Maranka veel plezier vanavond! Daisy, van harte met je neefje joshua! Mieke, leuke tuniek hoor! Wil ik ook..... Maar moet nog even wachten met shoppen tot mijn flubberbuikje weg is! Weet niet meer wie vroeg wat de leukste kadootjes waren; tot nu toe was alles leuk! Veel kleertjes gehad waaronder een blousje van Burberry en 2 paar schoenen. Adidas en Bikkembergs. Ach, het maakt niet uit wat er word meegenomen als het maar uit een goed hart komt! ik ga een uurtje slapen meiden!
Joehoe, steenbokje gaat naar Noorwegen! Ging je daar nou een aanzoek doen of heb ik het verkeerd gelezen?
Ik krijg net het officiele sms-je. Mijn neefje heet Sante Joshua Ernesto, en ik begrijp dat alles goed is gegaan. Er staat bij dat Sante gekozen is vanwege de betekenis: gezondheid.
Daar heb ik inderdaad de hele zwangerschap wel aangedacht. Eerst zij, en daarna ik. Dus nu komt ik wel erg dichtbij. Maar zie er al wat minder tegen op... vindt het eigenlijk leuk spannend nu.
Daisy gefeliciteerd met je neefje, vind Joshua wel mooie naam hoor En jij zal binnenkort ook wel "aan de beurt" zijn hihi. Racebabe
hoi meiden! @rox: fijn dat het zo goed gaat met jullie meid! ik heb idd roosvicee ferro gehaald, maar lekker vind ik m niet hoor! @steenbokje: heb je de roosvicee ferro ook op? ik vind hem wel te drinken, maar heeft wel echt een ijzer nasmaak! ale: mijn vriend zag roosvicee staan maar had er snel spijt van! haha hij riep gadverdamme wat is dat voor zooi, ik proef ijzer! ik zei ja... moet je maar niet alles zomaar pakken! leuk dat je naar noorwegen gaat! @zora: succes morgen meid, ik duim voor je en gaaf van je sollicitatiegesprek! ook daar ga ik voor duimen! liefs rebbel
Hoi Rebbel ik vindt die Ferobende ook niet te drinken idd een ijzernasmaak blegggg Appeltroop op brood is ook goed voor het ijzer en een stuk lekkerder, en een glas sinaasappelsap erbij bevordert de ijzeropname en melk remt de opname juist af, dus geen melk bij de maaltijd! Rox heftige bevalling meid maar je hebt het maar mooi allemaal achter de rug en kijk eens wat een wondertje je nu hebt! Morgen hebben we de 3d/4d echo heb er echt zin in! Liefs Minnie
Bedankt voor alle duimen meiden, gaat vast helpen, ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken ben kapot en voel me niet top. Hopelijk word ik niet ziek. Steenbokje lekker naar Noorwegen, ik ben jaloers haha... Minnie veel plezier morgen! Rebbel: Lekker aan de appelstroop meid. Ben ik persoonlijk ook geen fan van maar is lekkerder dan die roosvice. Truste allemaal!
Het schiet zeker op. En heel erg stiekem... vind ik dat eigenlijk niet zo heel erg meer.... al vind ik het idee van vanaf volgende week... wel raar...
goedemorgen! ik probeer idd wel 's ochtends een glas te drinken en verder veel appelstroop eten! @daisy: lijkt me ook een raar idee, maar wel geweldig! het zou dit weekend heerlijk weer worden, lente! nou laat maar komen zou ik zeggen! liefs rebbel
Goedemorgen! Weer een hoop gekletst. Zora, succes straks, ben zeer benieuwd, maar verwacht dat het wel goed is hoor. Steenbokje, fijn dat het rond is. Lekker vooruitzicht een vakantie. Minnie, veel plezier bij de echo. Rox, knuffel voor Joey Nou feestje was wel leuk. Heb me alleen een beetje verveeld. Lief kwam zoveel bekenden tegen en schoonvader ook (waren beide uitgenodigd) dat ik er veel maar wat bij stond Normaal gesproken is dat wat minder het geval en blijven we meestal wat korter. En waar ik al bang voor was.... liefje lekker aan het drinken geslagen en 's avonds natuurlijk niet meer in de mood en waarschijnlijk had het ook niet echt gelukt. Baal ik van, heb ik gister wel geprobeerd uit te leggen, dat ik een maand moet wachten op 3 dagen en hij een maand min 3 dagen heeft om te doen wat hij wil, zucht. En ik ben bang dat het nu te laat is, temp is flink gestegen en had gister wat krampjes. Dus om het nu nog te doen heeft volgens mij niet echt veel zin. Grrrrrr....
Daisy: gefeliciteerd, leuke naam! Maranka: ja ben ook heel blij Roxy: waar heb je dat nou vandaan? hahaha maar uh....is wel de bedoeling. maar meer in de trent van wil jij voor altijd bij me blijven. Minnie: veel plezier! laat even weten hoe het was he! Zora: ik zal je wel alles vertellen en veel foto's maken Mieke: zo als bij de tempkaartjes al gezegd: dikke knuffel hier alles goed. temp blijft mooi gelijk. Mannetje hoop zo dat ik niet ongie wordt. dan ben ik namelijk niet te genieten en gaat hij mij volgooien met anti depressiva zegd hij. hahaha.
Hoi meiden, Zo het is eindelijk vrijdag. Ben benieuwd straks. Moet pas om kwart over twee want ga eerst huisje poetsen. Blonsteenbokje: Wil heel veel mooie foto's zien hoor. Mieke balen zeg maar je weet maar nooit. Vind je nieuwe tuniek trouwens erg mooi. Jeetje wat heb ik vervelende katten. Zitten constant om aandacht te schooien haha...en dat hebben ze nog niet gehad vandaag.
goeiemorgen hier! vroeg me af wat dat voor roosvicee is ooit had ik zo'n proefje van roosvicee met groente die erg lekker was maar die kan ik nergens meer vinden helaas