Ik plaats het berichtje hier ook maar ff: Nou dames. . . ik denk toch dat het voor mij nog niet zo mag zijn! Het lijkt er heel sterk op dat ik een MK heb. Krampen en helder rood bloodverlies. Steeds iets meer! Baal er verschrikkelijk van, maar het was al te mooi om waar te zijn. . . Weet iemand of ik nu iets moet doen (huisarts of zo), of rustig afwachten laten komen en vrolijk weer verder?
Jeetje wat balen zeg, je hebt net positief getest, shit joh. (Ik spreek uit ervaring) Je kan helaas niets doen, alleen maar afwachten. De huisarts bellen kan echter geen kwaad denk ik altijd maar. Maar veel doen ze niet voor je... Meestal zeggen ze, wacht even 2 weken, en test dan nog een keer om te zien of het nog is blijven zitten. Balen hoor, ...sta je dan met je roze wolk...bleh. Succes groetjes annette
Kellox; balen zeg . Ben je net helemaal happy. Ik zou gewoon even afwachten hoor. Als het echt een MK is, komt het waarschijnlijk vanzelf wel af. En anders over een/twee weken even contact opnemen met de huisarts.
hoi daisy, wil je mij ook in de lijst zetten? . ik laat niet zo vaak een bericht achter maar lees wel mee. Ik zit ook pas in mijn 1e ronde hoor maar wie weet. groetjes
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 1e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde bellamano - 1e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 1e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 4e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde - ZWANGER Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde 60 klussers, 5 zwanger, waarvan 4 in de 1e ronde .
AAaaaaaaaaaaaaaaah Kl*te @#$%, Kellox. Vreselijk voor je. Heb hier even flink zitten schelden voor je! Jeetje meid. Heel veel sterkte.
Ik ben nu echt ongi geworden. Heb mijn banner op dag 1 gezet. En mezelf maar even getrakteerd op een nieuwe banner. Ga denk ik nog even op zoek naar nog en andere om mijn zinnen even te verzetten. Maar voor nu ben ik even helemaal ondesteboven van het berichtje van Kellox. Ik was zo blij voor haar. Net als voor die andere meiden die zwanger zijn, maar ik hoop dat hun dit bespaard blijft.
oke dank je! @maranka: ik hoop idd dat juni veel roze namen gaat brengen! we gaan ervoor! @kellox: jeetje... wat erg! heel veel sterkte!
Lieverds! het doet me echt goed (ondanks de ellende BAH) dat jullie zo met me meeleven! Wilde het zo graag! Ben nog steeds niet helemaal overtuigd van MK omdat krampen nu heel rustig (bijna wg) zijn en nog maar heel licht bloed verlies . (nog geen gekke dingen tegengekomen op wc behalve dat bloed dan) Bah als het dan toch zo is, laat dan alles maar komen... ](*,) zo word ik ook gek! MAar nogmaals SUPER jullie medeleven! ] Succes allemaal! Kus Kelly
Ik wil wel een nederlandstalige banner. Maar kan even geen leukere vinden. Hou deze dus maar. Voor een engelstalige kan ik La Femme Bonita aanraden. Zie je o.a. bij Bigdream (Ik ben zwanger topic) Die hebben echt heel veel keus en heel leuk.
Kellox, hoop zo voor je dat het meevalt. Je hoort wel meer meiden die toch nog ongi zijn tijdens hun zwangerschap. Sterkte in ieder geval.