft het ook langer geduurd voordat zijn vrouw zwanger werd. (dit ook omdat ze al 50 is) maar ze hebben een prachtige zoon!

17. mamastarlight

he meiden,

net terug van het gesprek met mijn aankomende corridinator. wat een leuk mens zeg dat komt best goed. ik denk dat we aan haar een hele goeie zullen hebben. weet ook zeker dat zij het gaat worden dus per 1 maart komt ze ons team versterken. ze gaat fulltime werken dus voor mij voor de toekomst perfect. ik denk bovendien dat wij daar toch wel uitkomen.

nu moet ik even wachten tot ze van pz langs komen voor mijn bevestiging. voel me belangrijk nu hahaha haar functie ligt in mijn handen hahaha.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Super Steenbokje fijn dat het een leuk mens is is toch weer een zorg minder.

Ryanne...ik ga niet naar Noorwegen (was het maar waar) maar Steenbokje. En je hoort idd dat mannen die een operatie hebben gehad soms vermindert vruchtbaar zijn...we zien wel.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, leuk noorwegen.
    Wij willen ook heel graag een rondreis per auto door Scandinavie doen.
    Alleen gaan we dit jaar naar Kroatie, weekje langs de kust zeilen en verder lekker genieten icm Italie.

Klinkt goed zo op je werk.

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja, ik denk ook dat ik het maar gewoon ga doen. Lijkt me echt een leuke beurs.

Deel Deze Pagina