Ooh ik dacht tussen 19 en 25, ik dacht dat ze het zeiden bij babyboom. Maar dat wat jij zegt Mieke kan ook wel kloppen. Zit niet zo heel veel verschil in.
ja precies dan had ik goed gekeken. dan gaan we maar weer even aan het water en zo hahaha. nou het komt door het snoepen bij mij hoor dat weet ik van mezelf
ben meteen weer aan het water gegaan en ga straks even fruit kopen in p[laats van snoep. moet ook weer gaan ontbijten dat scheelt ook
ik moet 's ochtend zo veel doen he en dan nog eens 3 kwartier in de auto. dus gun het mezelf meestal niet. maar dat gaan we weer doen. moet zeggen dat ik tegenwoordig meestal wel even snel een boterham meeneem in de auto
Gewoon avond van te voren wat boterhammetjes klaar maken. En in de koelkast bewaren en dan des noods ook in de auto op eten.
Onze katjes zaten net allemaal gezellig in de tuin. Alleen jammer dat ik een knopje verkeerd had staan op de camera, foto's waren helemaal blauw geworden. Dit is Sjimmie, leuke houding zo, haahha.
hahaha sjimmie lijkt echt een cremling (hoe schrijf je dat?) op die foto hahaha wel een mooie kat hoor en sofia is ook een mooi beestje zeg
Ja de wintervacht gaat er nu uit. Maar het is nog te doen hoor. Sjimmie is een persje maar eigenlijk geboren in het verkeerde lichaam, haha. Hij is 2 maanden geleden kaal geschoren en nu krijgt hij weer een wollig vachtje. Gaabje was dus het broertje van Sofia en er is ook nog Pablo. En dit is mama Molly.
Hahaha zij vachtje lijkt net op een schaapje, erg appart en grappig. Vind het erg jammer dat Gaabje, overleden is. Veel te jonge kater, bah bah bah. Gister op sbs 6 nieuws ook al zulk stom nieuws over een kattenhater.
Ja tuurlijk vinden we het heel erg. Heb hem en zijn broers en zusje samen met Molly geholpen op deze wereld. Maar het gaat steeds beter hoor, heb het een plekje kunnen geven.
Gelukkig Mieke, en hoe jong hij ook was volgens mij had hij wel een heel fijn leven bij jullie samen met zijn zussie en broer en Sjimmie.
Klopt hoor IkDus, hij heeft zich helemaal uitgeleefd thuis en buiten Tip, jullie hebben honden toch? Meer een hondenmens dus. Hoe was je uitje met je moeder? Beetje je gedachten kunnen verzetten. Het is trouwens wel erg stil op onze hyves de laatste tijd.
Ik ben nog bij mijn moeder en we zitten samen te internetten... Ik heb 1 hond en 2 katten... Beetje van beiden dus. En mijn gedachten? Die gaan nog vrolijk (en soms minder vrolijk) tekeer!
Ik heb een eetstoornis-verleden, en in de hulpverlening daarbij hanteren ze altijd een veilige grens en dat is BMI tussen de 20 en 25 is gezond. 19 wordt verder vaak gehanteerd inderdaad, 18,5 is eigenlijk al echt te laag hoor, dan ben je mager. Ff reagerend op een onderwerp van eerder op de dag, maar ik ben nu pas thuis van mn werk.
Ik heb nog steeds een BMI van 19 nog wat. Ik ben 1,65 en woog altijd tussen de 46 en 48 kilo. Ik at veel en doe het nog steeds. Vroeger at ik zelfs soms 2 keer per dag patat, en ik bleef licht en dun. Nu ben ik gelukkig aangekomen, en weeg als het goed is 52 kilo. Al een tijd niet gewogen. Maar ik wil de 55 halen, en dan zie ik wel of ik zwaarder wil worden of niet. Want als een kleine meid zie je er al gauw uit als een klein propje.