Ik was bijna niet wakker te krijgen, als ik dan eten kreeg moest mijn vader me steeds onder mijn voetjes kietelen om me wakker te houden.
Ikdus, balen van die aanhouding van je vriend. Maar voor jou een meevaller dat het tussen jullie nog goed zit. Mieke, vervelend zeg dat je cyclus maar niet duidelijk wil woorden dit keer. Daisy, tja je kunt niet alles hebben he . Dan maar lekker uitkijken naar het concert van Mika! lalalindsey, succes dan maar in de volgende ronde! Meiden met echo's veel plezier! BD, ahahhhh mogen we het echt niet weten ! Tip, veel plezier met je moeders huisje. Rox, fijn dat het johannesbroodpilmeel zijn werk doet. Kan Joey ook even weer wat bijkomen van het spugen. Veel succes met je mannetje! Geef hem maar even een dikke knuffel van me! Ik heb vanmorgen de intake van de kraamzorg gehad. En nu zit ik op mijn werk om mijn laatste dienst te draaien! JOEPIE ! ! ! Morgen moet ik met de auto naar de garage om de uitlaat te lassen. Hopenlijk gaat ze dat lukken anders ben ik 100 euro meer kwijt voor een nieuw stuk uitlaat. De auto moet nog even door de keuring en dan gaat ie in de verkoop. We willen onze beide auto's inruiln/verkopen voor een station. We zitten te denken aan een scoda fabia. Heeft mijn zus ook en die bevalt goed. Ik spreek jullie later! Groetjes Maranka
Ik heb nog 2,5 stripje, dus pb je adres maar even Tip, dan stuur ik ze op. Ik hoef ze niet meer. Ben weer overgestapt op de Gravitamon.
Hihihihihi, Hoor ik net van mijn moeder dat ik ook gekieteld moest worden tijdens het eten Ik heb je even een pb'tje gestuurd! Knuffel @maranka: Dank je. Het is echt erg leuke ne gezellig zo met zijn tweetjes. Ze wil ook alvast zorgen dat mijn oude slaapkamer geschikt is als logeerkamer, gewoon voor het geval dat... Fijn hoor dat je bijna met verlof kan! En ik hoop voor je dat de auto goedkoop uitvalt. Wij hebben en citroen c5 station, bevalt ook erg goed!
Tip, de envelop staat al klaar voor de post. Doe het morgen, nu geen zin meer om mijn jas aan te doen en naar de bus te lopen, luie donder
We willen het voor iedereen geheim houden, dus als jullie je mond kunnen houden...... Het word een jongen!
BD81. Leuk! ! ook een jochie dus! Wat onzettend lief dat je dat met ons wilt delen hier. Wat zijn we ook een stelletje nieuwsgierige mutsen. Ja... ik heb het ook over mijzelf !
BD, super een jongen! leuk hoor! En wat lief dat je het met ons wil delen. We zullen het niet verklappen hoor
Ik sluit me bij de vorige 2 dames aan BD! Wat vreselijk lief dat het met ons deelt! Ik voel me vereerd! Maar eh... Wat leuk een jongen!
@Maranka: Ik kan niet wachten, maar eerst bevallen natuurlijk. @ Wic: Dat ze niet eerst aan ons vragen wanneer ze mogen komen voor een optreden . @ Mieke: Ik kan nergens vinden of het uitverkocht is. Online zijn er geen kaarten meer te krijgen. Maar ik wil het risico niet nemen. Ben om diezelfde reden ook al niet naar de 9maandenbeurs gegaan... Mams was lekker op visite.. was gezelig .
Oh gezellig daisy... Ik kna me voorstellen hoor dat je het risico niet meer wilt nemen... Spannend hoor die laatste dagen! (en nu hoop je natuurlijk dat we jou niet zo gaan stalken als we rox gestalkt hebben )
Ja Dais, kan me ook voorstellen hoor, maar ook dat je best graag wilt en dus baalt. Heb je een buddy? en ga je zkh of thuis bevallen, weet het niet meer.
Ik begin sowieso thuis. En beslis wanneer we bezig zijn of we naar het ziekenhuis gaan. Wic is mijn buddy . Dus berichten laat ik via haar weten .
hoi meiden! @rox: niet teveel op internet kijken hoor, dat is niet altijd goed! knuffel! @daisy: spannend hoor, de laatste loodjes! @bd: wat leuk een jongen! ik denk dat wij het hier niet willen weten, mijn vriend zei gister dat hij het niet wil weten dus dan houdt het op! ik vind het zelf ook wel leuk als het een verassing blijft, maar ik ben zo nieuwsgierig! gister hebben we de kinderwagen gekocht! een quinny speedi twist! http://images5.speurders.nl/images/36/3 ... 5095_1.jpg liefs rebbel
hallo, Jullie mogen mij van de lijst halen. Gister echo gehad en was niet goed. Vruchtje al een tijdje geleden gestopt met groeien maar mijn lichaam heeft er niets mee gedaan. Zal curretage worden
Ryanne, wat een vreselijk nieuws. Dikke knuffel voor jou en sterkte voor jou en je vriend. Het is even makkelijk gezegd, maar je lichaam doet dit niet voor niks. Beter nu dan dat je een ongezond kindje krijgt. KNUFFEL