laupio hoop voor je dat je zwanger bent laat het morgen meteen weten als je hebt getest mischien kan je ook in het rose op de lijst zou super zijn hoop het voor je ik moet nog ff geduldig zijn
Hoi Laupio, Hier ook nog steeds geen spoortje ! Al moet ik wel toegeven dat ik vanmorgen heel ietsjes krampen had.... Ach...ik zit gewoon in de ontkenningsfase! Begin wel een beetje ongeduldig te worden.
hoi @kellox: ik hoop voor je dat het goed zit meid! ik zal voor je duimen! @laupio: hopen dat het raak is! ik duim voor je! ik heb veel last van mn ongi deze keer! balen! groetjes rebbel
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 1e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde bellamano - 1e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 1e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 4e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde - ZWANGER Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde 60 klussers, 5 zwanger, waarvan 4 in de 1e ronde . Zo even aangepast dat ik nu in ronde 3 zit
ik heb vandaag mn laatste pil gehad! jiiihoe! eerst doen we natuurlijk rustig aan aangezien ik nog bezig ben met t afbouwen van mn medicijnen! dus dat word rubbertjes kopen! haha ben benieuwd hoe t met mn cyclus gaat.. succes iedereen
Super.Zelfs het stoppen met de pil geeft al een bijzonder gevoel vond ik. Veel succes met het afbouwen van de medicatie en daarna hoop ik dat je snel zwanger mag worden!
hey bedankt! jah dat hoop ik ook! ik zit zoiezo nog 2 weken aan die medicijnen en daarna zie ik wel wat de dokter zegt! ik heb ook geen pil meer in huis! kan ik eerst een beetje ontpillen..
160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 1e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde bellamano - 1e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 1e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 4e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde - ZWANGER Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - na afbouwen medicatie 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 3e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 1e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde 61 klussers, 5 zwanger, waarvan 4 in de 1e ronde . Welkom Lauwtje. En bij deze sta je op de lijst .
oh whoops heb een foutje gemaakt! tis vandaag maandus maar heb gister de laatste gehad... he verwarrend zeg.. haha sorry kun je t weer veranderen
Er is een topic in de lounge die er over gaat of je het mist om een beste vriendin te hebben. en daar heb ik op gereageerd. Het leek me leuk (maar ook wel kwetsbaar ) om mijn antwoord ook hier neer te zetten. Omdat ik in dit groepje kwijt kan wat ik kwijt wil. Dus hierbij bedankt, voor jullie medeleven.
@ Daisy : Ik begrijp je gevoel wel een beetje. Niet mbt je collega, dat lijkt me echt niet tof ...wat een negatieve instelling. Aan de ene kant wel te begrijpen, als ze al zoveel achter de rug heeft..maar dat ze dat ook richting jou zo laat merken, das verre van leuk. Het is fijn voor je dat je het hier kwijt kan. Ik moet zeggen dat ik op dit moment ook niet zo'n vriendin heb waar ik het met deze dingen over heb. Misschien wel vanwege het feit dat ook wij het stil willen houden..of me dat gaat lukken moet ik trouwens nog zien. Overigens zit ik nog maar net in ronde 1 hoor.
hee dames, mijn test was hartstikke nagatief! Laat de ongie nu maar komen! Ik hoop niet op zo'n ellenlange cyclus, het was misschien ook wel wat al te posotief om mijn banner in te stellen op 28 dagen! Maar ik heb nu zin om met de volgende ronde te beginnen!
Jammer Laupio! Ik ben gisteravond teruggekomen uit Zweden en heb vanmorgen direct gekeken. Ik hoop voor je dat je ongie gauw komt. Die van mij is er nog steeds niet. Ik denk dat ik even weer een test ga halen. Ik las hier op het forum een stukje van iemand met een hele lange cyclus en dan toch zwanger is geworden. Mijn vriend wil ook graag dat ik nog een keer test. En ik ga een termometer halen om te tempen. Ja, die hadden wij dus nog niet in huis . We zijn nooit ziek . @ Daisy: Leuk dat je je hier zo open opsteld. Ik snap het van je collega wel. waarschijnlijk doet ze het onbewust. Is ze gewoon jaloers en kan ze zich niet voorstellen dat jij wel ineens zwanger zou zijn. Maar dat is wel jammer voor jou! Liefs!
Dames nogmaals bedankt voor al jullie lieve berichten etc Moest gisteren van half 3 tot 11 uur 's avonds werken! pfff en dat terwijl ik tegelijkertijd zowel een blaasontsteking en MK? aan het hebben was. FF weer update: Heb antibiotica (die mag MOCHT het vruchtje er nog zitten) gekregen en de pijn van de blaasonsteking wordt minder. Bloedverlies bij plassen lijkt ook minder te worden. (was echt steeds helder rood, vooral met afvegen lijkt me niet van blaasonsteking toch?) Weet gewoon NIET wat ik nu moet denken. Heb totaal geen menstruatie achtige krampen, had ik gister af en toe en eergister toen het begon zeg maar. . . Liefs, Kelly
pff kan het ook nog niet over mijn hart verkrijgen om banner aan te passen! Dat doe ik pas als ik NOG zekerder ben dat het hartstikke mis is en dat we weer opnieuw gaan beginnen. Onzekerheid is echt KILLING. is het nou ook MK of niet etc.... MAar om mezelf te sparen ben ik daar wel vanuit gegaan. Jullie allemaal veel succes met het raak schieten he! @Laupio, meid je weet maar nooit, bij mij was ie pas positief met 4 dagen overtijd.... keep my fingers crossed [-o<
Ik hoop zo voor je dat het goed komt! Wat heb je toch een pech zeg en ik heb echt respect voor je dat je gisteren bent gaan wrken! Dat is echt super dapper!