Hey dames, hier weer een geluidje van Racebabe! Ben vol spanning aan het afwachten, was nr 3 in de loting voor een woning, ben wezen kijken en heb aangegeven dat ik het wel wil hebben ! Nu maar hopen dat nr. 1 en 2 hebben afgezegd. Is de bovenwoning van een duplex, met 1 vrij ruime slaapkamer. Dus niet groot, maar wel erg goedkoop en vrij dicht bij centrum! Heb echt zin om te verhuizen joh Lekker mn eigen plekje, heb de meeste inboedel al compleet, dus ben er helemaal klaar voor Groetjes
hey meiden! @mieke: is idd niet erg dat de kinderwagen pas in julie komt, hebben we zelf voor gekozen ivm de garantie! morgen idd weer een weekje verder en dan naar de vk! toch weer spannend! balen dat je je eitje gemist hebt... @rox: wat zeiden ze op het spreekuur? @wic: idd mooie buik hoor! @racebabe: hier gaat er nog een aan het duimen! liefs rebbel
Oh meiden, ik ben zo in mijn nopjes! Onze TV was dus vandaag stuk gegaan, toen zijn we dus wezen shoppen voor een nieuwe bij de bekende winkels. Oke wat we dan het liefst wilde was natuurlijk mega duur en boven budget. Dus weer even naar huis voor we naar de mediamarkt gingen om daar ook nog even te kijken. Even snel op internet gekeken bij kelkoo.nl/vergelijk.nl etc. Ja hoor.... ergens dezelfde TV gevonden in Zaandam (goedkoopste.nu) en dat scheelde even 650 euri op de prijs in de winkel. Snel verdient dus! Jullie kunnen je dus wel voorstellen hoe heerlijk dat voelt En we zitten nu heerlijk te genieten van ons mega scherm met ambilight, super!
hoi Rebbel, ik most zijn voeding terug zetten naar 60 ml per 2.5 uur terwijl joey 100 ml per keer drinkt. heb dit 2 flessen geprobeerd maar hij werd zo hongerig dat ik hem gewoon zijn normale hoeveelheid geef en dan een half schepje voeding extra + een half schepje johannesbroodpitmeel. dit schijnt te werken dus ga ik het langzaam opbouwen.
Mieke, gefeliciteerd met je nieuwe TV.. Rebbel, de tijd gaat snel zeg, ik kan me nog herinneren dat je geen hoop had. En dat we zeiden dat het misschien een innestelingsdipje was. En tadaaa je was zwanger :d Rox, aah dus je zoon is nu al een vreetzakkie. Word hij al een beetje bol? Fijn dat wat jij doet nu wel helpt, heb je het zelf bedacht?
dinsdag woog hij alweer 4230 gram! Die week ervoor 3900! Hij word nu al groot, maatje 56 word bijna te klein maar 62 is nog net iets te groot hahah Het ideetje kwam van mijn moeder, zij denkt wat logischer na dan ik....
Hij groeit dus goed? ( denk ik ) Nou wees maar blij met zo een moeder dan. Gelukkig maar dat het helpt.
Goedemorgen meiden, Ik ga ook duimen meid. Hier alles rustig aan. Gister in het ziekenhuis geweest en de curretage staat gepland voor volgende week vrijdag. Dan had ik eigenlijk een bruiloft staan maar om nu nog een week te wachten.. Is dat even een verschi in prijs zeg!