Zora, lieverd, dit had ik niet verwacht hoor en ik geloof jullie zelf ook niet. Wat ontzettend onmenselijk om zo'n opmerking te maken, een gyn moet toch beter weten wat ze wel en niet kan zeggen. Zo makkelijk gezegd, maar zo frustrerend voor de patiënt. En dan ook nog het minder goede nieuws van je mannetjes zijn zwemmers. Hierdoor is het nog wat moeilijker. Vind het absoluut niet eerlijk en ook geen goede beslissing dat je eerst nog maar even wat moet afvallen zeg. Helemaal na het nieuws van de zwemmers, wat maakt die cyclus dan uit? MEGA KNUFFEL! die heb je echt verdient enne huil maar even lekker hoor, gooi het er maar uit. Tip, wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook vaak genoeg in mijn cyclus van die krampjes, steekjes en van alles gevoeld, helaas nog geen resultaat. En gek genoeg voelde ik afgelopen cyclus helemaal niets, dus toen dacht ik juist dat dat weer een goed teken zou zijn. Expositie was leuk. Daarna lekker uiteten geweest, schoonma was ook mee. Slaap lekker allemaal.
Oh nee hoor mieke, je ontmoedigd me niet...Ik had het alleen nog nooit gevoeld, vandaar dat ik het vroeg. Ik kruip zo lekker in bed... Truste allemaal! enne... Knuffels!
Zo, druk gehad lijkt het wel. Heb ook niks teruggelezen . Als iemand de lijst nog bijhoudt, mijn afspraak bij de VK is nu 15-feb. Alles gaat goed, en de kleine is lekker ingedaald. Alleen het hoofdje zit nog niet "vast". Jaja, ik kreeg vandaag zelfs mijn zwangerschapskaart mee en een brief met instructies voor de bevalling. Bij terugkomst had ik enorme trek in patat en hamburger met een milkshake oops. Het ging met name om de milkshake, en daarna was ik zo moe, dat ik even ging liggen. Dus ben nergens aan toe gekomen... viel nl. als een blok in slaap. Morgen zeiltje op bed, en de klossen onder het bed. En maar eens verder met het inpakken van een "vluchttas". Mijn buik groeit niet sneller heb ik het idee. Maar wordt voor mijn gevoel wel iets dat steeds meer in de weg zit. De kleine mag van mij nog wel even blijven zitten, maar als het ineens zou komen... is dat ook goed . Heb vandaag mijn tante gevraagd of ze peettante wil zijn... en ze zei ja... Ben zo blij . (De kleine wordt alleen gedoopt.. ik ben RK, mijn Lief is niet gelovig. Ik vind het belangrijk dat de kleine minimaal gedoopt wordt, en dan mag de kleine daarna wel kijken of en welk geloof hij/zij zal gaan aanhangen.
Zora wat een vervelend nieuws zeg! Slikt je mannetje vitamine? Zorg er voor dat er ook extra zink en foliumzuur in zit. Ik hoop dat je toch voor die tijd lekker zwanger bent hoor! Mieke, ooh dan zijn je ouders wel in mooie buurten weze kijken. Alleen Tussen de vaarten raad ik niet aan hoor, te veel wannabe gangsters.
Daisy, mag ik vragen wat dat klossen onder het bed is? Ik zag Rox er ook al over praten, maar geen idee wat dat is? Zal je nog beleven als het straks echt warm is met je baby. Die zal helemaal geen zweten zeg.
Ach ja zo is er altijd wel een wijk of buurt wat niet goed is toch. Zulke verhalen hadden ze juist over Almere-Haven gehoord.
Almere haven is juist net een boeren dorpje. Ik woon nu al 20 jaar in Almere, ik ken de buurten wel zo een beetje. Behalve de nieuwbouw. Ik heb ook vlak bij Tussen de Vaarten gewoont. En ik had ook wat vrienden in die wijk, dus ik kwam er wel regelmatig. Het ligt er ook natuurlijk aan waar van tussen de vaarten je komt. Want zuid is wel prettiger dan Noord.
Ik heb geen idee wat noord en zuid daar is. Het gaat om de Kees Verweystraat en Constant Permekehof. Misschien ken je dat, is echt een schattig wijkje hoor. Met witte houten huisjes.
Ik ging net op google kijken de Kees Verweystraat is in Zuid, dus dat scheelt al. De andere weet ik niet. Maarja als het mooie huisjes zijn, moeten je ouders het gewoon doen . Ff een vraagje aan iemand die het weet. Weet iemand wat je tegen erge haar uitval moet doen? Waardoor het verminder?! Ik ben bang dat ik straks kaal word. Ik denk dat ik straks naar de stad ga om extra vitamine B te kopen en me oude vertrouwde shampoo, maar ben bang dat het niet helpt
Ikdus, klossen zijn bedverhogers. die plaats je als ware onder de poten van je bed. hier door staat het ongeveer op werkhoogte voor de vk en kraamhulp. andersm oeten ze zoveel bukken en bovendien aan het eind van je zwangerschap is het makkelijker opstaan en in je bed stappen. Je kan vitamine B halen, maar ook een vitamine spreciaal voor huid, haar en nagels. Pff wat een drama zeg, even naar Dirk met de kinderwagen voor de weekendboodschappen...... niemand keek uit, kon nergens door en dacht dat ik gillend gek werd!
Aha oke thnx voor de uitleg.. Ik ga dan wel ff in de kruidvat kijken of ze dan hebben speciaal voor huid haar, nagels. En anders gewoon vit. B complex. Erg is dat he die mensen die gewoon doorlopen en niet uit kijken. Bleehh.. Nou ik ga aankleden enzo en dan kijken. Fijn weekend meiden. Tot snel knuffel.
kruidvat heeft het van het eigen merk, maar het bestaat ook van Bional. samenstelling is hetzelfde alleen de prijs niet!
Ik heb net een aardig (goed kan ik niet zeggen) gesprek gehad met mijn vent. Ons sex leven is niet echt denderend en daardoor voelt het bij mij alsof ik moet plannen wanneer we moeten klussen en dat voelt bij hem als bijna een dwang om dan te klussen. Waardoor het dus misschien 1 x lukt en daarna niet meer en hij boos en gefrustreerd raakt en ik uiteraard ook. Nu eindelijk kwam een stukje naar voren dat hij er wel voor open staat als het gewoon gebeurt maar nog niet dat blije gevoel heeft zoals ik dat in eens had dat ik een kindje wil. Hij weet wel dat het komt op het moment als ik zwanger blijk te zijn en hij daardoor er meer naar uit kan zien en nog de nodige maanden heeft aan het idee te wennen. Maar voor nu voelt het gewoon niet goed om zo geforceerd te moeten klussen. Het doet onze relatie ook nog steeds geen goed. Wel heb ik aangegeven dat we er dan meer een gewoonte van moeten maken om op het moment te vrijen wanneer hij zeker zin heeft en dat al helemaal niet te gaan negeren. Hopelijk veranderd het dan weer wat meer naar het spontane toe en niet meer het moeten omdat! Dit betekent dat ik wel voor mezelf gewoon blijf tempen zeg maar om mijn cyclus te blijven controleren. Maar dat we niet meer echt gericht gaan klussen, iig niet op het comando van nu zit ik in mijn vruchtbare dagen. Ik ben blij dat hij nu eingelijk, hoe moeilijk kan het zijn vraag ik me soms af, dit heeft gezegd, want ik raakte ook alleen maar gefrustreerd en werd er verdrietig van. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. En ik wil al helemaal niet op een geforceerde manier een kindje krijgen. Goed, ik weet van mezelf dat ik hier niet echt vandaan zal kunnen blijven, maar ga proberen om het iig wel wat minder te doen. Zouden jullie dan ook een beetje op de lijst willen letten. Ik wil niet meteen compleet afstand doen van het forum want ik vind het veel te gezellig hier en wil natuurlijk wel een beetje weten hoe het met iedereen gaat. Maar gewoon even wat minder. Dikke kus voor jullie en wat is het toch een fijn weertje buiten, heerlijk. Fijne zondag vast. Liefs Mieke
@mieke: Natuurlijk blijven we op de lijst letten voor je. Dat spreekt vanzelf! Het klinkt wel als een gesprek waar jullie allebei wat aan hadden. Sterkte meid! Dikke knuffel!
Mieke komt helemaal goed meid. Toen wij het net die ene maand ook iets rustiger aan deden (vriend had ongeluk gehad en moest geopereerd worden) was het ineens raak..... zo zie je maar. En volgens mij zit jij in dezelfde ronde dan toen ik zwanger werd dusse..... [-o<
hey meiden, kreeg helemaal geen berichtjes meer heel vreemd, maar ben ondertussen verhuisd en het bevalt me goed, alleen nog zoveel te doen (wat kan een mens een rommel hebben zeg bahbah hoe is het hier? alles goed hoop ik? bij mij wel redelijk alleen vreselijk veel last van hooikoorts en je mag er niks tegen nemen ziekelijk irritant maar ja
ohh mag ik even reclame maken..... djamai julco staat bij baby van de maand.....en ik vind het een mega schattige foto, wordt ook een dierenfreak dat is zeker
Rox ik heb het gevonden, meteen voor 2 maandjes gehaald. Ik hoop dat het werkt :d. Ook gewoon van kruidvat eigenmerk, lekker goedkoop.