Hoi krista b, op zich gaat het lekker. af een toe een vlaag van misselijkheid. mag niet klagen! hoe is ie met jou? zijn de duivels langs geweest?
Nee, nog geen tekenen van duivels. (gelukkig...) Nog even afwachten dus. Fijn dat je je nog aardig fit voelt! Heb je het al aan je ouders/ vrienden vertelt?
Oh, zie het nu pas, je mag bijna testen! stom zeg! heb het aan mijn moeder en haar vriend en mike zijn vader verteld. allemaal zijn ze heel blij. maar we konden ons mond niet houden, nu weet iedereen het. maar heb er een goed gevoel over. mocht het misgaan heb ik in ieder geval veel mensen om mee te praten. maarreh, voel je je al "zwanger" ?
Ik voel me ontzettend zwanger.... Nu de test nog! Kan het me namelijk ook allemaal verbeelden. SPANNEND!
Het is zeker spannend! Ik heb sinds vanmiddag ineens rare dingen Ik heb bijvoorbeeld vandaag 2 keer een tros bananen gekocht...ik was vergeten dat ik ze al had gekocht.. ik ben dus gewoon heel erg vergeetachtig, en ik ruik alles, ik rook zelfs de rubberen band van de roltrap bij de hema en werd daar wat onpasselijk van.. kortom ik doe raar!
Dag dames, Ik heb ontzettend last van mijn borsten. Ze zitten in de weg, lijken groter en doen zeer! Ik neem ze iedere dag onder de loep en zie ook aderen lopen. Nu zitten die er waarschijnlijk al 10 jaar, maar ze vallen nu op! Ik heb last van avond misselijkheid, krijg geen hap door mijn strotje. Ben moe en heb hoofdpijn. Helaas krijg sinds vandaag wat ongesteldheidskrampen . Kan dus best zijn dat ik gewoon tegen mijn aan zit.
mmm, het klinkt wel erg spannend allemaal ! Ga je dinsdag testen? Dan testen we gewoon lekker samen, anders kan ik het echt niet volhouden tot dinsdag te w88. Als tenminste de ongi er dan nog niet is he!
nou meiden, ben zeer benieuwd. ik ga paar daagjes weg en kom dinsdag terug. dan lees ik wel weer verder. fijn weekend allemaal! en niet te veel stressen he? gr mayo
Ben gister ongie geworden. Ben wel blij dat ik een regelmatige cyclus heb. De zwangerschapsverschijnselen die ik in deze ronde had waren wat heftiger dan de vorige keer. Toch denk ik dat het eerder PMS was dan ontpillen. We gaan er weer voor. Deze ronde schieten we gewoon raak .
Oeps, ik heb die volgens mij iets te hard weg gestuurd vanmorgen. Heb de hele dag nog niks roods weer gezien op mijn wcpapiertje. Dus mijn banner ook maar weer aangepast. En dan moet ik nu ook maar heel eerlijk opbiechten dat ik vanmorgen een testje heb gewaagd en die was helaas negatief . Ging zo gek vanochtend. Ik heb vanmorgen eerst getempt. Weer 0,1 graad naar beneden. Vond ik niet leuk omdat ik toen dacht dat de ongi dan wel snel zou komen. Toen een half uurtje gedommeld en voor de grap weer getempt. Temp was weer 0,1 graag omhoog?! Dus toen had ik zoiets van, en nu wil ik zeker weten dat ik niet zwanger ben en doe een test. Dus ik mijn bed uit. Test mee naar beneden, plasje in een potje, dipstick erin en wachten maar. Kijk ik naar beneden in de toiletpot zie ik wat rode vliesjes. En bij het afvegen ook wat rood/roze op het toiletpapier. Dus ik denk, die test heb ik ook mooi voor niets gedaan Wel nog 3 minuutje gewacht en echt geen tweede streepje te zien. Dus ik had toen vanmorgen zoiets van, nou helaas pindakaas op naar de volgende ronde. Maar ik ben vandaag al wel 8 keer naar de w.c. geweest maar helemaal niets te merken van die . Geen rood of roze gezien de rest van de dag. Dus mijn banner maar weer aangepast en maar even verder wachten. Die zijn denk ik nogal geschrokken, aar ze zullen vast niet lang wegblijven zegt mijn gevoel. Ben heel benieuwd naar de dag van morgen en hoe mij temp dan zal zijn, maar ik kan dit toch echt niet als dag 1 gaan aanmerken. Zo een heel verhaal, maar ik moest het even kwijt. Wat moet ik hier nu weer mee?
ooh jee maranka, is het toch nog spannend! Het kan nu weer alle kanten op toch? Voor een testje was het ook te vroeg vanmorgen toch?
Er zijn genoeg meiden die voor hun NOD positief testen, maar ik ben er dus niet één van. Ik heb ook geen zwangerschapskwaaltjes. Voel me eigenlijk heel fit en vol met energie. Ben ook niet chaggie, zoals anders voor mijn ongi en ook nog geen hoofdpijn als voorbode. Ik weet echt niet meer wat ik er van moet denken. Voel me in ieder geval niet zwanger. Tot een paar dagen terug had ik dat gevoel wel, maar toen ook geen duidelijke zwangerschapskwaaltjes.
hallo, lees nog steeds met jullie mee. maar heb niet zo veel te melden. het is wachten of of ik kan eind volgende week testen. vind het zo spannend. dan denk ik:het is raak en dan weer niet......ppppfffff soms om gek van te worden. maar ik denk heel herkenbaar voor jullie allemaal. allemaal succes met de olgende ronde of het misschien wel testen. [-o<