Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Hallo Allen,

ik en mijn vriend willen ook dolgraag een kindje.
    ben in december gestopt met mijn pil (na mijn stopweek, eerst ongesteld geworden en daarna niet meer ingenomen) in januari ben ik gewoon ongesteld geworden. wel een weekje later als gepland. nu februari normaal moest ik de 9de ongi worden... niks. de 14de getest en was negatief. nu heb ik wel een soort bloedverlies denk ik, houd nu 3 dagen aan maar is echt maar heeeeeel weinig... kan ik dit gewoon rekenen als ongesteld.. of zou ik voor de zekerheid nog een testje doen... want ik voel me toch niet echt "zwanger" ....

Sharon

2. Niet meer actief

Je moet niet uitgaan van een cyclus van 28 dagen hoor.
    Je bent nog maar net gestopt met de pil, dus je cyclussen kunnen soms wat langer en onregelmatig zijn.

En misschien breekt het straks nog door.
    Of zal dit de eerste maanden zo bij je zijn dat je weinig bloed.

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Vorige maand ben ik wel normaal ongesteld geworden (met normaal bedoel ik gewoon een normale hoeveelheid) ook had ik toen last van krampen. hier heb ik nooit eerder last van gehad toen ik mijn pil in nam.

nu heb ik af en toe ook van die krampen alleen heb ik gewoon heel erg weinig bloedverlies.

4. Niet meer actief

Je kan wel voor de zekerheid nog een keer testen.
    Maar het zou ook gewoon je ongi kunnen zijn of hij breekt één deze dagen door met meer bloed.

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik wacht het nog wel een paar dagen af ;) die testen vind ik zo duur :p en na een paar dagen geduld zal het zijn eigen misschien zelf uitwijzen.

Ik heb nog wel een vraagje, ik lees overal heel veel over foliumzuur. maar is het belangrijk dat ik dit spul nu al ga innemen?

het is geloof ik voor een miskraam ed te voorkomen? of voor een openruggetje enzo... maar is het echt een must? want mijn moeder zegt: ik heb 4 gezonde kinderen, en heb nooit foliumzuur ingenomen...

sharon

6. Niet meer actief

Het is geen echte must, maar het is wel handig om in te nemen.
    Inderdaad voor een open ruggetje..
    Maar je kan ook wat nemen speciaal voor zwanger worden, dan heb je meteen alle vitamines.

En met foliumzuur moet je 4 weken voor je zwanger word gaan beginnen.
    Al kan je dat natuurlijk niet plannen, dus als je het wilt slikken kan je het beste nu beginnen.

7. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ryanne, je had zelf al zo'n vermoeden laatst toch? Omdat de kwaaltjes minder werden? Toch een dikke knuff en heel veel sterkte meid!

Welkom Sharon!

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Welkom Sharon.

Hee maranka, hoe beviel je eerste dag verlof?

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Vanmorgen al vroeg opgestaan om met de auto naar de garage te gaan. Maar hij is weer klaar en hartstikke goedkoop ook nog! Morgen gaat ie voor de herkeuring en dan kan ie op Marktplaats.

Verder nog even bij mijn zus langsgeweest en even met manlief geschopt en boodschappen gedaan. En daarna moest ik echt even lekker met de beentjes omhoog.

Vanavond weer naar zwangerschapsgym.

Voor de komende twee weken hebben we nog veel dingen in de agenda staan. Maar daarna mag het echte rusten beginnen.

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Maranka : kzal het hebben gemist, maar waarom gaat de auto weg? Hebben jullie een andere?

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Ryanne : Heftig. sterkte meid!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    jee meis wat lullig van hem en zwak dat hij niet eerlijk tegen je is, je moet goed voor je eigen opkomen hoor anders gaan ze een loopje met je nemen en dat is geen enkele kerel waard!

Liefs Minnie

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Tja ze zeggen dat het ook met aanleg te maken heeft, maar je moet maar zo denken dat ze straks wit worden en dan vallen ze niet meer zo op, je hebt alleen een aandenken aan deze bijzondere periode van je leven ;)

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Oeps sorry meid ik lees nu pas dit berichtje :oops: Beschouw het vorige dan maar als niet geschreven oke? Ik ook altijd met mn grote mond...

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hey Rox, moet je dat van te voren tegen de vk vertellen dat je dat wilt met die stamcellen want zij moet ze toch uit de navelstreng halen, of zoals bij jou het geval de dokter.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Gefeliciteerd meid dat jullie een jongetje krijgen :)

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Meid wat vreselijk, ik wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd en ik hoop dat je het met de tijd een plekje kan geven :cry: Dikke knuf

Liefs Minnie

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Wat zielig voor dat kleine kereltje Rox, hoop dat ze er snel iets aan kunnen doen! Ze zeggen dat flesvoeding opgewarmt in de magnetron ook meer krampjes geeft, ik weet niet of je iets aan deze tip hebt.....

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Sorry meiden maar volgens mij ben ik hier in mn eentje een hele pagina aan het volkletsen :oops:

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Hahaha dat kan ook gezellig zijn :)

Share This Page