Nou, het lag al een hele tijd met hoofdje boven, tot ruim een maand terug, toen kon ze het eigenlijk niet meer goed peilen, kreeg de vk twijfels en dacht dat het misschien wel goed lag. Daardoor kreeg ik eigenlijk een beetje hoop: misschien is het wel gedraaid! Dus nu valt het toch weer tegen, dat de kleine echt, nog steeds, stuit ligt. En tis echt een draakje, want eerst voelde de gyn, en zei ie : nou, ik denk dat het hoofdje beneden ligt hoor, en beetje is ingedaald al. Precies wat de vk's de afgelopen 2 bezoeken zeiden, haha. Ergens wel grappig. Kzou trouwens niet weten welke cirkeltjes ik moet wrijven, hihi.
Maar kan je kleine nog wel goed gaan liggen?Misschien moet je een radio tegen je onderbuik houden, dan kan hij naar het geluid toe draaien Ik klets ook maar wat hoor haha Maar wel spannend allemaal dus! Ik ga voor je duimen dat de kleine toch nog goed gaat liggen.
ik ben stom geweest.... was mijn kast aan het uitruimen en kwam mijn broeken van voor de zwangerschap tegen. En jawel jullie raden het al: even kijken of ik ze nog paste. NIET DUS! ale:
Ja.. draaien ... maar de logische kant zou ik vinden, daar waar t gezichtje naartoe gericht is, maar de gyn probeerde de draaipoging in de andere richting... : Hihi... eigenwijs kind iig. Lijkt helemaaaaaal niet op de moeder *ahum*. Je hoort bij uitzonderingen nog wel eens dat het kind op het laatste moment nog gedraaid is. Maar persoonlijk heb ik daar weinig vertrouwen in eigenlijk. Ga dr ook maar niet op zitten hopen.
nou ga ik mij dit weekend lekker verwennen met een nieuw spijkerrokje en de kapper! Vanavond lekker mijn haren verven! Owja, tip voor de a.s mama's: Heb een aVENT fles geprobeerd en joey's krampen nemen een heel stuk af en het spugen ook! de S fles gaat de kliko in!
lekker doen hoor rox... lekker je zelf verwennen.... Pfff vergadering was saaaaaaai... Maar ik heb het overleeft....
Hoi Wic, Pff is zo'n draaipoging erg pijnlijk? Lijkt mij wel. Erg jammer hoor dat jullie beeb het eerst met het kontje naar buiten wil. Lekker eigenwijs dus. Maar het is wel een ukje met 2700 gram. Ben heel benieuwd of het toch nog gaat draaien. Ons ukkie ligt nog erg hoog en is dan ook nog helemaal niet ingedaald. Het het idee dat het nu wel een beetje aan het zakken is. Koppie ligt waarschijnlijk wel naar beneden, maar dat was nog niet erg goed te voelen. ALs het komende donderdag weer zo slecht te voelen is dan wordt er ook een liggingsecho gedaan. Groetjes Maranka
Is het niks zo'n S fles? Heb er 1 op de 9 maandenbeurs gekocht. Wil eerst borstvoeding gaan geven hoor (als het lukt), maar het moet toch ook een keer aan de fles als mama weer gaat werken. Oh jee Wic hopen dat ie tcoh nog draait! Ik duim voor je!
De onderkant van de fles kan je eraf draaien, daar zit een ventiel in en die moet ervoor zorgen dat de lucht uit de fles word gelaten. dit is hier dus bij 3 van de 5 flessen niet het geval en daardoor kreeg Joey ook van die krampen. Dus heb de 2 die nog ingepakt waren net via het forum verkocht. Doe mij dus maar Avent! Maar misschien heb jij juist weer een goed ventiel erin zitten, je moet gewoon zelf even ervarenwat het fijnste is.
Rox, bedankt voor de tip. heb op de 9-maandenbeurs een AVENT startersset gekocht. Dus ik zit goed. En die broeken kunnen vanzelf wel weer aan hoor. En voor nu een uitstekende reden om een lekker te gaan shoppen nietwaar?
Nou, ik koop niet teveel hoor! Wil gaan sonja bakkeren over 2 weken. eerst even de nacontrole en als dan alles goed is gaan we aan de slag! Ik twijfel of ik het start pakket moet kopen of gewoon 2 grote losse flessen... heb nu een kleine van 125 ml en die is voor nu groot genoeg. maar binnenkort mag Joey meer hebben per keer en dan is die echt te klein. dus heb ik weer 2 kleintjes over die ik dan in de kast laat staan. Ach, eigenlijk ben ik er al uit! ik koop 2 losse grote
Draaipoging was niet echt leuk, zeg maar. Wel grappig dat manlief ernaast stond met een steeds witter wegtrekkend gezicht, hihi. Hij kon het minder goed hebben dan ik Ja, niet zo groot geloof ik he? Maar misschien zit dat apparaat er wel vreselijk naast met dat gewicht. Hoe lag de kleine de voorgaande keren bij je? Was dat wel duidelijk? @ Bd81 : tnx for duimen kan ik wel gebruiken.
De vorige keer 3 week terug lag het met kopje links, ruggetje onder en kontje rechts. Maar ik voel nu wel veel schopjes en duwtjes boven. Maar durf echt niet te zeggen hoe het nu ligt hoor. Kan nog alle kanten op.
GRRRR ik ben boos Mijn moeder is nog ziek thuis (vanwege haar knie). Ze kon maandag weer voor halve dagen beginnen. Werd ze net gebeld dat ze geen coordinator van haar eigen team meer mocht zijn. Ze zou niks goed hebben gedaan etc.... Ze mag alleen nog maar klusjes doen... Terwijl zij er altijd als eerste was, als laatste weg, de grootste rotklussen werden bij haar gedumpt etc... Het is duidelijk dat ze haar er stilletjes aan het uitwerken zijn... Nou dat wordt dus op zoek naar iets nieuws.... GRRRR Ik ben echt zo nijdig! Sorry moest het even kwijt. (maar eh... als iemand iets weet voor een archivaris graag )
Balen Tipp/ Rox, nog even en je past het weer hoor. Is nu ook wel erg snel Maar ga jezelf maar even lekker verwennen. Had ik al verteld dat wij lekker in mei een weekje naar Athene gaan, zo'n zin in. Heerlijk, eerst in april nog wel een weekend Texel dan. Ben net fijn 2 DVD's gehuurd voor 3 dagen, dus we gaan lekker knus achter de nieuwe buis dit weekend. Dus als jullie me missen. Oja en heb ook nog werk te doen, 1000 uitnodigingen in enveloppen steken en voorzien van adresetiket. Tja kan het ook door iemand anders laten doen, maar nu verdien ik er zelf nog mee.
Jaaaa, dat is natuurlijk ook zo. Dacht alleen dat het gemiddelde rond deze zwangerschapsduur iets hoger ligt. Het voelt trouwens helemaal niet klein pfff gaat steeds meer in de weg zitten hihi.