Valt hier ook wel mee, die nesteldrang. Ik heb het wel een beetje, maar ben al moe voor ik me eraan zou kunnen toegeven . De gedachte alleen al om bijv. ergens voor op mijn knietjes te moeten....
Nee hoor, er zijn er genoeg bij de feb. mama's die er ook last van hebben. Bij een van ze brak zelfs de vliezen tijdens het stofzuigen, dus iedereen gaat ineens stofzuigen in de hoop een bevalling op te wekken .
Hey meiden! Ben ik ook even weer. Wachtend op mn ei.... Klussend in de stacaravan.... Ik zie dat Ryanne een MK heeft gehad. Wat vreselijk, en dan ook nog met curretage... Ik krijg er de bibbers van, sterkte! @ Daisy: Ik begin ook langzaam hier te checken of er al wat bij jou gebeurt. Spannend hoor! @ Bd: Een jongen, wat leuk, een echte kerel! @ Mieke: Jammer dat het met klussen niet goed gelukt is, dat lees ik namelijk tussen de regels door... Dikke knuf. @ Wicjuh: Fijn als je je verveeld dat wij er dan tenminste nog zijn. Nog geen behoefte om te gaan shoppen? @ Maranka: Succes met de verkoop van je auto. Meestal kan het erg hard gaan via marktplaats. Voor je het weet is ie weg.
Gaat best goed. Het is aan de kleine kant (10,5 bij 3 mtr). Maar alles zit erin. Eerst hadden we het koud, want als we allebei de kachels inschakelden vloog de stop eruit. Maar nu hebben we meer amperes gekregen en gaat het goed. Volgende week komt de aannemer de offferte doornemen voor de bouw van ons huis. Maar voordat dat klaar is zijn we een jaar verder.... Nou ja zolang we met zn tweetjes zijn gaat het prima zo. Lekker knus! Hoe is het bij jou?
tja... Mijn cyclus heeft bedacht om na een redelijk stabiele periode weer korter te worden Verder gaat het goed hoor! Af en toe even een dip en het vertrouwen kwijt, maar ach... dat is normaal en dan ga ik gewon iets leuks doen en dan gaat het weer beter... Spannend hoor bij jou met de bouw enzo!
Nou ja zolang je goed blijft klussen moet het toch wel een keer goed komen . Wel fijn zo´n korte cyclus. temperatuur je ook? Bij mij maar weer de vraag of er nu een eisprong aan komt, of dat ik weer aan de tabletten moet. Die bouw, dat valt nu nog wel mee. Zijn alleen nog maar aan het plannen en aan het dromen. We zijn eigenlijk drukker met de koeien. We gaan een hele mooie nieuwe melkstal bouwen. Dat is het belangrijkst, want daar wordt het verdient!
Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, dus... Oh ja... de koeien, die was ik al weer bijna vergeten
Hij is van maart 2001 ! en er zit een nieuwe trekhaak onder. We willen er zo'n 5000 euro voor. Hihi even reclame maken. O'ja tís een mooie donker blauwe. Mieke, ik denk dat het meer opleverd als we mijn redelijk nieuwe auto particulier verkopen dan dat we twee auto's ter inruil aanbieden. groetjes Maranka
Goed bezig! Mn zus zoekt alleen een oudere, haha. Helaas. Succes met de verkoop idd, soms wil t hard gaan via mp!