Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    het blijft lastig ja... Maar ik vind vooral die tradities erg leuk!

@mieke: Het ziek zijn had wel 1 voordeel... Ik ben 3,3 kilo afgevallen. (hoewel ik dat liever op een andere manier doe ;))

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ja zeker waar! :D

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat was bij mij ook het voordeel, 2 kg er af.
    Helaas doordat je weer je 'gewone' eten weer oppakt weer 1 kg er bij.
    Maar het heeft me wel even net dat nodige zetje in de rug gegeven om nu door te zetten.

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja dat heb ik nu ook....

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb ook zo'n kraammand aan mijn broer gegeven bij zijn eerste kindje. Maar inderdaad al toen ze bevallen was en ze mocht van mij zelf weten hoe lang ze over het openmaken deed. :)

Mijn zuskreeg zo'n mand van haar schoonmoeder dus hier is het wel heel bekend hoor. ;)

Fijn inderdaad dat je je weer beter voelt Tipp en ja als je dan toch ziek bent zijn die kilootjes wel meegenomen. :D

Ik ga me denk ik dinsdag weer even wegen. Heb wel wat gesnabbeld hier en daar. Maar denk wel dat er iets af is. En ik ben al vier weken gestopt met roken en in ieder geval niet aangekomen dan maakt het me in principe ook minder uit dat er weinig af is. Was namelijk erg bang om weer veel aan te komen met stoppen. Laatste keer zat er in no time 8kilo bij toen ik gestopt was.. :oops:

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gefeliciteerd met je 4 weken Zora! Wat goed!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Zora, goed zeg. Petje af.
    En helemaal geen behoefte meer?

Nou ik ga weer m'n biezen pakken, moet naar een werkoverdracht voor maandag.

Tot latersx

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ken et Zora, ahd ik ook toen ik gestopt was zo'n 8 kilo erbij en dat terwijl ik snoepje extra at vergeleken met ervoor, snoep zo en zo vrij weinig....maar rook inmiddels weer dus ben wel bang dat als ik nu weer stop er weer zoveel bij komt :(

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks meiden doet me goed! :D Ik heb er in principe geen moeite mee. Alleen als ik een of meerdere wijntjes drink krijg ik er een ongelooflijke drang naar dus doe dat ook maar niet te veel. :rolleyes: Verder zijn mijn mannetje, zusje en zwager en ik ongeveer tegelijk gestopt dus we steunen elkaar en zijn allemaal te eigenwijs om als eerste te beginnen want diegene is dan de loser van de familie. :) Wel een goede stok achter de deur. ;) Rest van de familie is trouwens al lang gestopt of nooit gerookt. :D

Riddle gewoon net als mij doen: stoppen met roken en 'lijnen' tegelijk. Je valt niet mega veel af maar komt in ieder geval niet aan. ;)

Ik ben na negen of tien maanden gestopt te zijn weer begonnen stom stom :rolleyes: en nu wil ik er echt vanaf. Ook omdat dat gewoon beter is om zwanger te raken en voor je kinderen straks. En als je in het ziekenhuis terecht komt vragen ze dat als eerst. Dus ik ben ze net even voor geweest. ;)

Ik ben trouwens ook niet van de korte stof vandaag zeg.... :confused:

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb net inderdaad ook even op hyves zitten neuzen.. Wat een schattige foto's van dat jochie van Rox!

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik lees tussendoor even mee maar het is hectisch hier dus als ik niet antwoord, ik bene r wel.

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    word echt gek van mijn borsten zo'n pijn doen ze en mn tepels zijn hele dag keihard....... pffffffff net of ze der af worden geknepen
    borsten zijn ook steviger...
    iedere beweging doet pijn :cry:

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ooooh spannend meid!

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    spannend? hahaha dat ontpillen is echt een ramp hahaha maar ja ik moet er wat voor over hebben
    eergister heb ik de hele avond boos tegen mn vriend gedaan en zitten janken :oops:

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik weet het, ik ben er ook doorheen gegaan....Knuffel!

@steenbokje: Link gezien?

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha thnx ach ja het is wel raar dat een mensen lichaam zo op die pillen reageert... je lijf is toch dus verslaafd want als ze die pillen niet krijgen gaat het vreemd doen

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nou ja, het is gewend geraakt aan een constante stroom hormonen.. En ja die valt weg en dan moet je lichaam het ineens zelf doen... Dat snapt het niet meer. Hoe lang heb je de pil geslikt?

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
  19. hallo meiden,
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier nog steeds druk dus ook geen tijd om bij te lezen. er wordt ook zoveel gekletst hier ;)
    Ik wilde jullie even een heel fijn weekend toewensen. ben er een weekje tussenuit.
    Liefs Ryanne

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik 12... Ik moet zeggen dat het ontpillen bij mij verrassend snel is gebeurd... Ik had gerekend op een jaar ruim...

GRRRR Ik word niet goed van de postbank..... (sorry moest er even uit)

Deel Deze Pagina