Steenbokje, Ik bedoelde het ook echt als grapje hoor. Niets mis mee toch? Als jullie er beiden van genieten wie ben ik dan om er een oordeel over te hebben. Nee hoor. Echt niet. Geniet ervan! Maranka
Pff, steenbokje. Lastig hoor dat er op je werk zovaak geklaagd wordt over dat het beter was met je voorganger(?) En ondertussen loop je je hakken uit het lijf voor hun. Misschien inderdaad maar eens met je neus in wat vacaturebanken kruipen en open sollicitaties versturen. Kun je ook direct op zoek naar een baan met wat minder uren, met het oog op de toekomst. .
maranka: dat begreep ik hoor meid Mieke: goed zo! en i know heb al een leuke baan laten schieten omdat ik dacht ik kijk nog even maar wordt hier echt moe van dat eeuwige vergelijken. moest hetw eer even kwijt. heb er gewoon koppijn van!
Maranka (en mieke): thanks meiden. is ook zo. ik ga na de vakantie weer eens zoeken. niet zo doelgericht nog wil nog heel even mijn nieuwe collega afwachten maar sla goede aanbiedingen niet af
Praten met een nieuw bedrijf kan natuurlijk altijd! En je kan er alleen maar op vooruitgaan, ook in salaris natuurlijk. En dat is altijd meegenomen wanneer je straks weer minder wilt gaan werken.
nou dat laatste is nu ook best wel een punt kijk als alles bij elkaar goed zal zijn dan maakt het niet uit weet je maar nu. zitten best veel haken en ogen aan. Heb je nog een assitent nodig hahaha
Dag dames, Het gaat snel met de dames die lekker verlof hebben en met het gewicht van Joey hihi. Hier alles prima, ben in huis aan het schoonmaken en ga strax eens lekker een dutje doen denk ik. Was veels te laat vannacht Leuk nieuwtje: mn vriend heeft ons beiden getrakteerd op ringen Was spontaan zijn eigen idee We hebben ze samen uitgezocht en maandag konden we ze ophalen. Ze zijn van het merk Boccia, titanium met in het midden een gouden randje! Dus het gaat de goede kant op dames haha Racebabe
hahaha ik wilde ook al zeggen daag pil tegen racebabe hahaha ik heb voor mannetje en mij een etentje en de bioscoop geregeld voor morgen. lekekr tapas eten en dan naar de film.
Toch niet thuis koken Steenbokje? Racebabe, klinkt super. Fijn voor jullie hoor! Heb je al een eigen huisje gevonden?
Hee meiden, Ik voel me iets rustiger na gisteren, maar nog steeds gefrustreerd. Het voelt zo vreselijk goed enzo, maar tegelijkertijd ook niet (snap je het nog?) De HHB was leuk, en de 9mnd beurs was super! Helemaal niet frustrerend ofzo. Juist niet. Het was er zo fijn... Bij 1 standje vroegen ze of ik zwanger was, dus ik zei naar alle eerlijkheid "weet ik niet, weet ik pas volgende week" Reactie "oh succes en ik hoop het zo voor je" Dat was echt zo leuk! Dus wat dat betreft voel ik me helemaal top! Morgen ga ik weer (met mijn zusje!) Ik heb er nu al zin in! Maar ja, nu ben ik weer op en top twijfelaar! Aan de ene kant heb ik echt zoiets van JAAAAA, aan de andere kant heb ik zoiets van NEEEEE WEER NIET... Ach niks nieuws en onbekends natuurlijk!
Hehe, gaat zeker goed jah! Maar wat ik begrepen heb, wil ie eerst trouwen en dan aan een kleine beginnen (dan is de schok voor de ouders minder groot haha ). Dus ik kan me vast af gaan vragen wanneer ie op zn knieen gaat Zal voor hem heel vreemd zijn om zelf te trouwen hihi, hij is nl. normaal degene die bruidsparen begeleid. En dan staat ie zelf in de spotlight hehe !
En inderdaad, hoop dat het moment dat ik die pil de deur weer uit kan gooien, niet te lang op zich laat wachten. Ik was er vroeger altijd heel strikt mee, maar het staat me nu gewoon tegen en vergeet dat ding soms.. Moet echt moeite doen om het door mn keel te krijgen
Hey Tipp, leuk joh, dat je het zo gezellig hebt gehad op de 9 mnd beurs. Het wordt inderdaad erg spannend nu bij jou! heb je al een idee wanneer je wilt testen? @ Blondsteenbokje: Ik vind dat je temperatuur er goed uitziet hoor! @ racebaba: Leuk om jouw "verliefde" verhalen te lezen... @ Mieke: Mooie foto's van jullie katten. Jeetje daar is die van ons maar een boer bij. Maar onze Bono is wel heeeel lief en grappig. Bij ons is het momenteel klustijd. Dat betekent vanavond alleen op de matras in de slaapkamer. Het bed en de bank zijn al verhuisd.... hihi. In ieder geval slapen we vrijdag op ons nieuwe stekkie.
Tipp: nu heb ik helemaal zin om te gaan! ik ga zaterdag pas dus... Janngie: dank je. wel leuk hoor klussen op een matrasje hahaha. veel plezier
Hoi meiden! Hier even een berichtje.. Vanmorgen 1e echo gehad, was super zenuwachtig hahaha! En mannetje natuurlijk ook. Ga daar liggen, krijg ik een mannelijke verloskundige die de echo doet hihi.. Was wel apart! Kreeg een inwendige, dus was beetje raar. Maar gelijk zag me ventje het hartje knipperen! Was echt super speciaal.. Ook heeft hij ons "beebje" opgemeten en we zitten al verder dan we dachten. Hij zei 7 weken en 6 dagen maar voor alle zekerheid heb ik me banner op 7 weken en 3 dagen gezet. Ben ik toch stiekem eerder bij de 12 weken grens. Dus vanmiddag naar de toekomstige opa's en oma's het pasfoto'tje van de kleine laten zien hihihi..