@ Mieke: denk wel dat ik het doe als ik het word. Aanstaande donderdag (valentijnsdag) heb ik het tweede gesprek. Heb een gesprek met dezelfde mensen weer, gesprek met de directeur, gesprek met drie collega's van de afdeling, rondleiding op de afdeling, gesprek over arbeidsvoorwaarden, arbeidsproef en lunch. Wel heftig he! Al met al zit ik daar bijna 2,5 uur. Maar goed ik heb niets te verliezen, doe mijn best en meer kan ik niet doen.
Wow Zora, das niet niks voor een 2e gesprek, zoveel mensen die je al gaat ontmoeten. Ze willen allemaal een indruk krijgen dus, hihi. Succes vast. En morgen de big day! Ook wel spannend.
Zora: als ze dat soort dingen met je gaan bespreken is de keuze voor jouw al voor een groot deel gevallen. collega's en rondleing komen namelijk als laatste kijken. Kan zijn dat de collega's nu de doorslag moeten geven. tip: vraag aan je collega's wat zij van jouw verwachten en wat jouw taken zullen zijn volgens hen, en ook hoe zij het zien in de toekomst als jij er bent. Succes!
Nou ik werk zelf in een asiel en sta daar op de pension afdeling. De hondjes wennen snel hoor.Ze kunnen nog weleens raar staan kijken als de baas wegloopt, maar zodra de baas niet meer te zien is lopen ze gewoon met de verzorgers mee.De baas heeft er vaak meer problemen mee dan de hond
Denk ook wel dat de baas meer problemen er mee heeft dan de hond. Maar dat is maar goed ook zegt toch wel iets over hoeveel je van het beestje houd. Thanks voor de tip Blondsteenbokje is een goeie. We zijn nog met twee kandidaten over en dit schijnt standaard procedure te zijn bij de Gemeente. En inderdaad morgen de Big Day Mieke...ook spannend. Brrr maar we houden goede moed. Kan me morgen altijd nog zorgen gaan maken. Rox hoe is het met Joey? Gaat alles goed en zelf ook al lekker aan het idee en 'werk'' gewend?
hey zora, hij loopt lekker hier hoor! vandaag de 1e dag zonder kraamhulp en het is eigenlijk alsof ik niet beter weet! Morgen gaan we lekker naar buiten!
Rox, komt Joey goed aan in gewicht, schijnt toch dat ie op min. zijn geboorte gewicht moet zitten als je naar buiten wilt. Tenminste het schijnt ook weer zo te zijn dat de kleintjes eerst ietsjes afvallen of zo?
klopt Mieke, Bij zijn geboorte was hij 3535 gram, op dag 3 was hij 3430, dag 4 3450 en afgelopen dinsdag (dag 7) alweer 3640 gram!
Oja, nog even iets. Zora, als je wilt, hoeft niet, zou je morgen eens kunnen vragen of je sowieso altijd het LH hormoon aan maakt of alleen wanneer je een eisprong hebt. Ik denk namelijk dat de hoeveelheid ook per persoon verschilt. Ik heb namelijk nooit een knal positieve ovutest en anderen weer wel? Nou ja kijk maar, vroeg het me zo af.
Ik ga het proberen te onthouden Mieke, hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe gesprek loopt. Rox fijn dat het zo goed gaat meid en morgen lekker naar buiten. Hoop dat het weer dan net als nu is. Niet te koud en een zonnetje.
Spannend met die baan zora! @rox: fijn dat joey het zo goed doet... Lekker hoor meid! Pfff.. Ik droomde vannacht dat ik met buikpijn naar het ziekenhuis ging en dat ik ineens bevallen was van een 2-ling. Meisjes
monique: dat is ook zo hoor. vrouwtje maakt zich er drukker om dan hondje lief zelf hahaha. komt wel goed. Rox: wordt een lekker knulletje dus! geweldig hoor. Wat is eigenlijk het leukste kraamkado wat je hebt gekregen tot nu toe? ben nieuwsgierig. Zora: succes morgen en als je het niet vergeet te vragen ben ik ook wle benieuwd. Tip: het gekke is dat dit soort dromen niets te maken hoeven te hebben met kinderen en zwanger zijn. ik heb ook eens zo'n droom gehad en vraag me de uitleg nog steeds af.
Oh steenbokje: het was ook niet zo dat ik dacht dat die droom misschien betekende dat ik zwanger was. Meer dat het een rare droom was, vlak na de beavalling liep ik in mijn pyjama door de wijk
even een citaat uit mijn droomwoordenboek: "Over zwangerschap dromen wijst op een nogal langdurige wachtperiode die ergens voor nodig is, mogelijk voor de afronding van een project. Vreemd genoeg slaat een droom over zwangerschap zelden op onze eigen zwangerschap, maar soms wel op die van iemand om ons heen. Een andere betekenis betreft het tonen van geduld en wachten todat een natuurlijk proces heeft plaatsgevonden, zodat we een taak kunnen uitvoeren" Uiteraard moet je het verhaal zelf aan de hand van je eigen situatie interpreteren...
@ Zora, veel succes met de sollicitatie meid ! @Rox: lekker buiten wandelen morgen Hier is het wat minder, ben vandaag ziek thuis gebleven, stond te draaien op mn benen van de migraine. Verder nog geen nieuws in mn huizenzoektocht, weer zovaak buiten de loting gevallen