Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, ik zag het.
    Ik ben gewoon heel erg hoor, wat dat betreft. Ik zou elke week wel kunnen switchen... :rolleyes:
    Ik heb een tijdje mijn (persoonlijke) weblog constant van uiterlijk laten veranderen.
    Vind deze ook mooi:

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ja leuke dingen daar he.

3. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    hoe gaat het nu met je Kellox?

4. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    FF een update. . .heb inmiddels ook een blaasontsteking, ga straks antibiotica ophalen.
    Veel pijn bij plassen en bloed bij urine.

Ik hoop nu ZO dat het alleen die ontsteking is!
    Maar voel me aan de andere kant ook echt niet zwanger meer. Kan natuurlijk ook de zorgen zijn.
    GRRRRR

Maar er is nu nog een klein beetje hoop. . . .

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Kan de dr. meteen zien of je nog zwanger bent?

6. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Ben je bij de dokter geweest voor de blaasontsteking?

7. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Had huisartsenpost gebeld ivm pinksteren.
    Helaas kunnen ze vanwege de prille zwangerschap nog niet vaststellen of het nog goed zit. Want bij een MK blijft het hormoon ook nog ff in je lichaam.

Voor mij dus voorlopig afwachten! PFFFFFFFFf
    Heb geen menstruatie achtige klachten meer. Hoop dat dát een goed teken is. Aan de andere kant kan het ook betekenen dat de MK niet goed doorgezet heeft en dat er uiteindelijk gecurreteerd moet worden!

Maar blijf hoop houden, dat mijn lieve kleintje er nog is en gewoon eigenwijs blijft zitten!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Vind het wel belangrijk dat ik op mijn pda een bannercheck kan doen. Maar die andere banner is niet te lezen op mijn pda kom ik net achter, en die van lilypie wel. :(

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Maar je had dus ook blaasontstekingklachten? Of waren dat dezelfde als de mogelijke miskraamklachten? Maar moet je nog naar die post toe? Voor onderzoek? Hoop 't wel. Vind bloed in urine wel een serieuze klacht waar naar gekeken moet worden.

10. Kris80

Kris80 Lid

May 9, 2007
    68
    0
    0
    Eindelijk...na een cyclus van ruim 14 weken (101 dagen!) ben ik ongesteld geworden! De 1e keer na het stoppen met de pil, dus hopelijk gaat er nu een beetje regelmaat in komen. Vanaf deze ronde gaan we er dan ook echt voor!

Kellox...succes gewenst..
    Ik hoop dat het allemaal positief afloopt voor je!
    Groetjes, Krista

11. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Shit he, zo lang niet ongesteld. Ik had er dus ook zo lang tussenzitten....en nu? zit ik na 1 keer ongesteld op alweer op 41 dagen, en nog geen :evil: te zien. Ik vind het wel irritant dit hoor. Heb de hele week al een ongesteldheidsgevoel, maar ben het niet. Ik wacht maar weer af, weet het verder ook niet...bleh :cry:

12. Kris80

Kris80 Lid

May 9, 2007
    68
    0
    0
    Het is inderdaad erg vervelend als je geen pijl kunt trekken op je cyclus! De vorige x dat ik stopte met de pil duurde het ook 3 maanden voordat de :evil: kwamen, maar 5 weken daarna was ik wel zwanger! Maar ja...voor hetzelfde geld heb ik nu weer zo'n lange cyclus, je weet t toch niet... We zullen zien!

13. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    ja precies, ik heb gewoon geen flauw idee. Ik klus maar, en test voorlopig niet meer. Misschien als ik over 3 weken nog geen :evil: zie, dat ik nog een testje waag...

Het lijkt mij dat je niet zwanger word als je je ei als hebt gehad. althans zie mijn geval hieronder....Maar klus maar gewoon door...we zien wel.
    Heb geen haast, ;)

slijm 1-5
    slijm op 14-5

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

@Kellox: hopen maar dat het allemaal meevalt en dat de blaasontsteking de boosdoener is! We duimen allemaal voor je!

Ik had van de week vage menstruatieklachtjes, maar dat is weer over, ben heel erg benieuwd hoe het de eerste maand na mijn pil-stop gaat lopen allemaal. We klussen wel veel, maar verder probeer ik er niet te veel mee bezig tez ijn, eerst maar eens kijken of mijn cyclus normaal op gang komt.

Mensen om me heen vragen allemaal of we na de bruiloft meteen aan kindjes gaan beginnen, dan zeg ik maar dat we wel zien hoe het allemaal gaat lopen en dat we eerst gaan genieten. Niemand hoeft van ons verder te weten dat we gestopt zijn, vind het leuker om straks ineens mee te delen dat we zwanger zijn. maar voelt soms wel een beetje schijnheilig als er weer iemand het vraagt en we weer negatief antwoorden haha, terwijl ik zelf toch echt wel beter weet hihi :D

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dat hebben wij ook
    als ze ons erna vragen dan zeggen we altijd nee hoor wij willen eerst nog genieten van de vrijheid die we hebben lekker op vakanties enzo
    als de kleine er is kan dat dan niet meer
    dat soort antwoorden is geen reet van waar maar goed
    iedereen die heeft het ook al zon 100x aan ons gevraagd maar vindt dat je zoiets lekker voor jezelf en je pantner moet houden
    dat vindt ik juist zo leuk samen iets weten zonder dat de rest mee kan lullen
    me schoonmoeder zit er om te springen en me moeder zou het ook fantasisch vinden tegen die zeg ik het zelfs niet dat we al bezig zijn vindt het veel leuker als ze het niet zien aankomen

ik heb last van me maag en steken in me maag en onder in me rug
    lijkt wel of me ongi eraan zit te komen
    dat zal wel kunnen zo'n 3 dagen nog en dan komt die als het goed is
    maar liever niet ! hahaa
    kellox bloed in je urine is wel een zaak die je serieus moet nemen en ik zal zeker langs die huisartsenpost gaan
    dan weet je dat als je toch zwanger mocht zijn in goede handen bent een antibiotica kuur mag dat wel als je zwanger bent? lijkt me zo slecht maaar kan het mis hebben
    inieder geval hoop ik echt voor jouw kellox dat je goed nieuws krijg
    suc6 meid

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier zijn de :evil: inmiddels weer vertrokken, en kunnen we weer aan de klus. ;).

@ Laupio.... ga je nog testen morgen? (Of eerder?)

17. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Ja ja idd, zelfs aan de moeders hebben we niks verteld. ik weet dat ze heel graag oma willen worden (voor allebei is het dan de eerste keer), maar we houden het nog lekker geheim voor ze en gaan tegen de tijd dat het raak is een leuke manier verzinnen om het ze te vertellen.

Tot die tijd is het ons geheimpje en genieten en klussen we er lekker op los hahahahahaha

18. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Gezellig nog een Krista! Grappig...

19. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Mensen vragen niet aan ons of we al aan kinderen denken. Ik vind een ook een hele persoonlijke vraag. Dat gaat ze toch helemaal niks aan...?
    Dat we nu voor een kindje bezig zijn, is prive.

Kellox: Hou je ons op de hoogte. Erg spannend allemaal...

Laupio: Je mag vandaag al testen zie ik, kun je nog wel zolang wachten?Ik zou echt geen geduld mee hebben...

20. laupio

laupio Bekend lid

May 9, 2007
    604
    0
    16
    First thing in the morning tomorrow!
    Het gaat nog steeds goed geen spoortje van een ongie. alleen beetje zere boops sinds een paar uurtjes, kan nog alle kanten op !

Share This Page