Gefeliciteerd meid, met jullie zoon! Ik heb stiekem ook al foto's geloerd, lief ventje! Geniet ervan en idd rustig aan doen om te herstellen.
meiden geniet van jullie (aankomende) verlof! Roxy: gefeliciteerd met je lieve zoontje Joey en rust lekker uit hier alles goed. ga zo het nieuwe tempkaartje plaatsen. ik ben wel verschrikkelijk jumpy!
Dankjewel meiden! Even een tip; pak echt je rust momentjes als de kraamhulp er is. al slaap je maar een uurtje, daarna kan je er echt weer even tegenaan! Morgen komen er als het goed is weer nieuwe foto's. Ik geef dan wel een seintje!
hihihihi ik heb mij xp net een vista uiterlijk gegeven... erg grappig! Het haalt het grafisch nog niet bij het echte vista, maar het kan er mee door tot we de belasting wijs kunnen maken dat we echt vista voor de zaak nodig hebben
Rox gefeliciteerd met jullie zoontje meid! Rust nog maar lekker uit want een keizersnede is niet niks! Gaat verder alles goed met jullie? Geniet nog maar lekker van de laatste paar kraamdagen! Liefs Minnie
hoi minnie, hij gaat op zich lekker hier! Wond heelt goed en ik ben zo goed alsw weer op de been. (donderdag eigenlijk al hihi.... de zusters keken de ogen uit....) ik duik de bank weer op!
Goedzo meid dat je je zo snel weer goed voelt! Maar niet overdrijven he niet gelijk weer vanalles willen. Lekker genieten van jullie gezinnetje! Liefs Minnie
hey meiden, ik was er wle hoor maar deze kut computer gaat elke keer uit. zoooo irritant! IkDus: ja we hebben er dit keer nog meer dan anders onze best voor gedaan. Zo komen er vrienden en gaan we lekker film kijken. ben een beetje moe vandaag. Tot later! X
Hey meiden, Lig nu lekker te luieren en genieten van mijn weekend. Monique: heel veel sterkte meid wat naar voor je. Marijke: Voor jou ook een knuffel hoor meid. Steenbokje: Inderdaad goed geklust hoor, deze ronde moet het gewoon raak zijn. Rox: Nogmaals van harte met jullie Joey! Wat een schattig ventje. En super leuke naam! Doe jij het rustig aan meid, hoop dat je snel herstelt.
Inderdaad! Dat kan niet anders. Trouwens heb me vanmiddag gewogen en ben toch al bijna 2 kilo kwijt. Had ik echt niet verwacht. maar ben mega blij. En gestopt met roken en twee kilo kwijt. Jeah!
@ Rox: Gefeliciteerd met Joey! Fijn dat je terug bent. @ Maranka: Dat schiet ook al op. @ Wicjuh: Weet jij al wanneer je met verlof gaat?
Rox, fijn dat je weer thuis bent. Enne nogmaals gefeliciteerd met jullie Joey, echt mooie naam! Jammer dat het zo gelopen is, vertel eens hoe het is gegaan allemaal. Hoe gaat het nu met Joey, doet hij het goed thuis? Daisy, jij was vroeg op vanmorgen zeg! Wij hebben gister een erg rare dag gehad, daardoor ben ik hier niet geweest. Zal het even vertellen.
We werden gistermiddag om 13 uur gebeld door een man, gelukkig belde hij lief zijn mobiel. Nu worden we wel vaker gebeld door mensen die denken dat Gaabje weggelopen is of zo. Maar nu werd er verteld dat hij in de bosjes gevonden was. En dat hij hoogst waarschijnlijk dood was. Ik was net onder de douche vandaan en had me aangekleed, toen lief naar boven kwam en me zei dat we nu weg moesten. Ik nog, waarom? Is er iets ergs gebeurt. Ja, er is iets met Gaabje, en misschien is hij wel dood. Nou toen wist ik niet hoe snel ik weg moest met tranen met tuiten hoor. Wij er naar toe en ja hoor, daar lag hij in tussen de struiken. Ik meteen huilend door de stuiken naar hem toe, geaaid en bekeken en hem opgetild. We dachten eerst dat hij misschien gestikt was. Hij had een bloedvlek op zijn befje en zijn derde ooglid was helemaal zichtbaar. Hij was nog helemaal warm, dus het was net gebeurt. Misschien wel een vergiftiging oid. Thuis gekomen gelijk de dierenarts gebeld, meestal moeten we naar een dienstdoende arts, maar gelukkig was onze eigen aanwezig. Direct erheen gereden. Ze pakte direct zijn pootjes en vertelde ons dat hij was aangereden. Dat alle nagels van alle pootjes zo beschadigd waren doordat hij zich schrap had gezet op de weg. En dat hij waarschijnlijk toch wel zo'n klap heeft gehad dat hij niet ver is gekomen en snel dood zou zijn gegaan. Ze heeft toen direct voor ons het crematorium gebeld die tot 14 uur open was. Dat wij nog graag Gaabje wilden komen brengen. We wilden hem niet bij de dierenarts achter laten zodat hij daar opgehaald zou worden. Of dat we hem nog mee naar huis moesten nemen en dan pas maandag weg brengen. Het crematorium is in Amsterdam Noord en daar hebben we Leo ook laten cremeren. (zijn vader) Dus de weg ernaar toe wisten we al en de gang van zaken ook, jammer genoeg. Beiden hadden we zoiets van toen we wegreden, was ie wel echt dood en misschien was ie buiten westen of zo... Terug thuis gekomen zijn we toch weer naar de plek gelopen om te zoeken hoe het is gebeurt en waar. Ik zag vlak bij op straat idd allemaal witte krassen op de stenen van zijn nagels en behoorlijk wat. Waar het is gebeurt is geen drukke weg, een oprit met links en rechts parkeer plaatsen voor de auto's van de bewoners van de betreffende flat. Dus degene die hem heeft aangereden moet gewoon gezien of gemerkt hebben dat hij/zij een kat heeft aangereden en is gewoon doorgereden. Klootzak! We gaan een postertje maken en binnen in de flat ophangen, want we vinden dit behoorlijk a-sociaal. De meeste mensen daar kennen hem, dan ga je niet doorrijden. Dit is al nummer 3 in onze relatie samen, er zijn dus nog maar 2 katjes over uit het nest van de 5. Heel lief kwam mijn schoonmoeder net een troost plantje brengen en een flesje cognac voor liefje, lief mens. Maar ja ze was ook erg gehecht aan onze katjes, zo ook lief zijn zusje, die was er ook helemaal verdrietig van. Wat een gedoe zo vandaag zeg. Bah. Dinsdag kunnen we hem weer ophalen. Komt ie naast zijn papa te staan. Gelukkig heeft hij wel een fijn leven gehad en genoot hij echt van het buiten zijn. Maar we wisten ook dat het ooit een keer zou gebeuren. Ik vroeg lief altijd al iedere dag of hij hem gezien had omdat hij de hele dag of nacht wel op pad kon zijn of dat iemand hem misschien mee zou nemen. Maakte me toch altijd wel zorgen om hem omdat hij zo'n allemans vriend is. Ik mis hem! Sorry het is wel een beetje een lang verhaal geworden.
Officieel gaat mn verlof op de 20ste in, maar ik heb er een weekje vakantie voorgeplakt. (kwil wel mn 12 weken ná de bevalling houden, hihi) Dinsdag 12 feb is voorlopig mn laatste werkdag! Das nog anderhalve week zo'n beetje.
@ Mieke8 : Meis! Vreselijk! Ik krijg echt de kriebels toen ik je verhaal lees. Ik kan me goed voorstellen dat je 'm mist. Heb zelf tot nu toe 1x een kat verloren en weet het nog als gister. Sterkte met jullie verlies!
goedemorgen meiden! @rox: wat een schatje is joey zeg! doe het maar lekker rustig aan meid! @mieke: aaah bah... wat een verdrietig verhaal meid! ik kan me voorstellen dat je hem mist, je gaat je zo aan huisdieren hechten! dikke knuffel! hier gaat alles goed, gister zijn we gaan carnavallen, ik met een 7-up! weer eens wat anders! ben nu alleen behoorlijk moe en om 13.00 weer afgesproken bij vrienden... en dan ben ik wel klaar met carnavallen dit jaar! liefs rebbel