Goedemorgen meisjes! Rebbel, morgen alweer de 13 weken! Wauw wat gaat het nu in ene snel zeg. Meldt je je vanavond even met de uitslag! Steenbokje, wow nou dat is toch wel snel he meid. Vanavond ook nog maar even hoor! En daarvoor was er nog niks te zien? Spannend. Nu kun je eens goed zien wat je LF is (DPO dagen). Ik heb er overigens weer een pendel bij voor februari, nu al 3. Ben benieuwd of mannetje goed wil meewerken volgende week. Weet nu al dat we donderdag de 7e een Valentijnsparty hebben in Jimmy Woo en dat ie dan wel het nodige zal drinken. En dat is precies een klusdag. (bijna 1100 pagina's)
zaterdag de 16de ga ik. jij ook? ik wasa terug aan het kijken maar eergisteren was er een licht streepje hoor mieke dus...hebben de zwemmers opgespaard tot gisteren en vandaag dan. ben benieuwd! ben wel erg blij dat het nu doelgericht is. mannetje vind het ook helemaal geweldig hahaha
Blij kan je zijn met een positest dan he. Had ik ook de eerste keer en dat na al een paar maanden niks. Nee in principe ga ik niet hoor.
Doordat je het zo bijhoudt krijg je idd wel meer spanning vind ik, omdat je ziet wat er binnen in je gebeurt.
hah ja kan me voorstellen daarom probeer ik het nog niet teveel te doen zoals met die ovu-testen en zo anders kan ik helemaal nergens anders meer aan denken
ben ik met jullie eens hoor maar gezien het feit dat wij over 3 maandjes anders naar de HA stappen en dan ook echt door wilt, is dit wel handig. sluit denk ik wel wat dingen uit vandaar.
dank voor alle beterschap meiden! Het gaat helaas nog niet veel beter. Mijn man is inmiddels ook ziek (dat is te verwachten met virussen) dus dat wordt niet klussen... en dat zo kort voor mijn ei! Nou ja kunnen we allebei niks aan doen. Overmacht toch? Ik ga weer gauw mijn bed in. Knuffels!
ja Steenbokje..dan kan je wat meer info geven anders zegt ie toch, ja ga maar eerst 3 maandjes je eisprong bijhouden of zo....slim
Tip, vervelend zeg. Ik zit hier ook met een rauw keel hoor. Zit ook al te hopen dat het niet doorzet, straks wordt manlief ook nog eens ziek en dat met volgende week in het vooruitzicht.
Riddle: nou hebben wij een hele goede en leuek huisarts maar inderdaad dat is wel de intentie dat we dan egwoon door gaan. Mieke: rustig aan. het heerst hoor ik lag gisteren ook beroerd op de bank. me keel inderdaad dat is bij mij een alarm na dat ik last van me rug en nek heb.
Hoe gaat het daarmee, merk je verbetering door het sporten? Heb gister al een zuigtabletje genomen en een vitamine C bruistablet. Straks als lunch maar even wat fruit nemen.
Hoi meiden, Beterschap voor de zieken, ik voel me gelukkig kiplekker. Heb vanochtend een sollicitatiegesprek gehad en ging volgens mij wel lekker, afwachten maar je weet het toch nooit. Overigens heb ik een leuke baan dus hoef niet perse weg. Mannetje heeft zijn potje gebracht hoor! Hij vond het wel een beetje genant maar dat kan ik wel begrijpen. Nu maar duimen voor een goede uitslag.
Zora, hihi kan het nog goed herinneren bij ons hoor. Hij vond het ook best raar, even naar boven en hoppa het potje vullen. Daarna warm in zijn broekzak op naar het laboratorium. Nog een weekje wachten dus. Leuk naar wat voor baan heb je gesolliciteerd?
Zijn er hier ook mensen met reuma die zwanger willen worden? Ik heb naar alle waarschijnlijkheid reuma, morgen krijg ik de uitslag van de testen, dus ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die het hebben.. Groetjes Marijke
Hoi Marijke, Sterkte morgen met de uitslagen morgen spannend meid. Ik heb geen reuma en weet niet of er hier andere meiden zjn? Vast wel ergens op het forum. Succes. Mieke: Ja was wel raar ja, hij vond het vooral erg omdat fert.lab tegenover bloedprikken is waar s ochtends standaard 40 man zit. Mannetje stond te wachten en toen zeiden ze tegen hem: 'je moet een nummertje trekken hoor' Hij: 'Ik moet aan de overkant zijn . En toen hij aan de beurt was moest ie het potje inleveren terwijl er drie vrouwen aan het werk waren... Ik moest wel lachen en hij ook achteraf maar op het moment zelf niet... Heb op een functie bij de gemeente gesolliciteerd. 5 min. fietsen bij mijn huis vandaan, goede arbeidsvoorwaarden, minder werken en meer verdienen wie wil dat nou niet? Heb het nu ook erg naar mijn zin hoor dus weet nog niet wat ik wil. Maar dacht een gesprekje kan nooit kwaad.
Steenbokje, ik weet niet wat mijn vriend en ik zouden doen als het niet lukt, we hebben eigenlijk afgesproken om als het niet lukt niet de hele medische molen in te gaan maar ja als je eenmaal een kind wilt ligt dat misschien toch anders tegen die tijd....