Daar ben ik weer eens, gaat hartstikke goed hier, ukkie is lekker druk van binnen met vlagen. Hoe is het hier? Nog nieuwtjes?
Sorry ik ben al te laat om het te verbeteren staat er. In mijn enthousiasme iets te snel gedaan en me niet goed aan de regels gehouden sorry,sorry sorry
Hihi beverly, kwam eigenlijk een beetje omdat een paar pagina's voor jou ook nieuwe meiden het zelfde deden en het ook niet goed gelezen hadden! Welkom hoor, klets gezellig mee
Oke oke ik heb het absoluut niet nodig, maar toch gekocht. Hele mooie schoenen bij Dr. Adams en een leuke tuniek van DEPT. Tja dat feestje vanavond he, toen kreeg ik ineens de kriebels dat ik iets nieuws wilde, hihihi. Ik heb trouwens kramp in mijn buik, zou dat mijn eisprong kunnen zijn. Voel het eigenlijk verder nooit. Wil dan eigenlijk nog even voor het feest klussen, maar dat zou dan al om 17 uur zijn. En weet niet of ik mannetje zo gek krijg, die roept al steeds dat ik baardriften heb.... omdat we moeten klussen Nou hoe kan ik nou baardriften hebben als ik nog niet eens zwanger ben
Ja ik ben inderdaad wel benieuwd naar je mnieuwe aanwinsten. Ik ga zo even de stad in. En ach... wij klussen ook wel eens om 4 uur of 5 uur als we ergens heen moeten 's avonds. Ik heb trouwens ook reen soort van menstruatie pijn, en ben misselijk... brrrrr En die baardriften? Tsja, dat weet ik ook niet hoor... waarschijnlijk is dat mannenlogica
haha mieke gooi hem op tafel! ik heb een paar dagen flink de griep gehad, balen dus! van klussen is ook niet veel terecht gekomen, deze maand dus geen spanningen rond mijn nod want ik ga gewoon ongesteld worden haha, zo zie je maar ieder nadeel heeft zijn voordeel! Rox heb net je bevallingsverhaal gelezen, heftig zeg! maar denk dat iedereen het met me eens is, dat jullie er een heel mooi stoere knul voor in de plaats hebben gekregen, met een heel mooie naam trouwens! Mieke ik weet hoe gehecht je kan raken aan je huisdiertjes, ik jank tranen met tuiten als ik zie dat er een kip dood in de wei ligt Zora, spannende dagen voor jou, succes! En Blondsteenbokje is het gelukt om Noorwegen te boeken?
Deze in het zwart met wit. Legging er onder en hakjes aan (of laarzen) of ee pantalon? En de schoenen, tja daar kan ik geen plaatje van vinden, moet ik foto maken. Maar daar heb ik nu even geen tijd voor, hihi. Bold begint zo!
Wauw, mooi hoor. Ik vind een pantalon altijd wel mooi, maar ja dat ben ik Enne... inderdaad gewon man achter zijn werk weghalen, op bed gooien en klussen Heb ik ook wel eens gedaan, was ie even stomverbaasd, maar dat was snel weer over
leuk mieke, veel plezier vanavond! Allen: WIJ GAAN NAAR NOORWEGEN! we gaan rijden en zondag 17de weg.
Ik weet niet of jullie nog weten dat ik vertelde dat mijn nichtje zwanger was, en voor mij uitgerekend was? Ze is vandaag bevallen van een zoon. Joshua!
Daisy dat kan ik me zeker nog herinneren hoor. Gefeliciteerd, wat een leuk naam zeg. Nu komt het zeker nog dichterbij allemaal. Nog 3 weken!
Daisy gefeliciteerdmet Joshua! Zora, klinkt goed die sollicitatie. Maar eerst heel veel succes voor morgen. Steenbokje, joepie toch lekker even weg! En alles geregeld, heerlijk! Mieke veel plezier vanavond. Ik ga vanavond met een vriendin naar een voorstelling van Acda & de Munnick. Heb er wel zin in, maar ben alleen nu al bekaf. Vandaag van 7.00 tot 16.30 op mijn werk geweest met van 13.00 tot 16.00 een vergadering en dan moet ik om 18.30 de deur al weer uit. Kan gelukkig wel uitslapen morgen, maar of ik mijn oogjes open kan houden vanavond. Hoop het maar! Heb vandaag wel even tijd gehad om op mijn werk weer wat losse eindjes voor mijn verlof af te maken dus dat was wel weer lekker. Zo heb ik steeds meer het gevoel dat ik alles aan het afronden ben en met een gerust hart mijn verlof in kan gaan. Nog 6 diensten! Groetjes, allemaal een fijne avond en tot morgen. Maranka
@daisy: gefeliciteerd met je neefje. Toevalligerwijs heet mijn neefje ook zo @steenbokje: Fijn meid! geniet er van!