Ik heb voor mezelf 2 zw.schaps nachtgoed gekocht en voor de beeb sileconen bakjes om bijvoorbeeld bv in te vriezen! Verder veel ideeen opgedaan voor geboortekaartjes en we hebben een hele mooie lamp gezien voor op de babykamer, maar die kon je daar niet kopen, dus moeten we een keertje naar die winkel in Amsterdam! Heb heel veel info meegenemen dus moet er even een midagje voor gaan zitten hihi. Wij willen ook stamcellen uit de navelstreng op laten slaan! Heeft iemand daar ervaringen mee?
Spannend allemaal meid! Oefenweeen zijn er niet voor niks, zo vericht je al wat voorwerk zodat het verstrijken van de bm.mond wat sneller gaat. Even over die striemen, komen die van de een op andere dag? En voel je dat op het moment dat je ze krijgt? Ik heb vaak s'avonds het gevoel dat er heel veel spanning op mn huid staat en dat trekt en jeukt :x smeer er daarom veel olie op haha
Hey Mieke, sorry ik had je berichtje niet gelezen. Had niet terug gelezen, had daar niet zo een zin in.. Na het hele gedoe met mijn vriend.. Maar als ik ga dan is het mijn vriend, tante, oom, 2 neefjes, en opa. Maar ik twijfel nu heel erg of het door gaat. Volgens mij heeft mijn vriend me aan de kant gezet zonder wat te laten weten. En dan kan ik niet mee naar Spanje. Want wij moeten deels leven van zijn geld.
IkDus, dat zou wel enorm balen zijn zeg! Heb je nog steeds niets van hem gehoord, vind het ook wel een beetje onvolwassen gedrag hoor. Gebeurd dat vaker zo? Minnie, die stamcellen waar is dat dan voor?
Nee, nog niets gehoord van hem.. En dit doet hij ook nooit! Ik weet dat zijn telefoon wel eens kuren heeft dat hij opeens een tijd lang geen bereik heeft, terwijl er wel gewoon staat dat hij bereik heeft. Maar dan had hij wel gewoon thuis kunnen komen. Of op een andere manier iets van zich kunnen laten horen. Ik begrijp er gewoon niets meer van.. Maarja ik heb liever dat hij mij verlaat dan dat hij nu in het ziekenhuis ligt ofzo.
Stamcellen halen ze bij de geboorte uit de navelstreng en die vriezen ze in bij een speciaal lab. Als je kindje later bepaalde ziektes krijgt kunnen ze dat met die stamcellen een remedie tegen vinden, maar het staat nog in de kinderschoenen hoor, maar we gaan het wel doen want misschien is het over 10 jaar wel helemaal uitgevonden! Voor meer info kijk op www.cryo-save.com
Sorry Minnie was even weg.. Ik was vandaag bij HHB, en me vriend zou me halen van het station. En is vervolgens niet bepaald zijn afspraak na gekomen, hij wou me ergens anders ophalen wat voor mij na zo een lange dag te ver lopen was. Ik was was boos, want hij wou me niet op de afgesproken plaats halen. En ik moest vervolgens 2 euro dokken voor de bus en 20 minuten wachten op de bus.. Dit is de korte versie ervan. Ik heb net zijn vader gesmst of hij meer wist. En volgens zij vader is hij vanmiddag gaan biljarten.. Ik denk dat het over is want dit pik ik niet. Ik wil geen vriend die me niet eens meld waar hij is.
@ minnie: Ik heb de hele zwangerschap braaf gesmeerd. Heb niet gemerkt wanneer ik ze kreeg. Mijn Lief en de VK weten zeker dat ik ze vorige week niet had.
Ik wou even melden op dit late tijdstip. Dat mijn vriend even heeft vast gezeten en daarom niets van zich liet horen. Hij werd opgepakt omda ze dachten dat hij de scooter had gestolen waar hij op reed en hij mocht niet bellen. Dus alles is weer goed en we kunnen gewoon verder gaan.. Thnx voor de lieve knuffels!
Zie je IkDus, hij had dus toch een goede reden! Wel vreemd dat hij niet even mocht bellen. Je zou je toch zorgen maken.... Wel even naar dat hij opgepakt was zeg.
goeiesmorgens! Minnie, Wij hebben dat met die stamcellen ook laten doen in het ziekenhuis. Gisteravond was Joey ontroostbaar, bleef spugen enzo dus de huisarts gebeld. Moesten we langskomen op de huisartsen post. En wat bleek; niks aan de hand het waren zijn darmpjes! pff wat was ik opgelucht. Aan het spugen kunnen ze niks doen, dus ga zo Nutriton halen, een verdikkingsmiddel tegen spugen wat je door de melk kan doen