Meiden, ik ga met mijn ouders op huizenbezoekjacht (almere). Ze willen verhuizen en ik ga lekker mee binnen gluren. Tot vanmiddag, enne niet te veel kletsen hoor. Lekker genieten van het mooie weer 8)
Toevallig, ik woon daar. Veel plezier Mieke. Niet schrikken van de lelijke woningen hoor. Weet niet waar jullie gaan zoeken maarja ..
Roosvicee Ferro, dat word gebruikt bij ijzertekort. Pff wat een nacht, Joey was aan het spoken! Hij is gelijk uit zijn ritme hahahaha! Net mijn kereltje in bad gedaan, flesje gegeven en hij ligt nu weer heerlijk in dromenland!
nee, nou niet. mijn haar is gewassen en heb een hekel aan slapen met nat haar! bovendien is mike met de auto naar de garage en de babyfoon omruilen want die heeft kuren! Dus ben als de dood dat ik niet wakker word als er wat met Joey is!
Meiden, ben sinds vandaag weer aan de pil begonnen. Mag het komende half jaar niet zwanger worden ivm het litteken in mijn baarmoeder, en de pil is voor mij toch het makkelijkste dus vandaar weer de pil
Hahahaha, op en top moeder dus Ik zou dat ook hebben hoor! En de pil is nu inderdaad voor jou even het handigst denk ik... Meiden, ik heb het vreselijk op mijn heupen (zowel letterlijk als figuurlijk ) Ik heb een heel goed gevoel over deze maand, maar ik voel niks en twijfel me tegelijkertijd ook helemaal suf... Gelukkig heeft mijn moeder toevalligerwijs tot mijn NOD vakantie, dus gaan we veel leuke dingen samen doen en lekker veel afleiding zoeken. Om te beginnen maandag met mijn moeder naar de huishoudbeurs en donderdag nog een keer met mijn zusje. Misschien even de 9mnd beurs op, weet ik nog niet, wat zouden jullie doen? @mieke:knuffel meid. Ik heb in december dezelfde situatie gehad... Ik moest het hem inderdaad even flink uitleggen, maar nu snapt ie het en tot we (redelijk) zeker weten dat mijn ei geweest is drinkt hij niet....
Tipp, kijken kan geen kwaad natuurlijk. Maar als ik me verplaats in jou en ik zou de 9 maandenbeurs op gaan en je word alsnog ongi zal de teleurstelling juist NOG groter zijn dan normaal
Ligt Joey in zijn eigen bedje dan? Dan zou ik het inderdaad niet doen. En met nat haar slapen is inderdaad niet lekker nee... Wil je nog een 2e kind? En hoelang wil je er mee wachten als je een 2e wilt?
Joey ligt nu in zijn eigen bedje, snachts in de kinderwagenbak. maar de wasmachine en droger staan ook allebei aan, dat maakt nogal herrie en dan hoor ik hem niet zo goed. Of we nog een 2e willen weet ik niet, voorlopig wil ik lekker genieten van al het mooie van Joey en daar al mijn aandacht aan geven. mocht het weer gaan kriebelen kan ik altijd nog stoppen met de pil. bovendien was ik in de ontpilronde al zwanger, al is dat geen garantie voo de volgende keer natuurlijk....
Inderdaad gewoon lekker genietje van je ventje. Ik dacht als Joey in de box in de huiskamer ligt kan jij lekker op de bank slapen. Maarjaa helaas pindakaas.
Hallo allemaal, Sinds gister pas aangemeld, dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Miranda, 27 jaar (verrassend, gezien mijn nickname ) enne wij willen graag een kindje. 3 weken geleden heb ik na een jaar of 10 pilgebruik mijn laatste pil genomen en sinds vorige week heb ik buikpijn! Het is in de loop van de week steeds erger geworden en gister en vandaag ben ik niet naar m'n werk. Het is een zeurende pijn onderaan m'n buik, soms met steken, en doortrekkend naar zij en rug. Herkent iemand dit? Vanochtend naar de huisarts geweest en die zegt dat ik me waarschijnlijk geen zorgen hoef te maken. Hm maar stiekem doe ik dat natuurlijk toch... Groetjes
Hee miran. Welkom hier. Ik ben het op zich wel met je huisarts eens. Hoogstwaarschijnlijk is het 'gewoon' ontpillen. Had ik ook last van. Is heel normaal, alleen wel erg vervelend! Succes!
hey meiden ik meld me hier weer even. jeetje ik hoop dat mijn computer het snel weer doet want zo mis ik wel van alles. bah bah bah/ ik heb niet alles bijgelezen want 20 pagina's is echt teveel.\ fijn weekend meiden gr kim
Rox, weer aan de pil. Meid je moet nu echt naar en nieuw topic hoor! GEINTJE! ! ! ! ! Mieke, vind het steeds zo balen voor jou, dat je mannetje zich niet zo voor een ukkie inzet. Hopenlijk was het een paar dagen terug een luckyshot en inderdaad 1x klussen kan echt genoeg zijn hoor! Daisy, 37 weken vandaag. Vanaf vandaag mag je ukkie thuis geboren worden! Leuke mijlpaal dacht ik zo. Ik heb ook dat gevoel dat het nu wel heel snel gaat, maar dat dat ook wel mag. Word ongeduldig en met de dag nieuwsgieriger wie die uk is die in mijn buik aan het spoken is. Merk je ook dat je in de weken die je nu met verlof bent dat je buik sneller groeit? Mijn vader is gisteren aan het eind van de middag weer thuis gekomen. Hij moet het natuurlijk wel rustig aan doen en leren om te gaan met zijn suikerziekte, maar hij voelt zich goed. Acda en de Munnick was erg goed. Mooie liedjes zoals altijd. Ukkie vond het ook mooi. Was erg aanwezig tijdens de voorstelling. Zo straks weer een late dienst en dan morgen een vroege, maar ik mag later beginnen. Spreek jullie later weer. Maranka