Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd Iggylover. Leuk! Hoe ga je het doen? Alles erop en eraan? Of intiem?

@ Tipp: Knuffel meid, misschien moet je inderdaad eens andere ovutesten gebruiken en tempen. Ik weet niet of het erfelijk kan zijn maar ik zou het wel goed in de gaten houden als je moeder dat had. Bij de fert.arts kreeg ik namelijk ook een aantal vragen over mijn moeder.

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Steenbokje: Ik ken het heb ook vreselijk last van mijn nel en schouders. Ook teveel spanning de laatste tijd denk ik. Gelukkig moet ik vanmiddag naar de fysio. Jij een knuffel meid.

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Iggy Gefeliciteerd! :)

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @Iggy: gefeliciteerd meid! Juni is een mooie maand om te trouwen (ik akn het weten ;))

5. Niet meer actief

Iggy, Gefeliciteerd !

@ Mieke, ahaa een mannetje.
    Ja door afkorting Gaab dacht ik dat hij misschien Gaby heette, en dat is dus een meisjes naam haha..
    Het is inderdaad veel ste jong. Erg zonde en jammer.

@ All, nou die zaak is dus nog niet opgelost van Natalee!
    Ze weten alleen dat ze dus dood is en in de zee ligt.
    Maar of ze al door was is onbekend, en wie dr in zee gooide ook.

Die vriend die Joran noemde heeft hoogst waarschijnlijk een water dicht alibi dat hij hier in NL was.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

AAAAAHHHHHH te gek wijffie! en dat na alles ! wat mega mega leuk voor jullie. ik ben helemaal blij voor jullie! leuk hoor meid!

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi meiden,

hier ben ik weer en lukkig voel ik me beter dan gisteren. even snel meelezen, tempkaartje plaatsen en dan naar de stad brood halen. dan naar de wasserette en naar de ikea. ik ben er dus later weer want als ik terug ben moet ik het huisje nog opruimen en misschien de kapotte stoeltjes nog wegbrengen. heel gedoe dus!

Tot later

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik vind het echt zo'n opgeblazen mediahype worden! Ik las vanmorgen bij mijn ontbijt de trouw en die was er ook niet erg over te spreken!

Eerlijk gezegd vind ik het heel eng dat het een soort media-trial aan het worden is. Natuurlijk, die jongen verzwijgt een hoop en in de trouw heeft ie ook gezegd dat liegen een 2e natuur voor hem is, maar ik denk dat we blij mogen zijn dat we in nederland geen juryrechtspraak hebben. In dit geval zou het duidelijk "schuldig" zijn, maar je moet er toch niet aan denken dat rond elke zaak zo'n mediahype ontstaat en je dan al schuldig bevonden bent voor je zaak voorkomt!

Trouwens, ze hebben hem nog niet eens psychiatrisch onderzocht, en volgens mij is er geestelijk iets goed mis met hem, alleen die kop al... Hij ziet er echt uit alsof ie een beetje achterlijk is!

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja en jij bent ook uitgenodigd muts!

alles erop en eraan natuurlijk, trouwen doe je als het goed is maar 1 x :D

10. Niet meer actief

Moet er inderdaad ook niet aan Denken dat alles zo een Media Hype word.
    Ik vind niet dat deze zaak opgelost is.
    Er zijn alleen dingen duidelijk geworden.
    Nu kunnen we nog steeds met zijn alle speculeren of ze al dood was of nog levend.
    Of ze toch wel vermoord is of dat het lichaam alleen is weg gewerkt.
    Wat heb je hier nou aan, tjonge jonge.

Het had beter niet zo een media hype kunnen worden.
    En ook nog niet uitgezonden kunnen worden.
    Ze hadden eerst met die Daury moeten praten en alles checken waar hij was enzo.
    En aangezien hij in NL woonde om te studeren en hier werkte heeft hij hoogst waarschijnlijk een waterdicht alibi.
    Dus vind echt dat ze dom gehandeld hebben.

Want ze konden nog langer met die verborgen camera's aan de gang gaan als ze dit nog niet had uit gezonden.
    Nu zal Joran echt op zijn hoede zijn.

En inderdaad volgens mij is dat kind niet goed in orde, als hij al zoveel liegt.
    In de auto hoorde je ook de ene leugen naar de andere leugen.

Eerst moest hij meteen weg van Daury, daarna hebben ze hem samen naar de boot getild.
    Toen was hij een oudere daarna 25, terwijl hij dus eigenlijk maar 21 is.
    Eerst zegt hij door Satish gehaald te zijn, en daarna was hij toch maar naar huis gelopen.
    En nog meer van die dingen.
    Als je alleen dat al hoort ga je het toch nog undercover verder uit zoeken.

Dom dom dom.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @iggylover: Dat dachten wij vorig jaar ook... Wij hadden dus een superklassieke bruiloft! Ik heb foto's van mijn jurk in mijn album staan!

@Ikdus: Dat is dus precies wat ik ook dacht... Nou ja... we weten al langer dat het rechtssyteem in nederland niet helemaal spoort! Maar de Vries heeft zijn zin. Die vent is zo mediageil... Hij heeft zijn aandacht weer gehad en zijn programma weer eens op de kaart gezet. Er hebben ruim 7 miljoen mensen zitten kijken!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, wat super leuk!
    Gefeliciteerd!

13. Niet meer actief

Pfoehh dat zijn veel mensen jeetje!

Ik hoorde net dat ze hem waarschijnlijk wel op willen pakken.

En dat ze nog aan het kijken zijn dat ze juiste Daury hebben aangesprongen..

Ben blij als de zaak opgelost.

Ik vind dat programma van Peter R. de Vries wel altijd interessant.
    En dit was ook interessant om te zien.
    Maar jammer dat het toch niet allemaal duidelijk is.

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@rox: wat een mooie foto's van jullie joey! :D

@iggy: gefeliciteerd meid! :D

over de zaak joran, ik vind dat peter r de vries idd mediageil is, maar hij heeft op deze manier toch wel veel informatie los gekregen, meer dan de politie kon doen... de zaak wordt iig weer geopend, het lijkt me wel duidelijk dat joran schuldig is, dus als peter R de vries hier niet mee was gekomen, zou hij gewoon vrij rond blijven lopen!

ik heb de uitslag van de nekplooimeting binnen! de kans op een kindje met down is kleiner dan 1:5000 dus dat is mooi! :D

liefs rebbel

15. Niet meer actief

Gelukkig Rebbel!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jij bent snel, had nog iets bij mn berichtje gezet! :D

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee rebbel, Dat is fijn meid! Gelukkig! Knuf

18. Niet meer actief

Hahaha ik lees het ja.
    Inderdaad meer dan de politie heeft los gekregen.
    Want Peter heeft die beelden natuurlijk illegaal gekregen.
    Iets wat de politie niet mag doen.

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja daarom zeg ik ook, dat hij meer heeft gedaan dan wat de politie heeft kunnen doen... het is dan misschien illegaal, maar wat Joran gedaan heeft lijkt me ook niet bepaald legaal! ;) als joran schuldig is, wat me duidelijk lijkt, maakt het mij niet uit hoe ze hem pakken, als ze het maar doen! :D

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rebbeltje, goed nieuws! :D

Deel Deze Pagina