Veel succes met het zoekn naar een bh Maranka...hoop voor je dat ze niet nog groter worden. Maar dat heb je zelf niet voor het zeggen he. Inderdaad gek ja dat er met vlagen meerdere nieuwe bijkomen. Misschien lezen ze allemaal al een tijdje mee en als er dan een zich op de lijst laat zetten volgen er meer. Weet ook niet hoor gokje maar wel gezellig.
Heel fijn... hihihihihi. Ik akn er echt zoveel mee, foto's meenemen, films kijken, radio luisteren. Ik ben druk met al mijn muziek aan het rommelen. Voel me net een kind met nieuw speelgoed
nieuw spul is idd errug fijn! heb net het hemeltje voor de babykamer binnengekregen, helemaal geweldig! en gister een nieuwe friteuse gekocht, ook ideaal voor de -ikhebgeenzininkokendag-
hahaha ik zag het berichtje van tip staan en toen een berichtje er onder waarvan ik dacht dat het van tip was met een zwangerschapsbanner ik denken: hoe kan dit nou hahahaha Blond he!
Ja hier ook blond, maar dat komt door de avatar. Hahahahaha MissCo je hebt je avatar aangepast, hihi. En we zijn die van Tip zo gewend
whahaha heb ik eindelijk vrij in de week dat ik wil 9nog een week eerder dus) wil mijn moeder niet op de hond passen want mijn zus en nichtje komen dan over en ze kan niet mee want moet een bloedtest laten doen!