Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    *zucht* ik ook 8-[

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Komt goed meiden, weet het zeker...

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

wanneer is alleen de vraag die niemand kan beantwoorden he hihihi

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ongelofelijk dat vele van jullie zoveel geduld kunnen opbrengen! heb na een kleine maand echt zoiets van shit shit wat duurt dat lang :(

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, daar leer je vanzelf wel mee om te gaan hoor!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja, steenbokje, heb ook weer de etos zwanger worden gekocht!

7. mamastarlight

zullen we handjes schudden? maar nee even serieus. als je nog maar net bezig bent heb je dat ook inderdaad. ik denkd at wij dat allemaal hadden. hoe langer het duurt, hoe nuchterder je wordt onbewust of bewust. ik ben wel heel benieuwd maar lang tussen: "waarom zal het nu wel lukken" en "nu lukt het wel!" in. dat krijg je gewoon.

8. Niet meer actief

wat is dat?
    etos zwanger worden :(

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heb ook maar eens Etos Zwanger worden aangeschaft.

@ Shandro: Zijn capsules verkrijgbaar bij de etos met foliumzuur enz. die goed zijn om te slikken als je zwanger wil worden. Je moet sowieso foliumzuur gaan slikken en hier zitten ook nog wat andere stoffen in die goed voor je zijn.

@ Iggy: Je moet wel geduld hebben en nuchter blijven als je langer bezig bent. Anders word je gek, en je hebt geen keus...

10. Niet meer actief

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Lig al de halve dag op bed :oops:... voel me net zo'n luie wammes, maar heb wel lekker veel geslapen. Had het wel nodig denk ik. Maar de kleine begon me net ineens te schoppen, is zeker tijd om maar wat te gaan doen. Dus duik ff lekker onder de douche. Vanavond partneravond op de zw.gym... ben benieuwd. (En ik hoop dat mijn Lieverd op tijd thuis hij... hij moet natuurlijk wel mee, maar zit in R'dam. Als hij de trein mist, zijn we per definitie te laat #-o .)

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Dais, zou natuurlijk wel leuk zijn als hij het haalt!
    Saampjes is wel leuker om te gaan.

Enne heerlijk toch zo'n lui dagje.
    Hoe gaat 't met de macjes ;)
    Ik ben helemaal happy met mijn iPhone hoor.

13. mamastarlight

meiden kijk uit ik ga iets stoms zeggen: ik smeek om zwanger te zijn dan kunnen ze het hier namelijk bekijken in dezxe ballentent! dan ben ik lekekr moeder!

zo dat lucht op!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh jij wordt dus lekker fulltime moeder als het zover is?

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha en nu even het verhaal!

16. mamastarlight

:) sorry. o ik moest iets van een order omzetten naar een andere order. dat kan niet maar nee dat moet weet je wel :rolleyes: dus ik me uit de naad gewerkt om iets wat er zo veel mogelijk op lijkt uitgedraaid te krijgen....

MOETEN HET 3 NIEUWE ORDER ZIJN. MOET IK ALLES WEER TERUG ZETTEN + ALLES OVERNIEUW MAKEN!

en dan zeggen uiteindelijk dat IK het niet goed heb gedaan. wees dan duidelijk!

maar nee kan dan fulltime moeder worden en daar ga ik volop van genieten. ik gebruik dat excuus om keuzes te maken. gelukkig is dat nieuwe meisje nu aangenomen dus hopelijk gaat het dan goed. dan zla ik 3 dagen hier kunnen blkijven werken met een kindje en dan verder kijken snap je. ik wil gewoon die stap nu nog niet maken vandaar het excuus van een kindje.

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik snap et...ik had wel graag fulltime moeder willen zijn maar dat gaat helaas financieel niet lukken :(

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

ik ook, is net zo goed hoor, zit bijna hetzelfde in als in het etos spul :)

19. mamastarlight

ik zeg het verkeerd, ik kan het wel maar wil het niet. wil mijn eigen dingen kunnen blijven doen 3 dagen in de week.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    GEFELICITEERD ROX! En een erg leuke naam!

Beetje laate reactie misschien :oops:, maar ik lig al sinds gisteren doodziek in bed... Ik hield echt helemaal niks binnen, mijn man heeft zelfs de huisartsenpost gebeld...Toen kreeg ik iets tegen de misselijkheid gelukkig!

Nou ja, mijn nieuwschierigheid naar rox heeft me toch even achter mijn computer gesleept. Ik ga nu weer gauw naar bed en mijn koorts uitvieren!

Knuffels!

Deel Deze Pagina