Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Haha... schijnt wel een flink overtuigende doos te zijn... (diegene die mee komt bedoel ik dan).

Maar jij had naar aanleiding van die bonnen dus wel de zwangerkadoos gekregen? Vaag hoor... tja, misschien krijg ik hem dan nog.

@ Mieke: alt -> doet het nu ineens wel... thanks daarvoor.
    Weet je ook home en/of end voor begin en eind van de zin?

@ Tipp: Hij moet gewoon nog te redden zijn. Neem aan dat je hem gewoon nog kan laten spelen toch? Muziek... erg vaag hoor. Misschien de PC een paar keren herstarten... maar daar wordt je ook niet gelukkig van.

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @daisy: Hij speelt met erg veel moeite muziek af. Haperend, krakend, ratelend. Komt mijn muziek niet ten goede :( En voor home en end zitten toch knoppen op je toestenbord? Of doen die het niet? (of heb ik iets gemist :oops:)

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb sinds kort een iMac... vandaar... ander toetsenbord (en andere toetsencombi's).. en hopelijk nooit meer problemen met iPod...

Moeite met muziek afspelen... hmm... begin somber te worden... :(

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Aha... Ik zat ook al over een mac te denken, maar ja, geen geld voor een ipod is ook geen geld voor een mac...:( Ik ben ook heel somber

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik denk ik ben even weg en mis van alles :rolleyes:

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, onze geldboom stond er toen nog...

Ben erg tevreden met de MAC, en als ik wil zou ik zelfs windows erop kunnen draaien. Mijn enige reden op het moment omdat te doen is dat ik nu geen GuildWars meer kan spelen. Ben niet verslaafd aan GuildWars... maar ik heb wel drie delen liggen, en vind het wel erg leuk gemaakt... En je bent geen maandelijkse kosten kwijt zoals met World of Warcraft (wat me ook absoluut niet trekt... ). Lief raad het me voorlopig nog even af. Hij doet het wel, maar is een bug tegengekomen met de versie die hij heeft. Hij gebruikt parallels desktop en bootcamp ofzo schijnt beter te zijn, maar ingewikkelder.

Misschien kun je je iPod meenemen naar een Apple Store.. wie weet.... Maar maak wel eerst ff je pc uit voor je hem eruit trekt als de eject in iTunes het niet doet.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dank je voor het meedenken daisy!

Wat heb je allemaal gemist steenbokje?

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Volgens mij alleen de dood van de Ipod van Tipp.... :)

Sorry Tipp vind het erg vervelend voor je. Het is flink balen maar kon het even niet laten. ;)

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

blijkbaar niets tip hahaha. was niete cht ontop[ic nieuws

heb trouwens steekjes in me zij kan dit al innesteling zijn?

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geeft niet hoor :) ik ben er alweer overheen...

Ik ga zo eten en lekker naar dansles...

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Dag dames, kwam me weer ff melden :)
    Weinig nieuws hoor, wel een jaartje ouder geworden en wat kadootjes gekregen. Van mn lief een beautydagje naar de Zwaluwhoeve, heerlijk :D

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Mariaatje wat fijn meid dat je weer zwanger bent, maar ik kan me voorstellen dat je er nog een beetje onzeker over bent! Hoop dat je gauw voorbij die kritische weken bent en dan lekker kunt gaan genieten!

Liefs Minnie

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee racebabe, Goed te horen dat het goed met je gaat! Leuk dat je zo af en toe eens binnen komt wippen :)

knuffel

14. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    ik vergeet jullie niet hoor en hoop dat ik over een tijdje ook weer mee kan schrijven over mn NOD, klachtjes en vreugde :)

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    vast wel. Gaan we gewoon wel van uit toch? Positief blijven!

16. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    ja, ik hoop het ook ! :)

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord! Balen zeg, dan was het ws weer niet raak.. We hebben het eergisteren en vandaag gedaan, en omdat ik nu dat eiwit heb zeg maar hoopte ik dat ik nu op tijd was :rolleyes: Nou ja, afwachten maar weer ;)

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik had bij de jonge gezinnenbeurs ook een bon ingevuld voor de zwangerkadoos, maar ook hier nog steeds geen bericht gehad :(

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    het gebeurd met die beurzen wel vaker hoor. Ik had bij de love and mariageberus een box-for-2 besteld en ook nooit gekregen....

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey Racebabe nog gefeliciteerd met je verjaardag meid en een dagje zwaluwhoeve is echt heel relaxt ben er ook wel eens geweest, alvast veel plezier :D

Deel Deze Pagina