Nou van mij mogen er echt wel wat kilo's bijkomen. Zolang het maar niet allemaal op me buik is,vind ik het prima . Dus kom maar op vetjes haha
Ja, raaaaaaaaaaaaaaaaaar De dag op zich goed, net als elke andere behalve dan dat ik alle lopende zaken uit mn la moest overdragen naar collega's En toen ik naar huis reed had ik zooooo'n schuldgevoel. Echt heel vaag. Bij de maart-mama's begreep ik al dat meer daar last van hebben, dus zal er wel een beetje bijhoren ofzo. Afijn.. tis wel fijn maar ik moet nog wel wennen geloof ik ... Kreeg net toen manlief thuiskwam 2 dikke puzzelboeken voor de komende tijd hihi
Wic. lekker gaan genieten hoor van jullie laatste weekjes samen, geldt natuurlijk ook voor Daisy en Maranka. Wat vliegt de tijd toch voor jullie zeg... weet nog wel dat jullie positief testte allemaal.
Te snel bijna... morgen heb ik al weer de laatste zwangerschapsgymles. @ Wicjuh: Lief van die puzzelboekjes . Ik ben een beetje mijn achterstand in onze DVD collectie aan het inlopen. Dus heb weer een aantal films gekeken.
goedemorgen meiden! ik ben weer wat beter, het is nog niet top, maar ga vandaag weer aan hetw werk! ik heb niet alles terug gelezen hoor, ga het vanaf vandaag weer bijhouden! is er nog belangrijk nieuws? liefs rebbel
Hey lieve meiden, Weer een nieuwe dag. Ik begin me echter wel een beetje zorgen te maken over mijn temp hoor. Het voelt zo goed maar gelijk zo eng en onzeker. Wat moet ik hier nu mee? Zie mijn kaartje (nee niet meteen moet hem nog even plaatsen  ) Verder gaat de week veel te snel want we gaan zondag al weg en ik heb het gevoel dat ik nog duizend dingen moet doen! De kleren liggen al klaar hoor en maandag heb ik heel het huisje al schoon gemaakt dus nog even een stofzuiger en dweil en klaar maar goed. gisteren de auto even snel naar de garage gebracht dus die is gelukkig nog top! Ik blij scheelt weer! Vandaag dus even de kleren en spullen echt klaar zetten. Morgen Valentijnsdag toch een beetje vieren. Wil mannetje verrassen met een etentje thuis en zo. Gewoon gezellig. Vrijdagavond naar Schaijk rijden om de spullen te pakken die daar nog liggen en dan zaterdag met mijn beste vriendin naar de 9 maandenbeurs. En zondag of zaterdagavond richting Noorwegen! Drukd ruk druk dus. Op me werk ook weer van die stomme verwijten naar me hoofd. De telefoonbeantwoorder ligt er telekens uit. Om kort te zijn: dat komt door mij en ik moet anders maar even vragen hoe ik het goed moet instellen. Het is echter nog nooit gebeurt! GRRRR ik kan daar zo boos om worden. Want ja B. deed het altijd zo en zo. Stront ziek van. Ga het vrijdag tijdens mijn gesprekje elke week met mijn leidinggevende wel weer melden hoor. Is gewoon niet leuk. En bovendien krijgen we in maart een nieuwe collega die het werk van B voorledig overneemt. Ik moet er niet aan denken dat ze zo tegen haar doen. Is ze meteen weg! En ik heb haar hard nodig! Mieke: mooie katjes hoor! Tip: veel plezier vandaag! Wicjuh: ik heb jaren lang Jazzballet op topniveau gedaan waardoor mijn gewicht dus ook belangrijk werd. Ik geef er nu dus veel minder om zeg maar. Gelukkig zit ik dus net goed. ik ga na de vakantie wel weer even aan de slag want ik wil er wel weer wat af hebben. Maar ben dus voorzichtig. Geniet van je zwangerschapsverlof!
Rox, flinke kerel dus! Gaat prima zo te horen. Ik moet nog twee daagjes werken. Komende zondag en maandag en dan zit het erop. Ik heb al een hele stapel tijdschriften klaar liggen waar ik al weken niet aan toe kom, dus laat maar komen dat verlof! Verder ben ik een beetje aan het balen. Gisteren is de auto afgekeurd voor de APK. Er zit een lek in de uitlaat. Ik wil eigenlijk geen geld meer aan deze auto uitgeven, want hij gaat in de verkoop. Maar ja hij moet wel even door de APK. Zoek nu een garage in de buurt van Assen die de boel kan lassen i.p.v. dure nieuwe uitlaat eronder. Pff. Was echt even heel erg chaggie gister. Vandaag contact gehad met een garage die er morgen wel even naar wil kijken. Afwachten dus maar. Sorry, moest even mijn verhaal kwijt. Groetjes Maranka
Steenbokje, Ik moest wel even lachen om je templijstje hoor. (stelletje konijnen ) Hihi. Maarje temp gaat weer omhoog dus het kan nog alle kanten op. Wellicht een innesstelingsdipje die lage temp. Ik ga voor je duimen. Maar met al dat klussen heb je je ei in ieder geval vast niet gemist. Ik heb ook nog wat oude templijstjes in mijn album. Misschien heb je er wat aan, kijk maar gerust.
Maranka: kan me voorstellen dat men dat misschien zo vind maar wij vinden twee keer per week echt te weinig en bovendien is het nu ook vanwege het doel hoor
hahaha. weet niet of het goed is voor het zaad. rond mijn eitje hebben we dus express dagen overgeslagen
Aaaarghh, ik ben zo gefrustreerd! Ik wil mijn mac weer terug, op mijn laptop kan ik gewoon niet lekker echt werken! En ik krijg niemand te pakken die me kan vertellen of hij klaar is.
dan ga ik ook even klagen: dat kutwerk bij mij! telkens weer dat verwijt dat dit soort dingen anders nooti zo gingen onder leiding van B. of dat ik het maar aan M moet vragen want die zal het wel weten. leg het mij nou maar gewoon uit! en maar alles op het laatste moment doen he. nou ik heb echt de neiging om het nog even aan te kijken als de nieuwe collega er is anders kunnen ze bekijken hoe goed M het allemaal kan! dan mag ze het lekker alleen doen!
Ikk zou zeggen, kijk eens rustig om je heen of er andere leuke banen zijn. Want de laatste tijd hoo ik je alleen maar klagen! Is niet goed voor je. Je moet plezier in je werk hebben. Restaurantje is gelukt, gewoon wat simpels dan maar.