Wat fijn dat je vader thuis is. Hoop dat hij snel om kan gaan met zijn suikerziekte. Nog even en jij hebt ook verlof .
ja sinds de bevalling al.... echt een hel! Maranka, fijn dat je vader weer thuis is. gaat het goed met zelf spuiten? Daisy alweer 37 weken! Mieke, Dikke knuffel voor jou meis van Joey! Ja en de rest dan ook maar een knuffel he?
Ja het weer is echt lekker.. Wel frisjes maar dat maakt niets uit. Mijn raam staat nu wagenwijd open en me kamer lucht lekker. Heerlijk hoor om in een luchtende kamer te zitten zonder kou
ja maar er zijn ook nog mensen aan het werk hoor mannetje heeft eenverrassingsweekendje gepland. hij dacht dat het vandaag valentijnsdag was door een foutje van mij. lief he ben beneiwud maar heb er wel zin in
Een vroege valentijns weekend moet ook kunnen toch Jou mannetje is wel vreselijk romantisch hoor! Ja zullen ook heel wat dames gewoon aan het werk zijn. Ben benieuwd hoe het met Zora ging.
zat net aan Zora te denken en aan het duimen voor der. en ja ik heb een vreselijk romantisch mannetje. mijn moeder stuurde al een mailtje dat ik slaande ruzie met haar krijg als ik hem ooit laat gaan hahaha
Hi ben ik weer even snel. Gaan zo weer weg, expositie van een vader van vriend van liefje. Die schildert en zijn vrouw maakt kunst met keramiek. We hebben al een schilderij hangen hier, dus wie weet nog iets moois. IkDus, we hebben naar huizen gekeken in de wijk 'Tussen de Vaarten' en 'Literatuurwijk'. Dat zijn mooie wijken. Het is voor mijn ouders hoor, wij wonen hier prima naar onze zin. Leuk Steenbokje, een verrassings weekend, mijn vent is niet zo romantisch. Rox, heerlijke knuffel, wel een beetje een kwijlknuffeltje, hihi Maranka, fijn dat je vader thuis is. Dank voor je knuffel, ach ja je leert er mee omgaan en leven hoor. Kan niet altijd heel lang boos blijven, heeft gewoon geen zin en heb ik mezelf alleen maar mee. Het zou soms fijn zijn als hij inziet dat het ook anders kan, helaas lukt dat niet altijd. Miranda, welkom! Iemand even de lijst aanpassen, ik heb er even geen tijd voor. Tip, spannend hoor, ik hoop het heel erg voor jullie. En leuk dat je volgende week allemaal leuke plannen hebt. Wil ook wel naar de HHbeurs, even mijn mams vragen of ze zin heeft. Misschien ook een stiekem bezoekje aan de 9mnd beurs. Nou lieverd, spreek jullie het weekend weer. Ben benieuwd naar Zora! x
Hoi meiden, hier een verdrietige Zora. Ben na het ziekenhuis boodshappen wezen doen, toen ingeruimd, toen twee netten sinaasappels uitgeperst, was opgevouwen....en toen was ik er pas aan toe om hier weer te komen. Had het even helemaal gehad. Mannetjes zwemmers zijn verminderd vruchtbaar en verminderd bewegend, Dus niet goed. Hij moet in april weer zwemmers inleveren. Ik mag voorlopig niet aan de medicijnen omdat mijn laatste cyclus 39 was. Ze begon over mijn gewicht en mijn cyclus. Ik ben dus twee kilo afgevallen en ze denkt dat daardoor mijn cyclus korter is geworden. Dus moet ik drie maanden proberen meer af te vallen en wachten hoe mijn cyclus verloopt. Ik heb nog wel een eigen eisprong maar niet zo vaak en daarom wil ze dit dus eerst afwachten voordat ze ons verder helpen. Mocht het zo zijn dat mijn cyclus korter word door het afvallen dan gaan ze me dan waarschijnlijk wel begelieden met follikelmetingen enzo, Ten minste dat begreep ik eruit. Ik mag dus pas begin mei terugkomen. Weer drie maanden wachten alsof ik nog niet genoeg gewacht heb En ze zei ook een aantal keer je hebt tijd zat je bent nog zo jong. Dat vind ik helemaal erg. Ik word dit jaar 25 en wil heel graag jong moeder worden altijd al en als het in dit tempo doorgaat... Goed jullie begrijpen dat we heel erg teleurgesteld en verdrietig zijn. Ik moet al de hele middag mijn tranen inhouden. en vanavond nog gezellig twee verjaardagen...
zora, wat een vervelend nieuws... en die opmerking van je bent nog jong slaat natuurlijk helemaal nergens op! ik zou als ik jou was toch via je huisarts proberen om verder geholpen te worden! hele dikke knuffel meid! sorry meiden, ik heb verder niet bijgelezen... ben helaas ziekjes, dus duik mn bedje in! liefs rebbel
Och Zora, dat is niet zo leuk om te horen nee, begrijp dat je dan met natte ogen rondloopt. Hopelijk kun je toch eerder weer terecht Ben vandaag weer aant werk gegaan, nog niet van harte, maar goed... Net gegeten, stofzuiger door huis gehaald, zo douchen en dan plof ik op de bank ! Heb het wel gehad voor vandaag hoor. Grt. Racebabe
Oh Zora... megaknuffel meid! @rebbel: beterschap meid. Ik hoop voor je dat je niet hetzelfde hebt als ik vorige week @mieke: dank je... Het is zo raar... Ik voel me aan de ene kant zo superpositief, zo van het is gewoon gelukt. Aan de andere kant ben ik zo vreselijk onzeker, zo bang voor de teleurstelling. Die 10 dagen gaan zo traag!
Zora dikke knuffel meid! En wat een stomme opmerking van het ziekenhuis zeg :x Rebbel beterschap meid! Wij hadden vandaag de 3d echo en het was echt geweldig Alleen lag ons meisje telkens met haar handjes voor haar gezicht zodat ze geen goede foto van het gezichtje konden maken! ( eigenwijs ding) hihi. Nu mogen we volgende week vrijdag terugkomen om nog een poging te wagen! Heb nu ook al wat foto's meegekregen, zal ze van de week even in mn album plaatsen! Heb ik van het weekend geen tijd voor want ik ga morgen voor 2 dagen naar Duitsland naar een beurs voor het werk! Dus ben er een paar daagjes niet! Kruip zo lekker mn bedje in want moet morgen om 5 uur mn bedje uit :x Fijn weekend allemaal
@ Wat naar Zora, en wat een achterlijke opmerking van het ziekenhuis! Ik hoop voor je dat het alsnog snel raak is, je weet maar nooit!
pfff. ik heb echt nare steken in mijn buik... Soort pre-ongisteken, maar toch anders . Soms trekken ze echt door mijn rug en heupen, dan weer heel laag door mijn buik, doet echt zeer... Iemand een idee wat dat kan zijn?