T is lastig Riddle, maar als je eenmaal weet dat je kansen zonder hulp nihil zijn en je wil graag heb je geen andere keus. Mannetje en ik hebben laatst ook een goed gesprek gehad hoe we tegen IUI of IVF staan mocht dat er ooit van komen en wij willen wel alles proberen hebben we besloten mits het emetioneel gaat en niet tussen onze relatie komt.
Mike: stukken beter! ik ben deze week niet wezen sporten en drukker op me werk dus dan merk ik het wel. ik heb dat zooltje dan en dat werkt goed. Zora: ik duim voor je. wat voor baan is het? Marijke: het is bij mij niet bestempeld als reuma maar sommige klachten heb ik wel in die richting. reuma van de weke delen zeg maar.
Ja Zora misschien si dat ook wel zo hoor maar IVf en zo zullen wij zo en zo niet gaan doen, misschien naar de HA nog wel om te kijken hoe of wat maar verder? geen idee....maar ja hoop natuurlijk dat dat allemaal niet nodig is begin nu pas aan ronde 2 dus nog alle tijd
@blondsteenbokje: Heb je ook last van je armen en stijve heupen? En heb je het altijd, of soms wel en soms niet? Pff ik maak me er wel zorgen over, ik heb nu ook wel goed pijn aan mn rechterarm
T is een nieuwe functie als afdelingsondersteuner op de afdeling Openbare Ruimte. (groenvoorzienig, aanleg wegen etc.) Het bevat administratief en secretarieel werk en het ondersteunen van de afdelingsmanager. Ook volgen en bijhouden van processen, de kosten daarvan en dergelijke. Het is een hele brede functie en er moet nog veel van de grond komen.
Zora, nou in het geval van kids is een baan bij de gemeente altijd erg goed te combineren ook qua werktijden. Ik werk hier samen met de gemeente en ze zitten er allemaal tot een uurtje of 3 die kids hebben. En volgens mij idd goed verdienen en goede voorwaarden. Leuk hoor. Als het wat wordt zou ik het gewoon doen, want hoppen van baan is alleen maar goed voor de toekomst zeg ik altijd Sterkte Marijke, ik heb verder geen idee, je zou er een topic over kunnen openen.
Je begint net inderdaad du je moet je hierover helemaal nog geen zorgen maken, dat kan altijd nog. Wij gaan er denk ik wel voor maar goed misschien als ik straks echt voor de beslissing sta dat ik wel terugkrabbel. We zien het wel. Laten we hopen dat jij gewoon snel op de 'normale' manier zwanger bent. Liefs Zora
Bij Monitor hoef je niets in te vullen. Alleen bij OPK een - of + En Ferningtest ook niets invullen! En de dagen ervoor een - als je getest hebt. Enne ik zou al je oude kaartjes weghalen, straks heb je er 30 in je album staan
En laten we hopen jullie ook! en dat al het andere helemaal niet nodig zal zijn. Heeft de gyn je niet gevraagd te gaan tempen?
hahaha dank je en ja de andere kaartjes moet ik nog weg gooien hahaha probeer het even snel te doen tussen de bedrijven door. Ik loop me trouwens een ongeluk naar de wc de hele dag hahaha
Nee dat hoeft niet, als ik aan de medicatie moet krijg ik waarschijnlijk Follikel metingen en dan weet je ook precies wanneer je 'moet' klussen. En inderdaad misschien worden wij ook nog wel spontaan zwanger de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gelukkig ook veel positieve ervarngen hier op het forum.
ik zal niet weten hoe ver wij zouden gaan. geen adoptie in elk geval en verder...wil ik nu inderdaad nog niet bij stil staan.
Even weer wat vrolijks : Nieuwsgierige Zora heeft nog even gesnuffeld op de hyves van Rox en kwam zo op de hyves van Mike en daar staan nog wat andere foto's op. Hij is zooooo schattig. Zijn naam staat daar ook : Joey (dus zonder i) Leuk! Denk wel dat het een pittige bevalling is geweest.
Toch blijft het een wonder dat zo'n beepje eerst in je buik heeft gezeten toch? En er zo helemaal af uitkomt. Ik zei al tegen Rox omdat ze overtijd was, dat ie er wat gekreukeld uit zou komen hihihi. Leuk hoor die foto's, voel me wel een beetje vojeur (hoe schrijf je dat)
Inderdaad een wonder...onbegrijpelijk. Weet niet hoe je het schrijft Mieke maar voel me ook wel een beetje zo ja... Maar ja mijn nieuwsgierigheid wint het weer he..
geen idee maar we begrijpen je hahaha. kunnen we geen foto hier plaatsen voor de gene die het niet kunnen zien?