Hey Jannegie, hardwerkende meid! Zo vroeg al weer uit de veren. Heb ik ook wel gelezen hier over Teunisbloemolie. Die heb je ook in capsules van de Etos. Tja ik snap echt niets meer van mijn kaartje, m'n lichaam doet niet zoals het zou moeten, of mijn temp na ei is in ene veel lager, ik snap er niets van. Vanmorgen was temp weer gelijk en niet gestegen.
ik kom ook even hoi zeggen. Gisteren was mijn 1e dag alleen met Joey. Mike is weer aan het werk. Mijn moeder kwam langs en heeft ons meegenomen naar haar huis toe, heel de middag hebben we lekker achter de kinderwagen gelopen. Ik heb nu een stuk minder tijd nu ik weer alleen thuis ben, zal dus ook een stukje minder gaan reageren...
Inderdaad, joey is nu het belangrijkste! Knuffel voor mamma en Joey! Enne... Mijn Nod komt weer dichterbij en ik merk dat ik mezelf goed gek zit te maken, maar het lijkt wel of ik er niks aan kan doen Ik ben echt zo blij dat mijn moeder vakantie heeft en we veel leuke dingen doen samen (heeft zo zijn voordelen als ze maar 15 min fietsen bij je vandaan woont ) Maaar goed... Ik ben dus nu weer op en top miss twijfelkont! Als een razendsnelle pingpong bal volgen de gedachten en gevoelens elkaar op. 'Ja, deze maand is het gelukt', ' vast niet, het lukt nooit meer' , 'zeur niet muts, zo lang ben je nog niet bezig', etc etc... Ik moet eerlijk bekennen dat ik best bang (is dat wel het juiste woord?) ben voor mijn NOD. Wat als? Ja wat als wat? Ik ben bang voor de teleurstelling denk ik. Of misschien wel om in de medische molen terecht te komen (onzin natuurlijk, zo lang ben ik nou ook weer niet bezig). Het lijkt wel of ik het gewoon niet kan hebben dat iets wat ik me in mijn hoofd gehaald heb, niet meteen lukt. En dan toch weer die stomme pingpongbal 'hm... het zou best een raak kunnen zijn, maar net zo goed niet' Er zit geen logica in en 1 ding weet ik zeker: Ik ben een mens dat leeft op logica... Ik word echt gek van de twijfels en de onlogica van het zwanger worden. Het lijkt verdorie wel een gokspel. Een gokspel met een heleboel bekende en te beredeneren zaken, maar toch zo onlogisch! Sorry meiden, ik moest heel even mijn frustraties kwijt
we kunnen handjes schudden meid, ik ken het helemaal. zag er goed uit bij mij tot mijn temp vanmorgen. hoop zo dat hij morgen weer hoog is. maar heb ook dat gevoel van waarom zal het.
@rox: wat lief! @mieke: dank je @ steenbokje:frustrerend he? Ik voel ook dingen die ik niet gewend ben. Rare steken in mijn buik, soort ongikrampjes, maar dan anders , rommelende darmen, ik slaap me suf (ik lig om 21:00 in bed, slaap om 21:30 en word met moeite om 8:00 wakker), plas me wezenloos... Maar ja kan ook gewoon nog steeds ontpillen zijn (houd ik mezelf dan maar weer voor) En het stomme is: ik wil het niet voelen, want juist die dingen brengen me aan het twijfelen. Het zou zo fijn zijn als er direct na je ei gewoon een duidelijk teken was van "ja gelukt" of " nee mislukt", maar helaas, zover is de evolutie nog niet
Tip: ik heb PRECIES hetzelfde. voel me niet echt lekker, heel duf en moe. slaap inderdaad ook veel. plas veel (gisteren tijdens sporten 5 keer in 2 uur! schaamde me dood!) heb telkens trek! o dit is echt erg. K*t lijf! en ik wil het ook niet voelen inderdaad. weet je wat nog het ergste is? als het nu niet raak is ben ik gewoon ongie in de vakantie! het moet gewoon raak zijn zo veel dingen kloppen gewoon. pffff
Kijk dat gevoel heb ik nou ook, er zijn teveel dingen die gewoon kloppen! Het MOET gewoon. Maar ja wat als niet, dan gaan we samen weer een ronde verder
ik begrijp je meid, ik stort me op het werk, ga jij lekker storten op een koffie met appalegebak en veel slagroom