Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djw meid.
    Zie er toch wel tegen op. Had er niet over nageacht dat dat onder narcose gebeurd. En aangezien ik nog een week moet wachten maak ik mezelf alleen maar gek. Waar ik nog meer tegenop zie is dat ik het nu aan mijn baas moet gaan vertellen. Ik moet namelijk de hele dag vrij hebben...

2. Niet meer actief

Kan je niet liegen voor die vrije dag?
    En het duurt inderdaad nog lang..
    Met hoeveel weken was het vruchtje overleden?

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Morgen meiden,

Kom weer even spieken hoor. Moet eerlijk bekennen dat ik ook wel ff bijlees zo nu en dan. Kan niet helemaal zonder jullie hoor. :D

Heb inmiddels ontslag genomen en mijn werkgever was er niet echt blij mee. :( Maar dat had ik al verwacht. Ze reageerde wel leuk maar was aangedaan. Vanmiddag ga ik even mijn toekomstige afdelingsmanager bellen om mijn eerste werkdag vast te stellen. Blijf in ieder geval nog twee maanden bij mijn huidige werkgever zodat zij wat meer tijd heeft mij te vervangen. :)

Verder tsjaaa...zit ik nu op dag 27 en heb nog niet iets gevoeld wat op een ei zou kunnen duiden dus denk niet dat ik dit keer een cyclus onder de 40 dagen heb. Maar je weet het nooit met mijn lichaam. Met afvallen gaat het goed maar het gaat wel langzaam er is nu zo'n 3,5 kilo af. En wil nog wel een kilootje of zes. Moet zeggen dat het wel steeds makkelijker gaat. :D

En ook nog steeds gestopt met roken. :thumup:

Nou verder niet echt nieuwtjes.

Ik wil bij deze Ryanne heel veel sterkte wensen. Wat naar voor je meis.

En voor de rest allemaal een dikke knuffel meiden.

Liefs Zora

4. Ik zou niet weten wat ik moest zeggen waarom ik een vrije dag nodig heb. En we zouden met alle collega's naar die bruiloft gaan.
    Rond de 6 weken was het vruchtje gestopt met groeien. Zit er dus al 4 weken en de kans dat het vanzelf afkomt wordt steeds kleiner. Hoop dat het deze week ergens toch nog vanzelf komt.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik zou er gewoon eerlijk over zijn, als je op vrijdag word gecurreteerd zullen ze aangeven de dagen erna rustig aan te doen, dus ook op je werk. Volgens mij kan je er flink last van hebben en dan heb ik het nog niet eens over de emoties. Dus ik zou het melden aan je baas, dan kan die er iig rekeningm ee houden, ook met het feit dat je er die maandag erop er misschien niet bent

6. Niet meer actief

Zora, fijn dat het stoppen met roken goed gaat en het afvallen.
    Jammer dat je nog niets hebt gevoelt wat duid op een eisprong.

Vervelend hoor pfff..

Ryanne, dat is wel vervelend hoor!
    Een collega van me moeder was ook zwanger en ook een MK en ook bij haar dachten ze dat het vruchtje allang overleden was.
    Maar ze was toch korter zwanger, ik weet alleen niet meer of het een curretage was of toch vanzelf.

7. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ryanne, sterkte meid.

Rox, fijn dat mams zo'n goed tip had.

Mieke, leuk een nieuwe t.v. !

Rebbel, gaat lekker bij jou. Hoe gaat het verder met je zwangerschap. Nog moe of misselijk?

Zora, knap hoor dat afvallen. 3,5 kg is best veel als je nagaat dat je gewicht niet echt veel te zwaar is. Veel succes verder!

De auto is door de keuring en ik ga hem vandaag op MP zetten. Ga nog even nadenken of ik een openingsbod nodig heb ;) !

Maar ik ga zo eerst naar de kapper en vanmiddag naar de drukkerij kaartjes kijken.

Liefs Maranka

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Omdat je eerde al zei dat je, nu je tv stuk was, kon gaan kijken naar een nieuwe gadget... vandaar :)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tipp, hahahah we leren elkaar hier wel goed kennen he! hahaha]

Ryanne, waarom toch weer zo laat pas die afspraak, vervelend.
    Het zou prettiger zijn wanneer je het sneller achter de rug zou hebben, helemaal omdat je er zo tegen op ziet.
    En aangezien het vruchtje vanaf week 6 dus al niet meer goed was, zou het best kunnen dat het uit zichzelf misschien nog op gang gaat komen.
    Ik kan er niet over mee praten, maar geen idee hoe het na de curretage is en of je dan nog veel pijn hebt, ivm je werk en ziekmelden misschien.
    Je moet er toch even de tijd voor nemen om het te verwerken, het is niet niks.
    Ik zou gewoon eerlijk zijn, ook al is het heel moeilijk want je wilt waarschijnlijk nog helemaal niet dat je werk er van af weet.
    Of je moet je donderdag ziekmelden en dat nog even na het weekend volhouden.
    Aan de andere kant is begrip en steun ook fijn als je weer gaat werken.

Rox, vrolijke nieuwe banner!

Zora, gaat goed het niet roken en het afvallen.
    Hier ook -3 kg.
    Enne, tja je baas niet blij, maar ja je kunt daar ook niet eeuwig blijven werken.
    Vind het nogal wat dat je ook nog 2 maanden blijft hoor, vond de gemeete dat geen probleem?
    Misschien vinden ze al wel snel een vervanger voor jou?

Oh de TV is echt geweldig en eigenlijk overdreven groot, hihi.
    107 cm beeldbuis. We moeten wel een beetje wennen nog.
    Maar ja mannetje wil straks wel het EK voetbal goed kunnen zien.

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben nog steeds druk bij mijn moeder... Maar het wordt echt zo super! En mijn man heeft gisteren een opdracht voor software-ontwikkeling gekregen die de zaak echt een superboost voorwaarts gaat geven.... Zo spannend!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tipp, leuke dingen dus allemaal!

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jep. Erg leuk...

13. tipp wat goed meid!

Bij ons in het ziekenhuis gebuert het alleen op vrijdag. Morgen zat vol dus zit er niets anders op dan een week te wachten.

Zora wat goed, en nu volhouden he...

14. Niet meer actief

Lekker dan Ryanne, ik zou morgen ochtend vroeg toch de stoute schoenen aan doen en bellen daar heen.
    Misschien belt iemand wel af omdat het toch natuurlijk is gebeurt.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryanne, sterkte hoor meid de komende dagen!

16. ProudMum

o o o ik heb mijzelf verwend! Nieuwe Lingerie! HEERLIJK!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heerlijk Rox! Probeer je Mike alweer te verleiden? ;)

18. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm had even de hoop dat ik zwanger was van de week maar een foutieve test ( te hard geplast haha ) en nu dus ongi geworden gisteren..
    balen! maar ja weer een nieuwe ronde...

kuzz dag

19. ProudMum

Nee, ik vloei nog steeds (GATVER!) en ben pas aan de 1e pilstrip. Dus die is ook nog niet veilig. Maar sex en vloeien.... jakkie, t idee aleen al!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Knuffel Ryanne

Nee rox, daar zou ik ook niet aan moeten denken.

Zo, ik heb net 18 videobanden van mij op MP gezet. Kijken of er nog een gek is die ze hebben wil...

Share This Page