Doordat De Vries die beelden illegaal heeft verkregen mogen ze in de rechtzaak niet als bewijs aangevoerd worden. De Vries kan wel als getuige dienen over wat hij gehoord en gezien heeft, maar de beelden gelden niet als bewijs. Helaas!
Ik vind het niet erg dat het illegaal is hoor .. Want anders waren we er nooit achter gekomen. Ik hoop echt dat er een deel waarheid in zijn verhaal zat hoor. De halve wereld kan nu getuigen Tipp, haha.
@mieke: ja super fijn! @tipp: ja dat is waar, maar ik hoop dat er nu meer boven komt waardoor hij gepakt kan worden!
Peter R de Vries kan mediageil zijn maar ik snap niet dat iedereen zo op hem afgeeft. Hij heeft al meerdere zaken waar justitie niets meer mee kon opgelost. Dus mag hij dan ook 'een schouderklopje'krijgen. Ik heb gister voor de buis gezeten was erg nieuwsgierig. Vind dat als je Peter zo irritant en mediageil vind je hem beter kan boycotten. Overigens ben ik het welmet jullie eens dat na de uitzending van gisteren alleen maar meer vragen naar boen komen. Maar dat Joran er mee te maken heeft twijfelde ikal niet aan en nu helemaal niet meer.
Ik ben het met je eens dat hij veel zaken weer vlot getrokken heeft, maar ik vind het inderdaad irritant (hij doet steeds zo overdreven en vist zo vreselijk naar complimenten en vindt zichzelf zo geweldig enzo) en boycot hem dus ook al jaren! Ik denk dat ze dood is gegaan door een overdosis van het een of ander... Zal me niks verbazen als ze ook nog verkracht is...
Ach ja Offtopic moet soms kunnen he Zora.. Ik heb ook nooit getwijfeld dat Joran er mee te maken heeft gehad. Wel heb ik getwijfeld of Natalee dood door alcohol is of dood door moord, en die twijfel blijft dus nog steeds. En ik denk nog steeds dat zijn vader ook meer weet dan hij zeggen wilt. Voor mij was het ook al snel duidelijk dat de broertjes Kalpoe er niet mee te maken had. Hier in Almere is ook zo een soort gelijke zaak geweest. Meisje was naar hardcore feest, had drugs en alcohol gebruikt. Ze word uit de discotheek gezet wegens vervelend gedrag. Ze zegt tegen haar vrienden de buurvrouw brengt me na huis. Uit eindelijk weken lang vermist ze word dood gevonden in het water. Nog steeds niet duidelijk of het om moord ging of niet. Ook geen daders. Bij haar denk ik ook gewoon dood door "eigenschuld" en de jongens waarbij ze in de auto stapte wiste gewoon geen raad wat ze met een dood lichaam moeste en ook in het water gedonderd.
Dat zou me inderdaad ook niets verbazen tipp. Ook omdat hij de opmerking maakte: "al word ze dood gevonden met mijn sperma erin kunnen ze mij nog niks maken''. Bah wat een walgelijk ventje. ale: En ik denk inderdaad ook dat ze door een combinatie van te veel alcohol en misschien drugs is out gegaan. Maar WAAROM belt die l*l de ambulance dan niet, dat doet toch ieder normaal mens lijkt mij. Toch heeft hij zichzelf flink voor joker gezet gister. Hihi en ik blijf lekker naar Peter R. kijken vind het een goed programma.
Tsja... Zo'n programma is gewoon mijn ding niet (nou moet ik toegeven dat ik sowieso erg weinig tv kijk ) En inderdaad ieder normaal mens zou dat doen. Ware het het niet dat hij NIET normaal is! Hij zei trouwens ook nog:"als ze haar vinden ben ik de l*l" gatver....
Ik vind het ook een goed programma. Ze hadden alleen meer met de informatie moeten doen over die Daury voor het uitgezonden werd. Niet pas Daarna. Dat vind ik gewoon onzettend Dom maarja.. Valt niet terug te keren helaas. En inderdaad echt dom dat hij niet de ambulance had gebeld. Ze konden gewoon de doodsoorzaak vinden en dan zou er voor hem niets aan de hand zijn als ze gewoon dood door drugs en alcohol is gegaan. Walgelijk ventje, ben benieuwd hoe alles verder gaat lopen. En hoever zijn vader in deze zaak betrokken is. Ik voel gewoon echt dat hij meer weet.
Misschien had ze zelfs nog gereanimeerd kunnen worden. En ja IkDus ben het met jou eens dat ze iets langer hadden door moeten gaan met die camera...
Inderdaad, misschien kon ze gewoon gereanimeerd worden. Al zou dat niet kunnen, mama kon dr dan wel gewoon netjes begraven of cremeren. Nu zal ze dat nooit kunnen. En dat lijkt me toch zwaar pijnlijk.
Ik heb een geweldig idee hoe ze kunnen zorgen dat Joran word opgepakt. Ze moet gewoon 1 of andere crack hoer inhuren die heel goed kan acteren en dus dood kan spelen. En dan zorgen dat hij in een soort gelijke situatie terecht komt. En kijken wat hij dan met dr doet. Dan moet zij maar 1 of andere zendertje dragen zodat Peter haar kan volgen. Als dat toch zou kunnen waren ze al een stap verder. Maarja laten we ontopic gaan, deze zaak word toch nooit opgelost.
Ik denk dat het je eisprong was. Ik had dan ook vaak een bloeding. Ik zou het dus niet als je ongi rekenen en verder gaan met de cyclus die je was begonnen.
thnxxxxxxxxx nu sleurt er iemand me achter de pc vandaan moet mee zaaltje hier in nieuwegein kijken hihihi
hai iggylover van harte gefeliciteerd nu komt er een tijd om veel te regelen erg leuk allemaal veel plezier heb je al een jurk?
Wat is het rustig hier meiden. Is iedereen druk hihi..ga ook maar weer terug aan mijn werk moet nog veel doen voor vijven. Vrijdag naar de fert.arts. Spannend!
Hey meiden wat vinden jullie van het badpakje in mn album? Ik vond het zo schattig Leuk voor babyzwemmen straks