Ik ga ook naar Peter R. de Vries kijken hoor. Vind die Joram zo'n ongelooflijke sukkel met een rotkop :-# Ben benieuwd wat er uit gaat komen. IkDus, Gabriel was een kater en is een Maine Coon (raskat). Hij is 2,5 jaar geworden, veel te jong natuurlijk. Gelukkig hebben de andere katjes er niet zoveel erg in dat hun broertje en vriendje er niet meer is. Rox, wat naar dat met je borsten. Hoe komt dat? En is dat niet vervelend die compressen?
roxy fijn dat je weer thuis bent geniet er van mieke wat erg voor je kat en hoe je er achter bent gekomen sterkte. maranka ik hoop dat je vader weer snel beter is en weer naar huis mag sterkte
alle neiden die het nodig hebben een mega dikke knuffel. ik vel me niet helemaal top dus kom morgen verder lezen. X
knuf steenbokje! @rox: Wat een leuke foto's! Wat vervelend van je borsten! Is dat normaal? Maar weet niemand of dat kan? Een regelmatige cyclus, maar geen eisprong?
Tipp ik zal er niet raar van opkijken als het kan. het vrouwenlichaam is een raar iets. Misschien even googlen? @ Mieke: Wat erg voor je meid, sterkte. Heel erg verdrietig. @ Maranka: Voor jou ook heel veel sterkte, Hoop dat je vader er snel helemaal bovenop is. @ Rox: Ga zo even spieken op je site. Wij gaan ook Peter R de Vries kijken maar eerst Boer Zoekt Vrouw. Ik kijk er ook al een paar dagen naar uit dus je bent niet de enige IkDus. Ik ben ook zeer nieuwsgierig. Liefs Zora
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar peter r de vries, heb ook echt een hekel aan die joran, hij liegt vanalles bij elkaar.. Ik ben trouwens toch niet ongesteld geworden geloof ik, en anders was het maar 1 dag... Moet ik dat nou als een nieuwe ongie bekijken, of toch niet?
@ zora: ik ben meteen gaan googlen. Kwam ik terecht op een post op dit forum... Dit meisje had inderdaad wel een regelmatige cyclus, maar geen eisprong... Aan haar banner te zien heeft ze nu inmiddels een dochtertje van 6 mnd. Dus er is dan nog wel hoop! De reden dat ik dit vroeg was omdat ik het enge gevoel heb geen eisprong te hebben... Misschien vanaf volgende maand toch eens gaan temperaturen....
Grappig dat je op dit forum terecht komt... Doe je ovu testen of niet? En anders tempen inderdaad. hoop voor je dat je het niet bij het rechte eind hebt.
ik ben nu voor de 3e maand aan het ovu testen, maar ik heb nog nooit een positieve test gehad... (shit, zit nu even te janken achter mijn pc... sorry)Ik probeer mezelf voor te houden dat ik steeds precies tussen de pieken door test, of dat mijn piek te laag is ofzo... Maar zo langzamerhand begint me het enge gevoel te bekruipen dat ik gewoon geen piek heb, omdat ik geen ei heb...
Tip, mijn testen zijn ook nooit mega positief hoor, maar heb wel een eisprong. Dat hebben ze destijds kunnen zien toen ze mijn bloed hebben onderzocht. Mijn test streepje is nog nooit dikker geweest dan de controle streep. Niet getreurd het kan dus best hoor. KNUF
ik doe die digitale ovutesten van cb en die geven steeds een leeg rondje (=negatief) ipv een smiley(=positief)... Nou ja, ik blijf voorlopig dapper klussen... De reden dat ik me er zorgen over maak is dat mijn moeder ook geen eisprong had (tsja en toen ineens wel, lucky shot! ). Zou dat erfelijk kunnen zijn?
ben ik weer even. heb ontzettende last van mijn nek en schoulders weer te veel van mezelf verwacht denk ik. ach...mijn straf he. mannetje heeft heerlijke viscurry gemaakt dus ben nu aan het smullen!
hi meiden, dat van mijn borsten heet stuwing. dat krijg je dus als je bv op gang komt. omdat ik geen bv geef kunnen de melkkanalen verstopt zitten. dat geeft je dus een beetje het gevoel alsof je siliconen hebt. ze zijn huge! En geloof me, je man is er ook niet blij mee want die mag er toch niet aan zitten! ik ga zo ook peter r de vries kijken dus ik ben er morgen weer!
tip, probeer eens de testen van hier, de cassettes die vind ik heel fijn, goed in prijs en je ziet streepjes, misschien is dat beter/geruststellender voor je.
@mieke, dank je voor de tip... Ik heb net een thermometer hier besteld... Eens kijken wat dat gaat doen... Dames ik ga me zo aan nuttiger dingen wijden (zie banner ) Spreek jullie morgen wel weer! knuffels!