Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hey meid wat geweldig :) :) :)
    Alvast heel veel plezier bij de voorbereidingen!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Iggy, van harte meid!

Rebbel, geweldig zo'n goede uitslag!

heb even bijgelezen maar ben kapot. doe mijn best om mijn bevallingsverhaal uit te schrijven maar of ie komt vandaag.... ik kan niks beloven helaas.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @minnie:wat een superschattig badpakje!

@rox: joh meid, doe rustig aan! Het belangrijkste is dat jij lekker uitrust hoor! Knuffel!

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Inderdaad Rox, goed naar je lichaam luisteren meid.

Minnie: het badpakje is echt heel schattig...

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Rox dat bevallingsverhaal lezen we nog wel eens een keertje hoor! Eerst lekker uitrusten meid!

Hoe gaat het nu met de stuwing? Je zult het alwel gehoord hebben maar koolbladderen en kwark op de borsten helpt om de stuwing te verminderen!

Liefs Minnie

6. ProudMum

die ijskopressen werken geweldig en regelmatig de warme douche erop ook. (gevolg is wel dat ik heel snel mijn bh met zoogkompressen erin aan moet omdat het er zo uit loopt!)

temperatuur was ook goed, vanavond wle nog een keertje tempen voor de zekerheid. maar zolang Joey het goed doet neem ik dit allemaal voor lief hoor!

trouwens, wat een schattig badpakje!

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    blij te horen dat het iets beter met je stuwing gaat...

Nog fijner om te horen dat Joey het goed doet!

Knuffel

8. ProudMum

owja, vandaag de hielprik gehad...... Joey gaf geen kik en ik zat te janken! :oops:

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hahahahaha...dat mag hoor.. je bent nu moeder, dus dat is geoorloofd...

(eigenlijk best handig vrouw zijn: als je jankt zijn het hormonen of je kinderen.. hihihhihi :))

10. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @rox: aaah lijkt me ook erg sneu! fijn dat het verder zo goed gaat! en idd doe het lekker rustig aan meid, je bevallingsverhaal zul je vast niet vergeten! ;)

@minnie: wat een schattig badpakje! :)

liefs rebbel

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Minnie : leuk badpakje!

@ Iggy : Gefeliciteerd meid!

@ Rox : rustig aan hoor! Ook al zijn we mega-nieuwsgierig ;) we hebben wel begrip voor de vermoeide nieuwbakken ouders!
    Lijkt me idd best moeilijk als mama, zo'n hielprik bij je beebje, maar zo te horen ist een stoer ventje!

@ rebbel : fijn meid, zo'n goede uitslag! :)

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hallo meiden,

Ongie weer bijna voorbij hier!

@ Mieke: Oooh, kan me helemaal voorstellen hoe verdrietig je bent. Ik heb vorig jaar ook een kat begraven die ik al 7 jaar had. Vreselijk....
    We hebben gelukkig wel weer een leuke nieuwe.

@ Maranka: Jij ook sterkte met je vader.

@ Blondsteenbokje: ik heb je kaartje bekeken. Ziet er echt goed uit!

@ Tipp: je kunt inderdaad een cyclus hebben zonder eisprong. Tenminste volgens mijn gyn.

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Wat een schattig badpak haha!

Rox daar zie ik dus ook wel tegen op (stuwing, kloven...... :( ) Maar ja we gaan het gewoon proberen. Stoppen en de fles gaan geven kan altijd nog toch?!

Meiden zijn er nog testers een dezer dagen?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Minnie, super schattig badpakje.

Rox, rustig aan, komt wel hoor.

BD, lang geleden ;) alweer 16 weken, tijd vliegt!

Verder geen nieuws X

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Ik zat laatst de verloskundige-praktijk te kijken en toen kreeg ook een babytje een hielprik en ik zat ook te janken voor de tv :( En dan is het nog niet eens mn eigen kindje! Die hormoontjes ook......

16. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

dat ben ik helemaal met je eens hoor!

17. mamastarlight

:confused: :D o wat leuk! schrijf het gelijk in mijn agenda! ben echt heel blij voor jullie meid! en wie weet worden de rollen nu wel omgedraaid en gaan wij jouw voorbeeld volgen hihihi.

Wilde mijn vriend trouwens in Noorwegen ten huwelijk vragen (schikkeljaar ;) ) maar de reis gaat misschien niet door...mannetje heeft gezeik met vrij krijgen op zijn werk. :rolleyes:

18. mamastarlight

minnie: schattig badpakje hoor! dat kan je toch ook niet laten liggen!

Jannegie: dank je, ik ben heel benieuwd maar verschrikkelijk nuchter!

Zora: hoe was het bij de fysio?

Hier alles goed. vanmorgen naar de wasserette geweest. jeetje wat kost dat veel tijd zeg! daarna naar de ikea gereden voor kleedjes. ze hebben daar 2 euro kleedjes en die zijn perfect voor de hondenmand. natuurlijk even een paar extra dingetje meegenomen. door dat ik verkeerd was gereden zag ik ook dat er daar een babydump zat en bij de ikea zag ik een ander super schattig kinderkamertje. toen moest ik wel even slikken hoor.

daarna snel naar huis en alle was opgeruimd. toen eten en sporten. ik ben net een half uurtje thuis. ik ga dus ook lekker douchen en slapen. morgen weer werken dus...

Truste!

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Goedemorgen meiden,

Steenbokje: Was heerlijk bij de fysio. Mijn nek en schouders alles zat vast en hij heeft het redelijk los gekregen. Heb nu nog wel een beetje last maar al een stuk minder. Loop nu een half jaar ofzo bij de fysio en alle klachten zijn wel minder dus dat scheelt.

Bd dat is een tijdje geleden alles goed met jou meid? Volgens mij hier (nog) geen testers. Correct me if i'm wrong meiden.

Jannegie: Lekker dat ongi bijna voorbij is. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Rox: Lijkt me ook echt zielig die hielprik. En ik kan al zo slecht tegen naalden. Kom je al een beetje in het ritme?

Mieke hoe is het met jou meid? Druk druk druk?

Liefs Zora

20. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    hey Meiden

Alles ok hier? heb wel ff meegelezen maar heb momenteel zelf niet zoveel te melden vandaar :D

Nou doe allemaal rustig aan en veel suc6 met wat iedereen ook aan et doen is :D

Share This Page