Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    welkom :)

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meis jouw tijd komt echt wel, ik snap wel dat het nu heel moeilijk is en vooral als iedereen het over babydingen hebt, als jullie het niet leuk vinden dat ik daar over schrijf moeten jullie het zeggen hoor, dat begrijp ik heel goed!

Voel me soms een beetje bezwaard omdat ik het jullie ook zo gun allemaal..

Liefs Minnie

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meid gefeliciteerd met de 13 wkn grens en super dat de nekplooimeting goed was! Voel je je al weer een beetje fitter?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zucht op het tempkaartjes topic deze week gewoon 5 zwangeren!
    Er heerst deze week gewoon een babyboomweek of zo!

Ik voel me zo wel een beetje een achterblijvertje :(

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Minnie: meid je hoeft je helemaal niet bzwaard te voelen. ik zal het zelfs heel erg vinden als een van de zwangeren hier ook maar een klein beetje dat iodee heeft. wij nog niet zwangeren zijn juist heel erg blij voor jullie en willen juist heel erg graag meeleven en alles weten. straks als het onze tijd is, schreeuwen we het ook heel graag van de daken. en vind het juist oprecht heel erg leuk om te horen en heb er geen gevoel bij van: verdomme zij wel en ik niet. helemaal niet zelfs. ik leef met jullie mee en naar ons wondertje toe,

Mieke: zie bovenstaande meid ;)

en wij gaan hier trouwens weer even aan de slag ;) weer positieve ovulatietest dus :D

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@mieke: dikke knuffel meid! komt echt goed, daar moet je in blijven geloven! ;)

@minnie: thanks! :D nee, ik voel me nog niet veel fitter, maar ik hoop wel dat de vermoeidheid wat af gaat nemen!

enne... ook ik heb het idee dat er een babyboom heerst! ik hoor van veel in mijn omgeving dat ze zwanger zijn! :D

liefs rebbel

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    En hoe is het hier? Nog nieuws? Roxy is bevallen begreep ik?

8. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oh, wat leuk! Het wordt zeker een jongetje ;) . Haha!
    Witte meubeltjes blijft altijd leuk he.

Je hoeft je inderdaad niet bezwaard te voelen zoals blondsteenbokje al zei. We willen graag meeleven! Kunnen we zelf ook een beetje fantaseren.

Bij mij verder vandaag behoorlijke ongie buikpijn :( .

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge meiden!

Minnie, ik ga met Steenbokje mee hoor. We vinden het allemaal super en leven mee, ook al zijn we zelf nog niet aan de beurt, maar die tijd komt nog wel.

Rebbel, dank voor je knuffel, had ik wel even nodig.
    Zit een beetje in een dipje geloof ik.
    Ook hier weer een zwangere in de familie en ik had zo gehoopt dat ik de volgende zou zijn en daar baal ik een beetje van.
    Verder zit ik gewoon op het moment niet zo lekker in mijn vel denk ik.
    Blij dat het bijna weekend is.

Jannegie, nog een paar dagen en dan is het weer over.
    Deze ronde alle kansen goed benutten he. Geen uitjes plannen etc.
    Lekker thuis voor de buis ;)

Ik moet zo voor een werk afspraak naar Vianen, verder niet zo'n drukke dag.

10. mamastarlight

hey meiden,

laat die babyboom maar vallen dan he ;)

Dikke X

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen meiden,

Ben echt nog moe...bah! Zal blij zijn als het vijf uur is, lekker weekend.

Minnie, ik ga ook met de rest mee hoor, gewoon lekker blijven vertellen. Ik vind het leuk om te lezen en om straks foto's te zien. ;)

Verder niet echt veel te melden hier, afwachten tot volgende week vrijdag en dat lijkt nog zooooo lang. :rolleyes:

Mieke voor jou een dikke knuffel meid.. :D

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Voel me een beetje schuldig over mijn gezever!
    Zora, jij bent al een jaar bezig, steenbokje ook al langer en nog een heleboel meer.
    En dan kom ik zeuren.
    Nou ja gelukkig mag en kan het wel hier, maar toch!?

x

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mieke niet schuldig voelen hoor! Jij bent ook al lang bezig. En of het nou een jaar is of 7 maanden of 8 maanden...het is allemaal gewoon TE LANG.

Dus gewoon lekker af en toe je hart luchten. (kan ik het ook blijven doen hihi).

Liefs Zora

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ik heb helemaal geen recht van spreken in mijn 2e ronde :D

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ook in de tweede ronde kan een dag of week heel lang duren.

Wij mensen zijn van nature gewoon ongeduldig. Willen we nieuwe kleren gaan we die kopen. Willen we een pc...naar de winkel en kopen. Willen we graag een baby...tsja helaas niet in de winkel verkrijgbaar. Ik denk persoonlijk dat elke dag te lang duurt als je de beslissing voor een kindje eenmaal hebt gemaakt. (Je meot er ook nog negen maanden op wachten :) )

16. mamastarlight

:confused: :confused: :confused: nou moet je echt ophouden anders wordt ik boos ;)

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja Zora dat is ook waar hoor....en het duurt inderdaad allemaal heel lang, maar wel fijn voor de iedereen dat ze hier kunnen lezen en bepraten dat het voor iedereen bijna hetzelfde is.....en ach wie weet hoe lang ik nog voor de boeg heb :D ...maar blijf nog positief hoor :)

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    het wachten wordt vast wel beloond, ik heb 6 maanden moeten wachten en na de andere drie waar het meteen eerste ronde raak was, was dat erg frustrerend, maar geen zorgen, ik klaagde ook vanaf de 2e maand hihi en niemand is ooit boos op me geweest hoor
    en zie het resultaat, duim gewoon nog steeds voor jullie allemaal mee!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahah das lief Steffie....en jahoor ga er gewoon vanuit dat het een deze maanden raak is....en ik mijn duimpes draaien overuren voor de andere :)

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Meiden jullie hebben allemaal van die mooie pendels voor komende maand. Dus geef de hoop niet op hoor. En klagen, nee, je moet gewoon je verhaal kwijt. Nou daar zijn we toch voor met elkaar.

En of je nu 2 of 12 maanden zit te wachten, de wens is even groot.

Even voor jullie allemaal een dikkke knuffel! Ook voor de meiden die al wel zwanger zijn hoor, want ook dan zit je niet altijd even lekker in je vel en kun je wel een knuff gebruiken.

En over een poosje ziet het hier vast weer heerlijk ROZE!

Liefs Maranka

Deel Deze Pagina