Hoi Marieke, Je luteale fase kan wel per cyclus verschillen, maar niet zo heel veel. Zal hooguit een dag of 3 zijn. De lengte van een luteale fase kan per persoon wel varieren van 9 (minimum, geloof ik) tot 17 dagen. Gemiddeld is het 14 dagen, maar dat is dus geen vast gegeven zoals soms wel wordt beweerd.
Noue, ik ben in ieder geval nog niet ongi, dat is dus mooi. Maar ik voel me ook niet zwanger, dus ik wacht het wel af, ik moest gisteren wel heel veel plassen, maar ja dat heb ik wel vaker , ik heb net een test gehaald, voor dinsdag, maar nu jullie niet meer mee doen, weet ik niet of ik wel kan wachten, het was zo fijn om me daaraan vast te houden!
Nou we helpen je wel door die dagen heen hoor! Kom op je kan het. Ik stuur die gewoon naar Jannegie en al die andere dames die wel graag ongi willen worden. Stuur ik die van mij nu ook maar weer naar toe, want dan zijn ze hopen lijk weer eerder vertrokken .
, ja, de ene wil ze dolgraag en de ander niet he! dat gekke lijf van ons ook! Ach, anders gaan we gewoon komende maand allemaal zwanger worden, dat is wel zo gezellig! Kon je het maar zo plannen he?
Boven mijn banner zie je liliepie .com staan. Als je daar op gaat staan en klikt kom je op hun site. Even op het nederlands vlagetje klikken zodat je op de nederlandse versie komt. Gegevens invoeren, in je profiel plakken en klaar!
Nog even een kort vraagje, kan paracetamol geen kwaad? Er staat nl. in de bijsluiter dat als je zwanger bent ( wat ik waarschijnlijk niet ben hoor!) je het met de dokter moet overleggen? Maar ik heb hoofdpijn...
Hier ook een paar voor de liefhebbers: Ik heb ze uitgerust met TomTom. Dus dat zou goed moeten gaan. Ze hebben er geen buikpijn bij, en zijn gratis te verkrijgen bij zowel mij als Maranka
VAN HARTE GEFELICITEERD MEIDEN DAT JULLIE ZWANGER ZIJN! Super zeg, sommige ook al in de 1e ronde, fantastisch. Hoop idd dat we snel meer van dit soort berichtjes mogen horen! Ik heb weer eens een vraagje. Volgens de calculator moet ik de 29e mijn eisprong hebben, nu heb ik sinds gister wat witte vloei en voel me van onderen zeg maar "ongesteld", heb heel laag onderin mijn buik de bekende menstruatiekrampjes. Wat kan dit betekenen? Verder nergens last van, behalve hoofdpijn. Weten jullie wat dit kan zijn? Bedankt alvast!
Het zou je ei kunnen zijn. Pin je niet vast aan de rekenmachine of aan de banner. Die gaat uit van een luteale fase van 14 dagen. Maar zoals Maranka eerder al uitlegde. Die kan tussen de 9 en de 17 dagen zijn. Die witte vloei, is die rekbaar?
Eh...dat heb ik eerlijk gezegd nog niet uitgeprobeerd haha. Als het rekbaar is dan wilt dat zeggen dat het mijn ei kan zijn of niet?
Ik voel me al een hele week flink zwanger! Misselijk, zere borsten, moe... Heb het idee dat het tussen mijn oren zit. Ik ben er zo mee bezig. Maar ach...je weet maar nooit! Heb nog geen tekenen van , dus we wachten af.
heb alleen wat vaage treken rondom me navel wat zenuw trekken van binnen heb ik toen ook gehad toen ik een week overtijd was maar toch ongi werd alleen dit is ver voor me ongi moet komen dus mischien beeld ik het me wel in zoals een blauwe ader op me rechtbort naar me tepel toe dat soort dingen o gezellig er ligt een vrouw te bevallen op tv en op teletext leest me man net dat een record van een bevalling heeft plaast gevonden de vliezen braken en heeft 2minuten geduurt de hele bevalling!
pfffffffff zit ik in m`n vruchtbare periode had m`n vriend gisteren zo veel gedronken zodat het allemaal niet meer zo goed lukte! (als jullie begrijpen wat ik bedoel) btje drama dus haha
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 1e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 1e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 4e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde - ZWANGER Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde