dank je maranka! hihihiihhii ik ga nu echt de stad in hoor. Maar of ik trek heb in appeltaart weet ik nog niet
krijg om 14.00 kraamvisite..pff totaal geen zin in, die man stinkt altijd zo naar zweet dus geef hem Joey echt niet vast, anders kan ik hem weer badderen!
Hihi Rox, kan me goed voorstellen. Misschien slaapt ie op dat moment net lekker en moet je hem maar laten liggen Meiden, vanmorgen weer op de weegschaal, het gaat echt lekker voel het al al mijn kleding en voel me er lekker bij.
doe ik ook mieke, hij krijgt over 20 min de fles, dus ligt ie weer in zijn bedje als de visite er is!
succes rox! mieke en andere afslankende meiden: wat is nou een gezond gewicht? ik ben 1.70 en de laatste keer dat ik op de weegschaal stond 70 kilo...
http://games.voedingscentrum.nl/body_ma ... _mass.html Daar kan je ongeveer berekenen of je een gezond gewicht hebt. Zal wel niet helemaal 100 % kloppen.
ik ben dus veel te zwaar! Volgende week ga ik beginnen met minder snoepen en veel water. Kan niet te drastisch gaan beginnen.... dat trekt mijn lijf niet door de keizersnede
dan zal ik ongeveer net op het randje zitten. heb al extra gewicht toe gevoegd dan. na de vakantie gaan we er wel weer voor.
Je hebt nog een gezond gewicht hoor Steenbokje. Je mag max 72 wegen.. Als je wilt afvallen zou 66 een mooi gewicht voor je zijn denk ik.
Je kan je BMI uitrekenen. Ik ben 1.72 en nu 70.4 kg. Ik geloof dat dat je lengte x 2 ien dan je gewicht door dat getal delen of zo.
en dan hahaha en ikdus: ik zit zelf te denken aan 65 kilo voor eind juli. maar dat ligt er aan of ik zwanger ben he
Inderdaad, en anders na je zwangerschap afvallen . 65 is ook een mooi gewicht, gewoon doen waarbij jij je het beste bij voelt .
Ik wil tussen de 66-68 wegen, is ook mooi voor mij. Steenbokje, je BMI moet dan tussen de .. ... zitten en dan weet je of je een gezond gewicht hebt of overgewicht. Ik zit op een BMI van 23.66 en dat is een gezond gewicht. http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... +index.htm
snap er niets meer van: 170 x 2 : 70 = 4.8 als ik naar dat tabel van ikdus kijk is het goed maar kan ik er wel wat af laten gaan.