Nee niet te vroeg losgekoppeld, daar ben ik heel secuur in. Itunes ziet hem wel, maar het ding wil niks. Hij is wel goed opgeladen Dank je voor je hulp trouwens
Haha... ik had op de Jonge Gezinnenbeurs wel twee bonnen ingevuld voor de Zwangerkadoos. Bij de ene stand kreeg je een leuke tas voor een euro (die shopper met die kat erop), en bij de andere stand kreeg je een rompertje van noppies. Maar ik heb eigenlijk nooit een afhaal bericht gekregen. Ach ja, we zien het wel. Ik had wel heel sneaky mijn telefoon nummer weggelaten. Ken ze ook niet bellen voor een afspraak voor de Babydoos... . En de tas en romper kreeg ik meteen mee...
Zou ook nog kunnen, maar via de USB wordt-ie ook wel opgeladen. Ik heb dit probleem ook een keer gehad. Helaas wel zwangerschapsdement inmiddels... .Ik heb wel de pc wel eens uit moeten maken omdat ITunes hem helemaal niet zag. Ik heb wel een keer gehad dat ik Itunes opnieuw installeerde van de ellende.... pfff.. ik blijf even denken of ik nog wat brilliants in mij opkomt.
dank je... Want om nou even 300 euro voor een nieuwe ipod op de duikelen.... Ik heb helaas geen geldboom in de tuin Ondertussen blijf ik ook nog even denken...
die heb ik toen ook gehaald ja! ach ik zie t wel hoor met die doos, als doos met de doos komt (hahah) pak ik die lekker aan, laat dr t verhaaltje doen en dan mag ze weer weg!
@ rebbel: behalve dat mijn ipod net definitief overleden is gaat het best goed hoor... Zit op het wachtbankje
Balen van je ipod Tipp!. Zwaai, zwaai naar Rebbel. Hoi meid! Zwangerschapspagina deed net even raar hier. Kon geen pagina verder. Bij jullie ook? Zo ga lekker even douchen. Tot later.
Kom net weer even gluren Maranka, niks gemerkt. Haha....zwaai zwaai Rebbel.... Verder heb ik ook niets te melden. Moet wachten tot vrijdag he dan weet ik pas meer. Maar duim ondertussen gewoon hard voor de rest.
dank je maranka. Ik overleef het wel, het is maar een ipod... Beetje jammer dat ik nu eerst weer eeen tijd moet sparen voor een nieuwe