Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    He bah Mieke, wat vervelend meid. Ik weet hoeveel verdriet je kunt hebben door het verlies van een huisdier.

Ik heb vorig jaar mijn hondje naar het crematorium moeten brengen. Hij was erg oud en had kanker. Ben er weken van de kaart door geweest.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel meid!

Ik heb ook iets minder nieuws helaas. Mijn vader is in de nacht van donderdag op vrijdag opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten. Hij is inmiddels helemaal onderzocht en had zelfs tijdens een van de onderzoeken een kleine beroerte. Ze gaan nu uitzoeken welke medicijnen hij moet krijgen en ze zijn tot de ontdekking gekomen dat hij ook nog eens suikerziekte heeft. Dus ook dat moet verder uitgezocht worden. Hij ligt dus w.s. nog wel een weekje in het ziekenhuis. Hij heeft op dit moment geen hartklachten en voelt zich dus weer een stuk beter. En ik ben er ook een stuk geruster op dat ze hem daar nog een week houden. dan is hij zeker op de goede plek als er weer iets gebeurd. Hij heeft 2 nachten op de hartbewaking gelegen.
    Maar gelukkig gaat het dus de goeie kant op, ookal zal hij nog een lange weg te gaan hebben ook i.v. m. de suikerziekte.

Ik ben vrijdag al even bij hem op bezoek geweest en ga vanavond weer.
    Ik kan er niet zo goed tegen op dit moment, moet me steeds groot houden want ik ben al zo emotioneel door de hormonen. Maar ik houd me sterk en samen met mijn man lukt dat wel.

Wicjuh, joepie jij ook al bijna verlof. Pf ik ben er nu echt aan toe( geestelijk nog meer dan lichamelijk). Nog even doorzetten.

Liefs Maranka

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ergste is vanhuisdieren dat je ze ooit moet gaan missen terwijl je je zo aan zo'n beessie gaat hechten

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Mieke ik weet hoeveel je verdriet kunt hebben om een huisdier, bij ons is ons hondje een soort kindje! Werd helemaal verdrietig door je verhaal :cry: . Sterkte meid!

Maranka jij ook sterkte met je vader meis, ik hoop dat ie snel opknapt!

Hier nog steeds verkouden, kan haast niet door mn neus ademen en heel mn keel is schraal bah :x

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @mieke: Bah.. Sterkte meid... Ik weet helaas te goed hoe je je nu voelt! Heel erg veel knuffels en sterkte voor jou en je lief!

@maranka: Jij heel veel sterkte met je vader meid! Knuffel!

Meiden, ik had nog even een vraag... Ik weet niet of iemand het hier weet, maar is het mogelijk dat je een regelmatige cyclus hebt en toch geen eisprong?

Knuffels!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    Ohhhh Mieke wat een naar verhaal...ik heb zelf 6 katten dus weet hoe gek je van die beestjes kan zijn, mijn dieren heb ik ook altijd naar dat crematorium gebracht zijn gelukkig wel hele lieve mensen!

Knuff en sterkte meissie

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ maranka : das schrikken meid! Sterkte!

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mieke, heel veel sterkte meis.

Hier loopt hij lekker. we hebben een topnacht gehad. we moesten Joey zelfs wakker maken voor de voeding. hij krijgt de laatste fles rond half 12, dan pas weer om half 5! Verder is het een heel tevreden mannetje. straks zet ik nieuwe foto's op de site dames!

ik heb joekels van boobs! lolo ferrari is er niks bij hahaha. zit nu met ingevroren zoogkompressen in mijn bh, dit ivm met stuwing en om borstontsteking te voorkomen. het doet nog niet echt zeer, maar ze zijn erg hard.

8. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    Mieke, veel sterkte, Ik weet hoe gek je met zo´n beestje kunt zijn.

Daisy, wat een heerlijk gevoel zeg dat je nu verlof hebt, tot 4 weken voor de tijd gewerkt! petje af.

Rox, van harte gefeliciteerd met je ventje, geniet er van!

Hier gaat alles z´n gangetje, buikje begint nu echt een zwangerbuikje te worden en geen buikje meer van´´die zal wel te veel gegeten hebben´´

Ik ga zo carnaval vieren, zal wel heel anders zijn dan de vorige jaren maargoed.
    heb nog weinig zin maar denk als ik er eenmaal ben dat het wel leuk is.

nou fijne dag allemaal

gr mayo

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden.
    Het was zo'n lieverd en allemans vriend en pas 2,5 jaar oud.
    Gelukkig hebben we er nog 5 maar toch!
    Tja het zijn toch ook een soort van kids, je zorgt er voor en je maakt je zorgen als er iets is.

Maranka, wat een naar nieuws breng je ons.
    Idd fijn dat hij nog een week je daar blijft ter observatie.
    Ik hoop dat hij snel weer opknapt en weer de oude is.
    Sterkte.

Tip, ik kan je alleen aanraden door te gaan tempen of ovulatietest te gebruiken om te ontdekken of je daadwerkelijk ovuleert.

Rox ga zo even spieken op jullie site.

Mayo, wat leuk dat je eindelijk een zwangerbuikje gaat zien, trotse mama!

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Mieke: Sterkte met het verlies van Gaabje.

@ Wic: Heerlijk he, als je kan aftellen. Ik neem na mijn verlof ook nog wat vakantie op :D.

@ Maranka: Sterkte met je vader.

@ De rest: Ik weet niet meer wat ik nog meer gelezen heb :(.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rox, super leuk de foto's!

12. ProudMum

Dankjewel Mieke!

13. Niet meer actief

@ Rox, wat een mooi jochie hebben jullie Wauw!

@ Mieke, jeetje wat naar zeg..
    En wat een aso dat hij gewoon door rijd.
    Wel was zij(toch?) heel mooi.
    Zo een poesje wil ik ook wel mooi beestje.
    Gecondoleerd met het verlies van jullie poesje.

Lijkt me ook niets voor die man die hem zo heeft gevonden.

@ Maranka ook jij sterkte.
    Hoop dat je vader snel weer de oude is.

14. Niet meer actief

Ff Offtopic: Gaan jullie vanavond ook Peter R. de Vries kijken?

Ik kijk er al dagen uit!
    En ik probeer zoveel nieuws ervan te lezen.
    Ben volgens mij een beetje geobsedeert :p

15. ProudMum

@ ikdus, ik doe mijn best om ervoor wakker te blijven....

16. Niet meer actief

@ Rox, succes.
    Hoop wel voor je dat het dan intressant genoeg is en dat hij echt het antwoord weet, anders zou je net zo goed kunnen slapen :s.
    Hoe gaat het verder met je?
    En met je ventjes?

17. ProudMum

ja best lekker hoor, over 30 min moet Joey alweer de fles. Best druk hoor en een hele omschakeling maar het is het o zo waard.

Dan weet je echt pas wat onvoorwaardelijk houden van is.

Moet alleen mijn temp in de gaten houden, krijg last van stuwing en zit nu met ijskompressen in mijn bh. mocht ik verhoging krijgen moet ik de VK bellen, dan krijg ik anti biotica ivm borst ontsteking. Daar heb ik dus geen zin in he!

18. Niet meer actief

Hopelijk krijg je dat niet.
    Wanneer mag je stoppen met je temp in de gaten houden?
    En het is het inderdaad allemaal waard.
    Lekker genieten hoor!

19. ProudMum

morgen doet de vk het weer voor mij gelukkig. het is puur voor de avond en nacht.

nou, ik ga weer afsluiten. zometeen mijn mannetje de fles geven!

tot morgen!

20. Niet meer actief

Tot morgen!
    Veel plezier met je mannetjes.

Share This Page