pffff. het is duidelijk dat mijn wachtweek weer begonne is. Ik begin die week altijd met een super emotionele dag... GRRRR mijn ipod heeft kuren. Hij weigert te synchroniseren met itunes!
Ik woon gelukkig in amsterdam, ben wel afhankelijk van openbaar vervoer. Ik voel me vandaag alleen zo'n oude grote beperkte vrouw... en met dit weer dan heb ik er helemaal geen zin in. Wat zit er eigenlijk in die doos?
Maranka, dank je wel en fijn dat het l wat beter gaat met je vader. Sterkte. Tipp voor jou een knuffel meid. Het zit niet altijd mee als vrouw zijnde.. Rox, lekker ritme heeft je mannetje hoor en is het alweer een week geleden? Ben trouwens zeer benieuwd naar je verhaal... Daisy voor jou schiet het nu echt op he? Spannend.
Ik kom even inbreken dames, een aantal van jullie ken ik nog van een paar maanden geleden, toen ik net stopte met de pil heb ik hier ook veel geschreven, toen werd ik zwanger wat helaas in een miskraam is geeindigd. Nu wil ik jullie even laten weten dat ik nadat ik 4 maanden op mijn menstruatie heb moeten wachten, gelijk weer zwanger ben geraakt! Het is weer die prille, onzekere fase, dus hoop dat de eerste weken snel voorbij mogen gaan! Iedereen die nog zwanger moet worden: heel veel succes! En voor de dames die al aardig op weg zijn: toi toi toi met de laatste loodjes! Liefs Mariaatje
Doet ie ook niet. Ik krijg steeds de melding dat ie de disk niet kan lezen of er naar toe kan schrijven... Volgens de supportpagina van apple zijn er een aantal mogelijkheden: 1:windowsupdate is niet up to date (dat heeft ie vannacht nog gedaan dus dat lijkt me sterk) 2:Niet de nieuwste ipod software (is ook recent gedaan) 3: niet de nieuwste itunes (heb ik ook) 4: bestanden zijn stuk (heb ik gecontroleerd, zijn ze niet, ze willen namelijk wel naar cd of andere mp3speler) 5: harde schijf computer is overleden (lijkt me sterk, want de rest van mijn pc doet het wel) 6: ipod harde schijf is dood (en daar zat ik nou net even niet op te wachten grrrrr)
Heb je ook al je ipod gereset? Moet je een aantal knoppen tegelijk indrukken. En wat zegt de pc als je je ipod aansluit. helemaal niks? Harde schijf van ipod dood lijkt me sterk, anders kun je de liedjes ook niet kopieren naar wat anders.
Dais, een friso bewaardoos, een speentje geloof ik, 2 luiers en wat reclame. de doos van Etos en prenatal zijn veeel leuker!
@daisy: Hij wil niet gereset. Hij wil niet backupen. Als ik hem op de pc aansluit zegt ie :"koppel niet los" dat is normaal. Die liedjes die ik ergens anders heen gekopieerd had, moesten naar mijn ipod... Ik begin me inmiddels af te vragen of ipods kunnen vliegen of zwemmen
Die van de prenatal heb ik inderdaad ook al. Maar die van de etos... daar zit toch een zeurpiet aan vast?
Weet je nog of je hem te vroeg losgekoppeld had? En ziet itunes heb dus helemaal niet? Of wel, en wil-ie niks?
Jaja, het schiet zeker al op. Vrijdagochtend zei ik al tegen mijn lief over minimaal 2 weken en maximaal 6 weken zijn wij papa en mama. En toen moesten we allebei nog wel even schrikken. En tegen iedereen die vroeg of ik niet graag zou willen dat de kleine nu al kwam zei ik van niet. Het idee alleen al om te gaan bevallen . En zo van de een op de andere dag vind ik het idee ineens een stuk minder eng... heel vaag. Ik ben nu eindelijk zover dat ik mijn vluchttas kan gaan inpakken... heb gister ff leuke nieuwe pyjama's gehaald voor de kraamweek. Nu nog een oude opsporen voor de daadwerkelijke bevalling .