ik heb het gevonden hoor, hihi rox heeft een pracht zoon! pff krijg er de kriebels van, ben zo emotioneel niet normaal meer
het is niet zichtbaar voor een ander die op jouw hyves komt. als je jouw centrale pagina opend en naar lid gaat, staat hij er wel tussen
Als je op de hyves van Rox haar moeder kijkt staan nog meer foto's van de kleine. Toch een ziekenhuis bevalling!
Had ik ook al gezien maar dacht als ik dat heir meld vind iedereen me nog nieuwsgieriger... Maar inderdaad toch ziekenhuis dus niet helemaal wat ze wilde. Shandro: Welkom!
Hoi Meiden, Jannegie haar lichaam doet het weer , JOEPIE! Mupkuh, gefeliciteerd! Klopt de lijst nog, hebben we nu 40 zwangeren? Jammer voor Rox dat het toch het ziekenhuis is geworden. Hopenlijk gaat verder alles goed met haar en de kleine nu. Ga nu even spieken op haar hyves. Tot later. Maranka
Ik lees net in het gastenboek van haar babysite dat Rox zaterdag naar huis mag. Ik heb zo het vermoeden dat het een keizersnee is geworden. Rox, doe rustig aan en geniet van je jochie!
Heb al even gespiekt op der hyves! Wat een lekker jochie.. Woon bij der om de hoek, dus als alles wat rustiger is wil ik toch een x gaan kijken bij der.
Je kunt ook even een berichtje opzoeken een paar pagina's terug en dan op haar website klikken op de knoppen onder het berichtje.