Goedemorgen meiden, Zora: heel verhaal hoor maar ik mag niet meer naar de fysio. ik heb nu een zooltje van 1 cm in mijn linkerschoen vanwege de afwijking van mijn benen. mijn rechterbeen heb ik een verdraaide knieschijf en een enkeloperatie gehad vandaar. maar goed dit helpt tot op heden erg goed voor mijn rug. nu alleen mijn nek en schoulders nog. gisteren wezen sporten en het is nu dan ook een stuk beter.
Jeetje is niet niks blondsteenbokje. Wat kun je soms tobben met je lichaam he. Mijn mannetje heeft ook steunzolen alleen dan voor beide voeten ivm heupafwijking. Wanneer hij ze niet gebruikt heeft hij binnen no time mega last van zijn rug.
Goedemorgen Wat een wind buiten zeg, bah! Gelukkig waaide mijn parkeerkaartje niet weg, had hem net goed vast. Had net 22,80 betaald. Werk vandaag in hartje A'dam en daar is het parkeren erg duur! Zora, gaat goed met me hoor. Nog wel wat verdrietig als ik aan mijn poezie denk. Verder komen de vruchtbare dagen er weer aan. Mannetje is al ingepland, hahaha vond ie wel grappig. Minnie idd schattig badpakje Dat soort dingen zijn dan weer moeilijk om te laten liggen he?
Jeetje is inderdaad duur zeg. Poeh! Ga zelf meestal met de trein, maar dat is tegenwoordig ook best prijzig. Snap dat je nog wel verdrietig bent Mieke. Als het een van mijn katten zou zijn zou ik ook erg verdrietig zijn. Sterkte meid.
Mooie poezebeestjes Zora, dat zijn Britten toch? Wij hebben Maine Coons en in 2005 dus een echt nestje, bedoel een stamboom nestje met 5 kittens. Daarvan 3 gehouden, 1 verkocht en 1 is na 5 dagen overleden. Nu hebben we dus alleen nog maar 2 kittens uit het nest en moederpoes. Papa poes is helaas met 1,5 jaar overleden aan FIP, is een ongeneeslijke kattenziekte. Daar is al eerder een Noors Boskat kitten bij ons overleden, hij was toen nog maar 5 maanden. Dus je ziet het zit ons niet mee vwb katjes. Hoop nu dan ook dat de volgende pas door ouderdom heen gaat.
Dank je Mieke zijn britten ja...daar ben ik helemaal verliefd op. Alhoewel ik Maine Coons ook heel erg mooi vind. Hoop ook voor je dat de volgende pas gaat door ouderdom. Hoop dat voor mijn katten ook. Zijn nu bijna 2 en hoop ng erg lang van ze te kunnen genieten.
Daarom gaan wij meestal op de motor naar amsterdam 8) ... Maar ja vlammen over de snelweg is niet echt ons idee van gezellig rijden. Gelukkig hoeven we niet vaak in hartje amsterdam te zijn. En als wel... dan is het vanaf Leiden gelukkig niet ver....
ja. Als je hem handig neerzet wel Het gaat eigenlijk altijd goed. We zetten hem op de stoep bij fietsen aan een rek of boom vast.
Mieke, da's duur parkeren. Rox, zielig! ( voor jou dan he) Zora, veel succes vrijdag meid! Steenbokje, mooi kaartje. Tipp, alles goed? Jij zit weer in je wachtweekjes zo te zien. Succes. Bd81, wat gaat de tijd snel zeg, jij alweer 16 weken. Iggy, veel plezier met voorbereiden. Hier gaat het weer wat beter. Ben op mijn werk de laatste dingen aan het afronden. En met mijn vader gaat het ook weer wat beter. Hij is gedottert en voor zijn suikerziekte moet hij nu leren te spuiten. Nog 7 daagjes werken en dan met verlof! groetjes Maranka
@maranka: Tsja... Op zich gaat het wel, ben een beetje in de war, maar dat is normaal... Ik reken nergens op deze maand... Hoe is 't met jou?
Ik heb het voor mijn gevoel heel erg druk. Mijn kalender staat vol met afspraken. Gelukkig wel met veel leuke dingen, maar toch. Maar wat betreft de zwangerschap gaat alles nog prima. Heb wel's morgens last van mijn heupen en regelmatig last van maagzuur, maar tot nu toe is dat alles. Maranka
goedesmorgens...oeps, het is al middag! BD, ik geef geen borst alleen maar fles. heb er geen moment spijt van gehad. en dat van de stuwing; maak zoogkompressen nat en die invriezen. heerlijk verkoelend als je stuwing hebt! Verder heeft Joey een lekker ritme; 08.00 11.00 14.00 17.00 20.00 23.00 en 4.30 en dat al sinds zaterdag! We mogen nog niet naar buiten omdat zijn navelstreng er nog niet af is. Voor volgende week dinsdag moet ie eraf zijn. Jeetje, een week geleden lag ik nu in hiet ziekenhuis te puffen! VREEMD HOOR!
@ Maranka: Fijn dat 't wat beter gaat met je vader. @ Rest: Ik had vandaag de Kruidvat doos willen halen. Maar als 't zo waait en regent, heb ik daar niet echt zin in. @ Mieke: En parkeren in A'dam centrum is ook heel duur. (Woon in A'dam).