aan de beheerders van K&S Hyve; Hoe hebben jullie dat plaatje van die spruitjes erop gezet? Ik zoek me rot, maar weet niet waar ik zijn moet!
Bedoel je deze? http://www.ootoriginals.nl/index-nl.htm Ben ze niet tegengekomen op de beurs, maar wel erg mooi!
heb het gevonden mieke! Wij van de Januari mama's hebben nu ook een eigen hyve, en ik wilde daar waar wij bij K&S de spruitjes als afbeelding hebben bij de Mama's ook een afbeelding plaatsen. een Avatar ofzo zoals dat heet. Maar het is gelukt. Maranka, die site van Proud Mum heeft ook andere erop staan en erg mooi maar ode bedoelde ik!
ben van de week ook bezig geweest; amy winehouse en een tijdje terug was ik al met alicia keys bezig en enrique iglesias!
De nieuwe van Alicia Keys is idd heel goed. Heb de nieuwe van Anouk, Kylie Minogue, James Blunt, Katie melua, Adele en Matt Costa gedownload. Dus lekker wat centjes uitgespaard zo. Net ook nog een stomme DVD gekeken, Hitman. Nu zo lekker naar het nestje.
Daisy, las laatst dat je oefen weeën had... Nog steeds en is dat vervelend? Misschien omdat de beep al volledig is ingedaald komt ie wat eerder, wat is jouw gevoel?
Nee, het wordt gewoon onze auto. Het is wel met opzet een automaatje, omdat mijn rijbewijs automaat is (vind ik veel fijner), en zodat ik er ook eens in kan cruisen @ Oefenweeen: Ja dat klopt, ik heb ze inmiddels elke avond... en elke avond zijn ze heftiger dan de vorige avond. De kleine ligt goed ingedaald en vast in mijn bekken, dus tis alleen maar wachten op het signaal. De oefenweeen zijn redelijk pijnloos, al moest ik gister wel stiekem zuchten (soort puff-techniek) om er zonder problemen doorheen te komen... . Maar gister was dan ook drukke dag. Eerst 's morgens vroeg al op internet opgedoken alsof ik met een slaapzak in een tentje voor de deur van het postkantoor lag, voor concertkaartjes van Mika. (Hij komt weer YES!). En ja wel, we hebben kaartjes en oppas ook al geregeld . 8 juli speelt hij in Westerpark (Amsterdam) en mijn moeder woont daar 5 min. lopen vandaan . Daarna naar de autodealer voor het tekenen van het koopcontract, auto wordt over 10 werkdagen geleverd (da's de dag dat ik uitgerekend ben ). En daarna gezellie nog ff wezen winkelen, pannekoekje gegeten, genoten van het mooie weer. En thuis enorme pijn en vermoeidheid in mijn onderbuik gehad . Alsof mijn buik kilo's zwaarder was geworden na zo'n middagje. Misschien dat de oefenweeen daarom gisternacht pittiger waren. Weet ook sinds eergister dat ik zwangerschapsstriemen heb gekregen... , tja, tis niet anders. @ Eerder bevallen: Erg moeilijk. 's Morgens denk ik dat het nog lang niet zal gebeuren. 's Middags kan ik me niet voorstellen dat mijn lichaam dit nog lang volhoudt... tis al een hele opgaaf om mijn bed in en uit te gaan. En wanneer ik de oefenweeen krijg, heb ik echt het gevoel van This is it!. Ach, we houden het spannend. De matjes liggen op bed, dus het matras is er klaar voor... hihi. Ik hoop dat het 's nachts begint... lijkt me lekker knus... vooral ook als het kindje erg vroeg in de ochtend wordt geboren, en we de mensen bij hun ontbijtje vandaan kunnen bellen. .
Ja leuke film hoor, heb hem ook net meegekregen van mijn zus. Heb 'm in de bios gezien, maar kan vriendlief hem ook nog even zien.
Nog niet kunnen kijken. Joey heeft volgens mij reflux, arm kind kotst zijn hart er nog uit! Morgen CB bellen
Toch wel spannend allemaal Daisy zo te lezen. Jullie zijn er echt helemaal klaar voor! Ben benieuwd, ik denk jullie ook heel erg. Heerlijk hoor een nieuw karretje. Ik (wij) rij ook graag automaat. Mijn vorige autootje (Beetle cabrio) was automaat, dat was echt, zoals je zelf zegt, cruisen. Hij was alleen wat te duur in verbruik dus heb hem ingeruild, met pijn in mijn hart. Iets te veel in een opwelling gekocht. Nu rij ik weer geschakeld en heb alweer spijt van die keuze. Je mag toch wel met een automaat rijbewijs in een schakel auto rijden? Mijn vriendje heeft ook een automaat rijbewijs? Jullie hebben een leuk dagje gehad gister, maar kan me voorstellen dat je daardoor waarschijnlijk 's avonds meer last had. En weer naar Mika toe, hahaha. Zag het al in de Mojo mailing. Westerpark is dan wel weer leuk en de oppas om de hoek, beter kan niet.
volgens mij is het andersom Mieke, met een schakel rijbewijs wel in een automaat maar niet met een automaat rijbewijs in een schakel
Ja Rox je hebt gelijk, vraag het hier net. Verteld ie dat hij met het meisje achter de balie op het gemeentehuis heeft zitten flirten zodat ze niet goed op het papiertje heeft gekeken en daardoor nu een gewoon rijbewijs heeft
Soms wordt die fout al bij het CBR gemaakt. Ik had de pech dat de examinator me bij de drempel nog tegen hield om te zeggen dat ze het automaat stempeltje was vergeten. Anders had ik ook een normaal rijbewijs gekregen.
Oeps dat is balen Dais. Is dat niet op te lossen door een paar lessen met een schakelbak of zo? Nou ja jullie krijgen een auto-maatje dus is het ook weer niet nodig. Vraag me af of de politie er erg op zou letten op het moment dat je toevallig wordt aangehouden en om je rijbewijs vragen en dan ook even zullen checken in wat voor auto je zit.
Hoi allemaal, Heb net 3 foto's in mn album geplaatst, een van ons hondje, van mn buik, en n 3d echo. Maar wat duurde dat lang zeg voordat ze erin stonden pffff. Ik heb mobiel internet van kpn en dat is zoooo ontzettend traag, krijg gelukkig binnenkort vaste aansluiting. Ga nu even teruglezen