Rox: ik ook niet hoor Mieke: nee bij cyclus 28 dagen is dat standaard voor mij. maar goed wie weet toch? ik blijf ze braaf slikken in elk geval ik bal echt heb ik alles rond, katten hebben zo goed als oppas (nooit een probleem) reis is nog beschikbaar, verder alles goed en dan Jessy. echt rot. gelukkig beseft ze zelf niet dat ze "te veel" is voor "opa en oma".
@mieke: hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=80578 @rox: heftig zeg... Hoe voel je je nu?
dacht ik ook hoor. heftig verhaal Rox. ook balen dat het na zoveel moeite dan toch nog niet vanzelf komt he. maar je hebt er een wondertje voor terug he. hoe is het nu? Mieke: ik ben al heel hard aan het denken.
whahahaha oeps...niet gezien! kzal em wel ff aanpassen heb bij babywalz een ledikantset gekocht (hemeltje,hoofdbeschermer, kussensloop en overtrekje) die van very important baby
lief Tip dank je. ghet probleem is dat ze voelt als een kindje weet je. ze heeft het geluk dat mijn vriend nu tussen de middag naar huis gaat voor der en lekekr de aandacht krijgt als ik thuis ben. de meeste die ik ken moeten gewoon werken overdag. logisch! en het pension...de vorige keer was ze ZO blij dat wij er waren. en de katten hoeven er ook niet heen dus ja...
Ik ken het. Ik ben de hele dag thuis en het hondje vind het heerlijk, net als mijn katten... Ik moet er ook niet aan denken dat ze naar een pension zouden moeten
we gaan gewoon nog even verder denken. ik heb nog twee opties denk ik even met mannetjes overleggen vanavond.
hahaha ja heftig was het wel, maar ik kan me nu alnieteens meer voor mij halen hoe heftig de weeen waren. Wel weet ik nog dat de machteloosheid in Mike zijn ogen te lezen waren. Hij kon gewoon niets doen voor mij. Alleen zijn hand geven on in te knijpen (daar had ie op dat moment ook spijt van zo hard kneep ik) Maar ik loop al weer lekker rond, kleed me gewoon aan want na 3 dagen joggingpak heb ik het alweer gezien..... Hopelijk dit weekend als het lekker weer is gaan we voor het eerst naar buiten. De kraam was vandaag voor het laatst, heerlijk zo'n hulp in huis maar ook heerlijk dat ze weer weg is. Nu doen we het echt zelf, dat geeft zo'n lekker gevoel!
MissCo, mooie set heb je gekocht hoor! Maar houd er rekening mee dat de hoofdbeschermers afgeraden word door de kraambureau's ivm verstikkingsgevaar.